رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004

رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004 یکی دیگر از محصولات نقش تندیس آریا است که این شرکت با استفاده از خلاقیت و توانمندی نیروهای زبده ایرانی توانسته است خط تولید آن را در سال 1387 افتتاح کند این محصول به دلیل آن که مورد استفاده کودکان در مهد های کودک و پیش دبستانی ها و منازل می باشد از مواد اولیه بسیار با کیفیت با رنگ های مجاز خوراکی ساخته و تولید می شود. تمامی این محصولات دارای پروانه ساخت از وزارت خانه بهداشت (سیب سلامت و استاندارد ملی) و استاندارد اروپا می باشند. رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004 به صورت یک پک مختصر و مفید با سه رنگ بندی مختلف، متنوع و کاربردی به حالت ماده ای کرمی با قابلیت جذب بالا (غیر قابل ریزش) و با امکان شستشوی راحت به وسیله آب امروزه مورد استفاده بسیاری از کودکان در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد. این محصول را می توانید به راحتی و بدون استرس از ایجاد هر گونه حساسیت های پوستی و آلرژی جهت ایجاد خلاقیت و رنگ آمیزی برای فرزندانتان تهیه کرده و در اختیار آن ها قرار دهید تا بتوانند به راحتی ایده های خود را بر روی کاغذ، مقوا، شیشه، سرامیک یا پارچه پیاده سازی کنند و در عین حال که این محصول سرگرم کننده است باعث شکوفایی پتانسیل های خلاقانه و افزایش اعتماد به نفس در آن ها نیز می شود.

 رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004

ویژگی های رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004

فردی آمریکایی به نام فیسون شاو یک معلم دلسوز بود که در سال 1931 زندگی می کرد. او توانست برای اولین بار با معرفی تکنیکی زیبا به نام انگشت نگاری امکان خلق آثاری هنری را به وسیله تنها رنگ با استفاده از انتقال آن به وسیله انگشتان دست بر روی کاغذ به وجود آورد. او نیز بعدها در رم به توسعه این تکنیک پرداخت. البته بودند کسانی که بعد از او با گسترش این تکنیک افرادی مشتاق را آموزش داده و هنر رنگ آمیزی با رنگ انگشتی را به پیشرفت های امروز رساندند. فردی به نام جیمیلی سودوتوت از جمله این هنرمندان بود که به گفته او رنگ آمیزی با انگشتان دست باعث ایجاد یک پیوند بی مانند و واقعی بین اثر هنری و هنرمند می شود. شما می توانید با استفاده از رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004 تکنیک های زیبایی را به کودکان خود آموزش دهید. حتی آن ها می توانند با برخی ترکیب های بسیار پیچیده بر روی سطوحی صاف آثاری را خلق کنند که به هیچ عنوان قابلیت خلق آن ها با استفاده از ابزار وجود ندارد. شرکت نقش تندیس آریا به عنوان یک تولید کننده لوازم التحریر (هنری، فکری، آموزشی و سرگرمی) در ایران از سال 1340 هجری شمسی مشغول به فعالیت می باشد. این رنگ انگشتی یکی از تولیدات مهم و کاربردی این کارخانه محسوب می شود که درون یک جعبه مقوایی با قابلیت بازیافت و طراحی زیبا بر روی جلد که کاملاً منطبق با آموزه های فرهنگی این مرز و بوم می باشد، 3 عدد قوطی استوانه ای درب دار حاوی سه رنگ مختلف رنگ انگشتی (Finger Paint) وجود دارد که دارای ویژگی های منحصر به فردی است. اگر شما به دنبال یک رنگ انگشتی می باشید که بتوانید به سادگی آثار هنری را بر روی پارچه، مقوا، کاغذ، چوب، سرامیک و شیشه خلق کنید که به سادگی نسبت به پوشش دهی که انجام داده اید در ظرف کمتر از 15 تا 20 دقیقه خشک شود، ما به شما خرید این محصول را توصیه می کنیم. در ادامه اگر بخواهید اثر به جا مانده از رنگ انگشتی آریا را پاک کنید می توانید با استفاده از آب این عمل را به سادگی انجام دهید. همچنین ایجاد برجستگی ها به نقاشی می تواند رنگ و بویی دیگر به اثر هنری شما بدهد که استفاده از رنگ در ضخامت های بیشتر به شما این امکان را می دهد.

 رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004

مشخصات رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004

  • این محصول در یک جعبه مقوایی با ابعاد 14 × 5.5 × 5.5 سانتی متر جهت استفاده تولید و در بازار عرضه می شود که درون آن سه قوطی رنگ با ابعاد 4.5 × 5 سانتی متر وجود دارد که هر قوطی حاوی 50 گرم رنگ انگشتی جهت استفاده کودکان می باشد.
  • به طور کلی این محصول وزنی برابر با 260 گرم دارد که به سادگی قابل حمل برای کودکان شما داخل کیف مدرسه می باشد.
    بر روی جلد مقوایی تاریخ تولید، سری ساخت و همچنین قیمت مصرف کننده چاپ شده است که حتماً قبل از تهیه توسط والدین باید به طور دقیق چک شود. لازم به ذکر است که تاریخ انقضاء این محصول تنها پس از دو سال از تاریخ تولید فرا می رسد.
  • نشان استاندارد اروپا، نشان علامت استاندارد ایران و نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و غیر سمی (NON-TOXIC) جهت ساخت رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004 از افتخارات این شرکت می باشد. لازم به ذکر است که این محصول جهت استفاده برای کودکان زیر سه سال می باشد و در صورت تماس با چشم حتماً با مقدار فراوانی از آب باید شسته شود.
  • هر قوطی رنگ انگشتی آریا شامل ماده ای کرمی است که با رنگ های مجاز خوراکی مخلوط شده است. این ماده کرمی با ترکیب کردن آب، پارافین، تیتان، سدیم بنزوات، گلیسیرین، تیلوز، پلی وینیل پیرولیدون و رنگ های مجاز خوراکی به دست می آید که به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت های پوستی و آلرژی برای کودکان شما نمی شود.
  • درون بسته بندی این محصول سه قوطی در رنگ های مختلف شاد، براق، جذاب و کاربردی (آبی، قرمز و زرد) قرار دارد که کاملاً قابلیت مخلوط شدن با یکدیگر را دارند. شما می توانید با ترکیب این رنگ ها، رنگ های جدیدتری را به دست آورید و آن را به سادگی بر روی سطوح مورد نظر استفاده نمایید. از خواص مهم رنگ انگشتی آریا (Washable) بودن آن می باشد یعنی در صورت رنگی شدن لباس کودکان در حین بازی شما می توانید با آب بدون هیچ گونه اثر به جای مانده رنگ را از روی لباس یا فرش به راحتی پاک نمایید.

 رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004

خرید اینترنتی رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004

فروشگاه اینترنتی برایتو به عنوان نماینده فروش محصولات آریا خرید رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004 را با قیمتی ارزان نسبت به فروشگاه های دیگر پیشنهاد می کند. شرکت نقش تندیس آریا به عنوان تنها تولید کننده رنگ انگشتی در ایران می باشد که با استفاده از رنگ های مجاز خوراکی محصولات خود را تولید می کند. این محصول به هیچ عنوان عارضه ای را بر روی پوست دستان کودکان شما ایجاد نمی کند و باعث هیچ گونه آلرژی یا حساسیت پوستی نمی شود. مواد اولیه این کارخانه از اولین لحظه ورود تا بعد از تبدیل شدن به محصول در تمام مدت به وسیله کارشناسان در آزمایشگاه های تخصصی و معتبر و مورد تأیید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تست و مورد بررسی قرار می گیرد.

 رنگ انگشتی 3 رنگ آریا کد 7004