خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی

قلم نوعی ابزار نوشتن است که جهت نوشتن یا کشیدن نقاشی روی یک سطح صاف مانند کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر تاریخی قلم نی، خودنویس های اولیه و خودکار های تولید شده با نوک ساچمه ای جزو اولین نمونه از نوشت افزارهای تولید شده توسط بشر جهت ثبت مطالب مهم می باشند. می توان گفت که امروزه به ندرت می توانید کسی را پیدا کنید که از خودکار استفاده نکند و می شود گفت که وجود خودکار جزو وسایل جدا نشدنی هر جا و هر شخصی است. در زمان های قدیم پادشاهان آن دوران با استفاده از قلم نی دستورات لازم جنگی را به فرماندهان و یا مطالبی از این قبیل را ثبت می کردند که به دلیل استفاده از جوهر جدا از قلم باعث ایجاد لکه و کثیفی دست و لباس می شد. از همان زمان ها بود که جهت جلوگیری از این اتفاق اولین قلم های دارای مخزن اختراع شد. مکانیسم خودکار های امروزی به گونه ای است که یک ساچمه به صورت چرخشی از یک طرف متصل به کارتریج عمل دریافت جوهر را انجام می دهد و بعد از چرخیدن در طرف دیگر که برای شما قابل مشاهده است همان جوهر به دست آمده از کارتریج را بر روی کاغذ منتقل می کند. خودکارهای با کیفیت دارای ویژگی هایی مشابه اند که شما می توانید با کمی دقت، در خرید یک خودکار با کیفیت موفق باشید. یک خودکار باید دارای جوهری با فرمولاسیون نانو با روان بودنی مناسب باشد که در کنار عواملی دیگر مانند نوک خودکار و ساچمه آن بتواند عملکردی مناسب را در زمان نوشتن به شما ارائه دهد. توجه داشته باشید که معمولاً خودکارهای روان مشکل پس دادن جوهر را بر روی کاغذ دارند یک خودکار خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد تا میزان مناسبی جوهر را زمان نوشتن بر روی کاغذ انتقال داده تا هم به سرعت در کمترین زمان خشک شود و هم آن که نوشتاری صاف و یکدست را تا آخرین قطره جوهر به شما ارائه دهد. در این راستا با تحقیقات صورت گرفته از طرف فروشگاه برایتو ما به شما خرید خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی را با قیمتی ارزان پیشنهاد می کنیم.

خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی

ویژگی های خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی

  • خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی دارای بدنه ای کریستالی و شفاف می باشد که امکان مشاهده لحظه به لحظه میزان باقی مانده جوهر را در زمان نوشتن به کاربر می دهد در این صورت این امکان دیگر وجود ندارد که بعد از اتمام جوهر همچنان شما از این موضوع مطلع نشده باشید یا در هنگام نوشتن با تمام شدن جوهر خودکار غافلگیر شوید.
  • از مهم ترین ویژگی های طراحی خودکار کیان صفا استفاده از رنگ نوشتاری در درب خودکار و درپوش انتهایی و سری خودکار می باشد. که این موضوع به شما کمک می کند تا در کمترین زمان داخل تعداد زیادی نوشت افزار رنگ مورد نظر خود را به راحتی بیابید.
  • معمولاً تمام خودکار های درب دار از یک گیره بر روی درب جهت حمل آسان بهره می برند، خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی هم از این ویژگی مستثنی نیست . یک گیره پلاستیکی بر روی درب تعبیه شده که این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید آن را درون کیف، جیب پیراهن یا کنار کتاب یا دفتر حمل نمایید.
  • چاپ اطلاعاتی مهم از قبیل نوع رنگ نوشتاری، مدل، ضخامت نوشتاری و بارکد جهت حسابداری فروشگاهی بر روی یک برچسب از جنس پلاستیک و چسباندن آن بر روی بدنه کریستالی خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی اطلاعات مناسبی را می تواند در یک نگاه به یک خریدار بدهد.
  • استفاده از جوهر نسل سوم به نام Oil Base Gel (OBG) ساخته شده با تکنولوژی نانو اینک که کاملاً سازگار با محیط اطراف شما (تمام نقاط آب و هوایی ایران) می باشد، یعنی در نقاطی که هوای بسیار گرمی دارد این جوهر پس نمی دهد و در نقاطی که دارای آب و هوای خشک و سردی است به همان روانی روزهای اول می نویسد. از ویژگی های مهم دیگر جوهر خودکار کیان صفا این است که بعد از نوشتن به سرعت در کمترین زمان ممکن بر روی سطوح صاف خشک می شود و مناسب افراد راست دست بوده که بعد از نوشتن و ادامه دادن جوهر با تماس دست آن ها بر روی کاغذ پخش نمی شود و ایجاد لکه نمی کند.
  • سری در برگیرنده نوک خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی به گونه ای با ظرافت طراحی و تولید شده که در زمان نوشتن به هیچ عنوان مانع از دید کامل و احاطه بر روی نوشته شما نمی شود.
  • این محصول دارای ابعاد مناسب و کاملاً همخوان با ارگونومی دست شما می باشد، به گونه ای که در زمان استفاده های طولانی مدت از خستگی بیش از اندازه مچ دست شما جلوگیری می کند. همچنین در قسمت اتصال انگشتان دست با بدنه این محصول شیارهایی وجود دارد که مانع از چرخش خودکار و لغزش آن در دست در هنگام تحریر می شود که خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی را مناسب استفاده افرادی مانند دانشجویان، منشی ها، دانش آموزان و غیره می کند.
  • خودکار کیان دارای سطح مقطعی دایره ای شکل می باشد ولی در قسمت داخلی این مخزن شیشه ای به صورت شش ضلعی طراحی شده است که توانسته ظاهری شیک را با ایجاد یک شکست نوری ایجاد کند. این طراحی خلاقانه به گونه ای است که در زمان گرفتن خودکار داخل دست انگشتان شما اذیت نمی شود.
  • درپوش انتهایی و سری خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی به صورت پیچی به بدنه کریستالی متصل می شود که این موضوع امکان بیرون آوردن میله خودکار را از هر دو طرف به شما می دهد.
  • داخل درب خودکار صفا مدل کیان دارای 4 برآمدگی می باشد که قابلیت اتصالی محکم را در دو قسمت، هم سر خودکار هم انتهای خودکار را به سادگی می دهد و این امکان را به شما می دهد تا در زمان نگارش درب را بر روی خودکار سوار کرده تا مانع از گم شدن آن بشوید.
  • جوهر درون میله ای به صورت تزریقی با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک پر می شود به گونه ای که در طول میله هیچ گونه حبابی از هوا وجود ندارد که در طول نوشتار مانع از قطعی شود. همچنین مقداری ژل جهت جلوگیری از خشک شدن جوهر درون میله در انتهای کار تزریق می شود که مانع از تماس مستقیم جوهر با هوای محیط اطراف می شود.

ویژگی های خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی

مشخصات خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی

  • نوک این محصول ساچمه ای و از جنس استیل ضد زنگ بوده و به طور استاندارد قطر نوشتاری آن برابر با 1 میلی متر است. شما در خودکارهایی که از نوک های ساچمه ای بهره می برند قادر هستید با تغییر زاویه دست در زمان نگارش، قطرهای نوشتاری متناسب با نیاز خود را ایجاد کنید.
  • طولی برابر با 15 سانتی متر که متناسب با استانداردهای روز دنیا در زمان تولید می باشد امکان احاطه بیشتر در زمان نوشتن با این خودکار با کیفیت را می دهد.
  • اگر دانشجو یا دانش آموز هستید و یا در حرفه ای مانند روزنامه نگاری یا نویسندگی فعالیت می کنید پس در روز به طور مدام در حال استفاده از یک خودکار با کیفیت جهت ثبت افکار ذهنی خود بر روی کاغذ می باشید. خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی دارای وزنی برابر با 9 گرم جزو نوشت افزارهای فوق سبک محسوب می شود که می توانید ساعت ها بدون ترس از خستگی بنویسید و بنویسید.
  • اگر خوش ذوق هستید، اگر به نوشتن علاقه دارید یا دنبال افزایش انگیزه در یادگیری مطالب مهم می باشید، 8 رنگ بندی متنوع، جذاب و شاد این محصول می تواند شما را در این امر یاری کند. این خودکار دارای 4 رنگ بندی اصلی از قبیل (آبی، مشکی، قرمز و سبز) و 4 رنگ بندی فانتزی از قبیل (صورتی، نارنجی، بنفش و آبی کمرنگ) می باشد.
  • در مقایسه میزان جوهر پر شده در داخل میله خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی با انواع نوشت افزارهای دیگر به وضوح می توانید مشاهده کنید که 1.5 برابر حجم بیشتری جهت نگارش وجود دارد. به گفته تولید کنندگان این محصول شما می توانید طول نوشتاری برابر با 1400 متر بیش از مقدار استاندارد داشته باشید که خرید و تهیه این محصول را مقرون به صرفه می کند.
  • در دو نقطه کلمه Safa که نام تجاری (گروه صنعتی کارخانجات قلم صفا) می باشد قابل مشاهده است. یکی بر روی میله خودکار به صورت داغی و فرو رفته یکی دیگر هم بر روی بدنه کریستالی خودکار بالاتر از نقطه اتصال انگشتان به صورت برجسته.
    این محصول در یک پک 50 عددی (1 لیوان) بسته بندی می شود که دارای 50 عدد خودکار کیان مدل صفا نوک 1 میلی متر به صورت تک رنگ (رنگ های اصلی) و رنگ جور (رنگ های فانتزی) عرضه می شود.
  • دارای جوهری با تکنولوژی نانو که باعث می شود بعد از کشیدن یک خط، جوهر در آن سطح به سرعت بلغزد و آن ناحیه را به طور یکدست و صاف پر کند. در این صورت است که می توانید نتیجه کار خود را بدون بودن کوچک ترین رگه یا خش در نوشته مشاهده کنید.

مشخصات خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی

خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی مناسب استفاده چه افرادی می باشد

در تولید خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی چند نکته پر اهمیت در نظر گرفته شده. هستند افرادی با نوع مشاغل و حرفه های گوناگون که به طور میانگین در سال جهت تجهیز انبار از محصولات لوازم التحریر و نوشت افزار، یک یا دو بار به صورت عمده خرید خود را انجام می دهند. پس استفاده از محصولاتی که فاصله بین تاریخ تولید و انقضاء آن ها متناسب با نوع خریدشان بالا باشد و یا دارای ضمانت نامه بوده باشند، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و معمولاً آن ها را تهیه می کنند. خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی دارای 2 سال گارانتی می باشد و این امکان را به شما می دهد تا در زمان خرید عمده نگران خشک شدن جوهر درون خودکار نباشید. شما می توانید با تهیه خودکار کیان به صورت پک 50 عددی هزینه های جاری مجموعه خود را به شدت کاهش دهید. این پک به دلیل تعداد زیاد و قیمت مناسبی که دارد بیشتر مناسب شرکت ها، بانک ها، مدارس، ادارات دولتی و دفترخانه ها می باشد که در طول روز به تعداد زیادی خودکار جهت نوشتن نیاز دارند و باید خودکاری با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه تهیه نمایند.

خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی

خرید اینترنتی خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی

سال هاست که با گسترش تکنولوژی در بستر اینترنت توانسته ایم نیاز شما عزیزان را در زمینه تأمین لوازم التحریر و نوشت افزار به صورت فردی یا ارگانی با کمترین قیمت ممکن پاسخگو باشیم. فروشگاه برایتو بیشتر کالاهای قرار گرفته در سبد محصولات خود را یا به طور مستقیم به وسیله واردات یا به طور مستقیم از تولید کننده تهیه و عرضه می کند که این موضوع باعث شده تا ما بتوانیم با کمترین قیمت ممکن نیاز ملزوات اداری و لوازم التحریر را برآورده سازیم. در این راستا عرضه خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی ساخت ایران با ارزان ترین قیمت جزو یکی از این محصولات است که شما می توانید با خرید آن به دلیل داشتن کیفیت بالا در ساخت، گامی مهم در راستای حمایت از کالای ایرانی برداشته باشید.

مشخصات خودکار صفا نوک 1 مدل کیان لیوان 50 عددی