منگنه انبری کانکس مدل HP-45 Kanex

منگنه انبری کانکس مدل HP-45 Kanex بیشتر جهت ساخت جعبه و دوخت پلاستیک و مواردی مشابه کاربرد دارد. جهت استفاده در اتوشویی ها برای چسباندن کد بر روی لباس. استفاده در کارگاه های تولیدی انواع جعبه که سرعت و کیفیت برایشان در الویت است خرید منگنه انبری کانکس HD-45 را با قیمتی مناسب پیشنهاد می کنیم.

تاریخچه شرکت کانکس (KANEX)

ملزومات اداری کانکس KANEX ساخت کشور هندوستان و تحت لیسانس آلمان می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.

مشخصات منگنه انبری کانکس مدل HP-45 Kanex

منگنه زن انبری حرفه ای Kanex دارای ابعاد 3 × 7 × 17 سانتی متر و وزن 300 گرم می باشد. که به دلیل ابعاد مناسب و وزن استاندارد این امکان را به کاربر می دهد که مرتباً بدون ایجاد حس خستگی در مچ دست با این منگنه انبری فعالیت نماید. دهانه منگنه کوب انبری کانکس hp-45 به گونه ای طراحی شده که امکان متصل کردن هر چیزی تا عمق 5.4 سانتی متر را فراهم می کند. همچنین با این منگنه دستی انبری می توانید سوزن هایی با دو شکل پایه متفاوت بر روی محصول ایجاد کنید.

دارای ظرفیت بالای مخزن و بدنه ساخته شده از استیل

بدنه ای ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ با ضخامت بالا این امکان را فراهم می کند تا از منگنه انبری kanex hp-45 بتوانید بدون هیچ دغدغه ای از افتادن و ضربه خوردن یا زنگ زدگی در مجاورت با رطوبت با خیالی آسوده استفاده نمایید. لازم به ذکر است مخزن منگنه انبری کانکس hp 45 تعداد 100 عدد سوزن با امکان قرار دادن سایزهایی متفاوت (سوزن 24.6 و 26.6) را ایجاد می کند. و شما می توانید به طور استاندارد 40 برگ کاغذ 80 گرم را با این ماشین دوخت انبری منگنه نمایید.

خرید دستگاه منگنه انبری قوی برند کانکس مدل hp-45

این موضوع مهم است که بدانید افرادی از منگنه انبری کانکس مدل HP-45 Kanex استفاده می کنند که دو ویژگی قدرت و سرعت در منگنه زدن به طور همزمان برایشان اهمیت دارد. شما می توانید با بررسی مشخصات و قیمت منگنه زن انبری kanex در برایتو اقدام به تهیه یک منگنه دستی مناسب با نوع فعالیت خود داشته باشید.