کلیر بوک 80 برگ پاپکو قابدار کد A4-80

کلیر بوک 80 برگ پاپکو قابدار مات کد A4-80M دارای 80 برگ کاور دوخت شده مناسب انواع بایگانی مدارک می باشد. اکثراً مطالب مهم و ضروری که حاوی اطلاعات مهمی برای شما می باشد بر روی انواع کاغذ A4 چاپ یا نوشته می شود. حفظ و دسته بندی آن ها اهمیت زیادی دارد. شما می توانید با کمک گرفتن از انواع بایگانی مدارک یا اسنادی مهم را در طولانی مدت حفظ کرده تا در صورت نیاز دسترسی راحت تری به آن داشته باشید.  شرکت پارسا پلاستیک با نام تجاری پاپکو (Papco) سالها است که در این زمینه فعالیت دارد. و محصولاتی با کیفیت و با رده بندی جهانی را تولید می کند.

مشخصات کلیر بوک 80 برگ پاپکو قابدار کد A4-80

کلربوک 80 برگ پاپکو کد A4-80M یکی از این محصولات می باشد که با ابعاد 5 × 24.3 × 31.3 سانتی متر تولید گردیده است. و با وزن 1055 گرم در رنگ بندی متنوع به عنوان یک کلر بوک ایرانی تولید و به بازار عرضه می شود. شاید این سوال برای شما پیش آید که کلربوک چیست؟ کلر بوک یا همان کلیربوک a4 نوعی پوشه کاور دار ضخیم است که تعدادی کاور a4 را از یک طرف به پوشه ای پلاستیکی با ضخامت بالا به وسیله حرارت دوخت می کنند. و به شما این امکان را می دهد تا نسبت به نیاز خود  با تعداد حجم کاور مورد نظر آن را خریداری و با قرار دادن انواع اسناد و مدارک از آن استفاده نمایید.

وظیفه اصلی کلیر بوک 80 برگ پاپکو

این محصول از برگه های شما به 3 شکل مختلف محافظت می کند. با قرار دادن اسناد و مدارک داخل کاور از نشستن گرد و خاک و رطوبت بر روی کاغذ جلوگیری می شود. پوشه ای ضخیم از جنس پلاستیک باعث قرار گرفتن منظم و یکدست تعدادی کاور در کنار هم می شود. و جلد کلربوک به عنوان قابی محافظ جهت جلوگیری از بیرون ریختن اسناد و مدارک تعبیه شده که کل این پوشه کاور دار را یکجا در بر می گیرد. که باعث جلوگیری از غش کردن و افتادن آن در کتابخانه یا کمد بایگانی می شود.

ویژگی های کلیر بوک پاپکو 80 برگ قابدار مات

کلربوک a4 قاب دار 80 برگ پاپکو مدل A4-80M دارای یک عطف جهت نوشتن عنوان کلیربوک برای نشانه گذاری در بایگانی می باشد. که امکان جستجوی آسان تر را به کاربر می دهد. این محصول حامل 80 برگ کاور ضخیم A4 بوده که امکان قرار دادن تا 160 برگ کاغذ A4 پشت به پشت را دارد. فروشگاه اینترنتی برایتو ارائه دهنده بهترین قیمت انواع کلربوک پاپکو و انواع کلربوک برند متفرقه در بازار می باشد. و جهت استفاده در امور بایگانی ادارات و مراکز آموزشی مانند پیش دبستانی یا مهدکودک با خدمات ارسال به سراسر کشور و گارانتی اصالت کالا، خرید کلیر بوک 80 برگ پاپکو قابدار مات کد A4-80M را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما پیشنهاد می نماید.