کاغذ A5 گلد 80 گرمی

کاغذ A5 گلد 80 گرمی به عنوان یک محصول استراتژیک در حوزه رفع نیاز مصرف کنندگان می باشد. این محصول با نام تجاری Gold در کشور ما به صورت یک برند اورجینال در نظر گرفته نمی شود. یک مجموعه با نام APP با قدمتی طولانی نیازهای کلی جهان را در راستای استفاده از کاغذ بررسی می کند. این مجموعه متشکل از تعداد زیادی تولیدکننده کاغذ در چین و اندونزی می باشد. که یک پل ارتباطی میان تولیدکننده و مصرف کننده ایجاد می کند. توانسته است سالانه 19 میلیون تن تولیدات خود را به بیش از 120 کشور در سراسر جهان صادر کند.

  • کارخانه های برش و بسته بندی کاغذ در ایران بعد از تهیه رول کاغذ از این شرکت. کاغذ گلد GOLD را با کیفیتی مناسب و قیمتی ارزان تهیه و عرضه می کنند. کاغذ A5 با ابعاد مناسبی که دارد در بیشتر مراکز چاپ دیجیتال استفاده می شود. که برای گرفتن فتوکپی یا پرینت مورد استفاده قرار می گیرد.  این کالا همانطور که گفته شد از برش رول کاغذ اندونزی و چین تولید می شود. و دارای درصد سفیدی بسیار بالایی می باشد. جلد این محصول به رنگ زرد پررنگ بوده که در بین انواع کاغذهای موجود در بازار چشم نواز است.
کاغذ A5 گلد 80 گرمی
کاغذ A5 گلد 80 گرمی

ویژگی های کاغذ A5 گلد 80 گرمی

  • کاغذ A5 گلد 80 گرمی تولید شده از محصولات مزارع درختانی همچون اکالیپتوس می باشد. که می تواند با کیفیت ترین کاغذ از نظر بالا بودن درجه سفیدی در میان انواع برندهای دیگر باشد.
  • همچنین کاغذ به کار رفته در این برند به طور میانگین هر متر مربع دارای 80 گرم وزن می باشد. گرماژ استاندارد جهت استفاده در انواع دستگاه کپی پودری و پرینترهای جوهر افشان 80 گرم واقعی است. قطعات این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده است که اگر کاغذی که درون آن ها قرار می دهید دارای وزن مناسبی نباشد داخل دستگاه گیر می کند. و می تواند در طول زمان کاری شما ایجاد اختلال و عقب افتادن برنامه هایتان شود.
  • کاغذ گلد سایز A5 را به صورت رول کاغذ از کشورهایی همچون اندونزی و چین وارد می کنند. کارخانه های کوچک و بزرگی در سراسر ایران وجود دارد که با در اختیار داشتن دستگاه های برش و بسته بندی تمام اتوماتیک رول کاغذ وارداتی را به قطعات بزرگ مورد نظر تقسیم می کند. در مراحل بعدی در تقسیم بندی های کوچکتر، کاغذی با ابعاد A5 را به دست می آورد. به دلیل استفاده از تیغ هایی بسیار بزرگ، تیز و برنده برش های به دست آمده دارای لبه هایی بسیار صاف و هموار می باشد. و ابعادی استاندارد حاصل می شود. این نوع کاغذ ها در این روش تولید بدون گرد و خاک و پودر و پرز بوده که بعد از قرار گرفتن در قسمت بسته بندی با دستگاه هایی تمام اتوماتیک با جلدی از جنس کاغذ و قابل بازیافت تولید می شود.
  • داخل هر یک بسته کاغذ تعداد 500 برگ موجود است. که بعد از بسته بندی هر 10 بسته را در کنار یکدیگر قرار می دهند. و با یک پوشش نایلونی (شیرینک) وکیوم می کنند. از مزیت های پوشش نایلونی این محصول می توان به این نکته اشاره کرد که از ورود رطوبت به کاغذهای داخل بسته بندی جلوگیری می کند. در کنار تمام مزیت ها این نقص قابل مشاهده است که به دلیل نداشتن تسمه جهت حمل و نقل، جا به جایی شیرینک 10 عددی  توسط کاربر با سختی بیشتری صورت می گیرد.
  • به طور استاندارد هر برگ کاغذ A5 دارای ابعادی برابر با 21 × 14.8 سانتی متر می باشد که به صورت کارتن های 10 عددی با وزنی برابر با 12 کیلوگرم عرضه می شود.
ویژگی های کاغذ A5 گلد 80 گرمی
ویژگی های کاغذ A5 گلد 80 گرمی

نحوه استفاده درست از کاغذ A5 گلد 80 گرمی

  • بعد از قطع درختان اکالیپتوس در مزارعی که به صورت متراکم داخل کشورهایی همچون اندونزی و چین قرار دارد. محصول به دست آمده را به وسیله دستگاه های مخصوص به قطعات کوچک تر چوب تقسیم می کنند. بعد از انجام فرآیندهای مختلف محصول نهایی از جنس سلولوز به عنوان خمیر کاغذ (پالپ) به دست می آید. که دارای بالاترین درصد تمایل به سفیدی می باشد. فرآیندهای ذکر شده این موضوع را آشکار می کند که کاغذ دارای ساختاری بسیار حساس به عواملی همچون رطوبت و دمای محیط اطراف خود می باشد. حال می خواهیم به چند مورد از آن ها که انجام دادنش می تواند باعث حفظ کیفیت کاغذ A5 گلد 80 گرمی در طولانی مدت شود اشاره کنیم

رطوبت با کاغذ شما چه می کند

  • هرگز این محصول را در محیطی که رطوبت داخل هوای آن بالا می باشد قرار ندهید. رطوبت می تواند به شدت باعث ناهمواری های دالبری شکل در قسمت های لبه کاغذ شود. بعد از عبور از قسمت های حساس و مختلف دستگاه کپی و پرینتر، تا شده و گیر می کند و باعث هدر رفتن کاغذ و آسیب رسیدن به قسمت های مختلف دستگاه می شود.
  • نوسانات شدید دمایی به لحظه ای گفته می شود که به طور ناگهانی دمای هوا یا به شدت بالا رفته یا به شدت پایین بیاید. ساختار کاغذ گلد (Gold) یا هر برند دیگر نسبت به این موضوع حساسیت بالایی نشان می دهد. و کیفیت مطلوب اولیه خود را از دست می دهد. و باعث می شود در زمان استفاده رضایت مصرف کننده را نتواند به طور کامل جلب کند.

بعد از استفاده از کاغذ حتما این مورد را رعایت کنید

  • اگر به دنبال حفظ کیفیت این محصول در طولانی مدت، مانند روز اول هستید. توصیه می شود پس از استفاده از کاغذ، مقدار محصول باقی مانده را به سرعت داخل بسته بندی اولیه قرار دهید. تا از عوامل مضر محیطی دور بماند.
  • اکثراً هستند افرادی که بعد از خرید کاغذ گلد آن را از بسته خارج کرده و بدون هیچ عملی داخل دستگاه قرار می دهند. باید بدانید که کاغذها در هنگام برش ممکن است به دلیل فشار زیاد زیر دستگاه به یکدیگر چسبیده باشند. شما می توانید با فراگیری روش صحیح بر زدن کاغذ آن ها را از یکدیگر جدا کنید. و بعد اقدام به قرار دادن آن داخل پالت دستگاه کپی یا پرینتر نمایید.
  • کیفیت بالای این کاغذ باعث می شود شما با خیالی آسوده، با اعتماد به این برند، از آن در محیط های کاری مانند مراکز چاپ دیجیتال، واحدهای کپی داخل بیمارستان ها، دانشگاه ها، مدارس، واحد های آموزشی و ادارات استفاده نمایید. این بدان معنی است که کاغذ Gold دارای 80 گرم وزن واقعی بوده. و کیفیت بالای این کالا باعث می شود عمل کپی و پرینت را به صورت یک رو و پشت و رو بر روی آن به راحتی و بدون گیر کاغذ داخل دستگاه انجام دهید.
نحوه استفاده درست از کاغذ A5 گلد 80 گرمی
نحوه استفاده درست از کاغذ A5 گلد 80 گرمی

بیشترین موارد استفاده از کاغذ A5 گلد 80 گرمی

  • شغل های متعددی در جامعه وجود دارند که در راستای تحقق اهداف خود نیازمند تبلیغات هستند. کاغذ گلد A5 می تواند با ابعاد بسیار مناسبی که دارد به عنوان تراکت تبلیغاتی در مکان های مختلف جهت معرفی شغل و یا کسب و کار شما مورد استفاده قرار بگیرد. شما می توانید با خرید یک بسته از این محصول که در فروشگاه برایتو قابل دسترسی می باشد، این کالا را جهت استفاده برای نقاشی کودکانتان در نظر بگیرید.
  • همچنین کاغذ با قطع A5 دارای سایزی مناسب جهت نوشتن نکات ضروری یا کارهایی از این قبیل است. شرکت هایی که موظف هستند پس از فروش اجناس خود به مشتری جهت ارائه فاکتور به آن ها اقدام نمایند. بیشتر از همین سایز کاغذ با رنگ های سفید و متنوع در قسمت حسابداری خود استفاده می نمایند. نکته بسیار مهم در این قسمت درست مصرف کردن و صرفه جویی در استفاده از این محصول استراتژیک است. و به دلیل مصرف بسیار بالایی که دارد باعث شده به عنوان پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین نوع کاغذ در بازار محسوب شود. و جهت تولید آن روزها باید تعداد زیادی درخت قطع شده تا این کالا تولید شود. پس با استفاده درست می توانید سهم زیادی در حفظ محیط زیست اطرافتان داشته باشید.
موارد استفاده از کاغذ A5 گلد 80 گرمی
موارد استفاده از کاغذ A5 گلد 80 گرمی

مناسب ترین کاغذ جهت استفاده در دستگاه کپی و پرینتر

  • توجه داشته باشید که در زمان خرید کاغذ به فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند فروشگاه برایتو که سال هاست در راستای فروش انواع کاغذ A4، کاغذ A5 و کاغذ A3 فعالیت دارد مراجعه نمایید. هستند افراد بسیار سودجو و فرصت طلب که با تهیه جلدهای تقلبی اقدام به خرید بندهای متفرقه می نمایند. و بعد از برش با دستگاه گیوتین دستی که خود از عوامل تشدید بی کیفیتی بیشتر می شود. محصول نهایی را بسته بندی، پلمپ و در نهایت با سوء استفاده از اعتماد شما کالایی بی ارزش  و بی کیفیت را با قیمت هایی گزاف به فروش می رسانند. یا بسیار دیده اید که یک کاغذ با یک برند مشابه را در فروشگاه هایی متعدد با قیمت هایی متفاوت به فروش می رسانند. این موضوع می تواند یک دلیل جهت بررسی بیشتر شما در زمان خرید محسوب شود.

راهنمای خرید کاغذ گلد

  • فروشگاه برایتو با سال ها تجربه و جلب اعتماد با ارزش شما مشتریان عزیز سعی بر آن دارد تا با حفظ این دارایی مهم همچنان پر قدرت به راه خود ادامه دهد. مراقب باشید یک کاغذ با کیفیت باید دارای لبه هایی بسیار صاف و هموار باشد. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که تولیدکننده از یک تیغ بسیار تیز در زمان برش استفاده کرده. دستگاه برش می تواند باعث له شدن لبه های کاغذ بر روی یکدیگر شده و در صورت فشار مضاعف کاغذ ها را به یکدیگر بچسباند. و باعث شود داخل یک بسته از این محصول مقداری پودر کاغذ مشاهده کنید.
  • پرز کاغذ یکی از دلایل مهم در زمان بروز مشکل داخل انواع دستگاه کپی و فکس می باشد. غلطک های دستگاه کپی بسیار حساس بوده و پرزهای کاغذ را به خود جذب می کند. و باعث می شود زمانی که کاغذ بعدی در حال عبور است در بین غلطک ها سر خورده و گیر کند. این موضوع باعث می شود استهلاک دستگاه های شما به شدت افزایش یافته و هزینه کردهای شما را بالا ببرد. پس سعی نمایید در زمان تهیه، اقدام به خرید کاغذ های بسیار ارزان و بی کیفیت نکنید، چون در نهایت مجبور به پرداخت چند برابر پولی می شوید که بهتر بود اول آن را پرداخت می کردید.
کاغذ A5 گلد 80 گرمی در پرینتر و دستگاه کپی
کاغذ A5 گلد 80 گرمی در پرینتر و دستگاه کپی

خرید اینترنتی کاغذ A5 گلد 80 گرمی

  • به دلیل تنوع بالا در انواع برند های کاغذ موجود در بازار، معمولاً مصرف کنندگان با سردرگمی اقدام به تهیه کاغذی می کنند. که نهایتاً بعد از استفاده مورد پسند قرار نمی گیرد و پاسخگوی نیاز آن ها نمی باشد. برایتو به عنوان یک فروشگاه اینترنتی پخش کاغذ در بازار تهران به صورت عمده و جزیی با قیمت هایی بسیار مناسب و ارزان چندین سال است که توانسته با بهره گیری از کادری مجرب در قسمت فروش کاغذ A5 گلد 80 گرمی پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد. و این موضوع به دلیل آن است که سعی شده در قسمت توضیحات محصولات داخل سایت به طور کامل و با عنوان کردن تمام جزییات و تشریح آن محصول به شکلی که قابلیت درک برای تمام مصرف کنندگان را داشته باشد نموده ایم.

تماس با همکاران جهت راهنمایی بیشتر جهت خرید

  • این موضوع کمک می کند تا در زمان خرید بتوانید کالای مورد نیاز را از بین صدها برند مختلف تهیه کنید. تمام محصولات داخل سایت برایتو به صورت جزیی به فروش می رسد. و بر اساس همین سیاست هم قیمت گذاری شده در صورتی که در یک ارگان بزرگ، بیمارستان و دانشگاه فعالیت دارید که به دلیل استفاده زیاد از کاغذ در روز مجبور به خرید عمده کاغذ هستید می توانید. با همکاران ما در قسمت فروش تماس گرفته و در صورت امکان و با توافق حاصل شده کد تخفیف متناسب با خرید خود را دریافت نمایید. تا بعد از اعمال آن در کادر مورد نظر داخل سبد خرید بتوانید کاغذ A5 گلد را به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.
خرید اینترنتی کاغذ A5 گلد 80 گرمی
خرید اینترنتی کاغذ A5 گلد 80 گرمی