تخته وایت برد مغناطیس صدف سایز 240 × 120 سانتی متر

در محیط هایی مانند اتاق های کفرانس، کلاس های درس، ادارات و بیمارستان ها جهت نگارش مطالب مهم از انواع سایز تخته وایت برد استفاده می شود. تخته وایت برد صدف از بزرگترین ابعاد (تخته وایت برد 240 × 120) تا کوچکترین ابعاد (تخته وایت برد 30 × 20) می تواند به عنوان مارک خوب تخته وایت برد جهت خرید و استفاده در دانشگاه ها به عنوان (تخته وایت برد دانشگاه)، مدارس به عنوان (تخته وایت برد مدرسه)، بیمارستان ها به عنوان (تخته وایت برد بیمارستانی)، ادارات به عنوان (تخته وایت برد اداری) و کودکان به عنوان (تخته وایت برد کودکانه) باشد. شرکت تولیدکننده محصولات صدف یک شرکت فعال در زمینه تولید انواع تابلو وایت برد معمولی (ساده) و تخته وایت برد مگنتی (آهنربایی) با طراحی اختصاصی می باشد که در تولید فریم انواع تخته وایت برد از مواد اولیه مرغوب (شمش آلومینیوم) استفاده می کند که بعد از فرم دهی و قالب زنی جهت براده برداری و مقاومت بیشتر در برابر تاب برداشتن عمل آنادایز را انجام می دهد. همچنین با طراحی اختصاصی گوشه های پلاستیکی به صورت تزریقی توانسته است یک قاب مقاوم برای تحمل وزن های بالا و یا ضربات ناگهانی به گوشه تخته تولید کند. و ورق ام دی اف به کار رفته به دلیل کیفیت بالا بسیار صاف بوده که بعد از تولید و چسباندن ورق مخصوص تخته وایت برد کاربر با یک سطح بسیار صاف، صیقلی و بدون ناهمواری جهت نگارشی آسان مواجه است.

 

تخته وایت برد مغناطیس صدف سایز 240 × 120 سانتی متر
تخته وایت برد مغناطیس صدف سایز 240 × 120 سانتی متر

 

ویژگی های تخته وایت برد مگنتی صدف سایز 240 × 120

  • ورق وایت برد کره ای درجه یک با ضخامت 1.5 میلیمتر و پوشیده شده با رنگ مخصوص تخته وایت برد (دو پوششه) که باعث پاک شدن راحت جای ماژیک از روی تخته میشود.
  • دارای پوششی پلاستیکی بر روی سطح ورق تخته وایت برد برای جلوگیری از افتادن خط و خش در زمان حمل و نقل و جابه جایی.
  • در ساخت تابلو وایت برد صدف از یک ورق ام دی اف 3 میل وارداتی که دارای مقاومت بالا در برابر تاب برداشتن تابلو می شود، استفاده شده است.
  • تعبیه دو قلاب در بالای تمامی سایز های تخته وایت برد مغناطیسی صدف که باعث راحتی در نصب آن روی دیوار می شود.
  • فریم یا زهوار آلومینیومی با ضخامت 3 سانتی متر جهت مقاومت بیشتر با طراحی اختصاصی 4 گوشه پلاستیکی تزریقی.
  • با قابلیت چسبیدن انواع مگنت (آهنربا) و تخته پاک کن آهنربایی بر روی سطح تخته وایت برد.
  • قابلیت نصب بر روی انواع پایه تخته وایت برد جهت سهولت در استفاده و جابه جایی تخته.

خرید اینترنتی تخته وایت برد بزرگ

فروشگاه اینترنتی برایتو بورس تخته وایت برد در تهران، فعال در زمینه پخش لوازم التحریر ارزان، خرید آنلاین تخته وایت برد مغناطیسی صدف با قیمت ارزان، کیفیتی مطلوب، همراه با یک سال گارانتی که مناسب برای استفاده در مکان هایی مانند ادارات، بیمارستان ها، هتل ها، مدارس و دانشگاه ها می باشد را عرضه می کند.

تخته وایت برد را چگونه پاک کنیم؟

چند نکته جهت حفظ کیفیت تخته وایت برد و طولانی تر شدن عمر تخته

  • جهت طولانی تر شدن عمر تخته ماهیانه یک بار سطح تخته وایت برد را با اسپری تمیزکننده مخصوص تخته وایت برد پاک نمایید. (اسپری تخته وایت برد مهرگان)
  • استفاده نکردن از تخته پاک کن هایی که دارای پدی خشن و زبر می باشند که باعث افتادن خط و خش بر روی ورق تخته وایت برد می شود مانند تخته پاک کن های نمدی.
  • تعویض تخته پاک کن بعد از کثیف شدن و یا شستن آن جهت تمیز شدن.
  • استفاده نکردن از ماژیک غیر وایت برد (ماژیک مارکر یا پرمننت) بر روی انواع تخته وایت برد.
  • از مواد غیر استاندارد مانند: الکل، تینر، استون و بنزین جهت پاک کردن سطح تخته وایت برد استفاده نکنید.
  • استفاده نکردن از تخته پاک کن های کثیف و اشباع شده با جوهر.