خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

Bic Cristal Medium Pen
ویژگی های محصول:
  • نوع: خودکار درب دار
  • طول: 15 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلاستیک شفاف
  • مدل: Cristal Medium
  • گریپ: ندارد
  • گیره روی درب: دارد
  • رنگ نوشتاری: 4 رنگ
  • قطر نوشتاری: 1 میلی متر
  • سطح مقطع: 6 ضلعی
  • نوع نوک: ساچمه ایی
  • طول نوشتاری: 800 متر
  • نوع جوهر: فوق روان
  • کاربرد: روزمره
  • نوع بسته بندی: مقوایی
  • تعداد در بسته: 50 عدد
شناسه محصول: 303380 دسته‌بندی: برچسب‌ها: ,

5,200 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.
 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.

حس خوب یک خرید مطمئن با قیمت مناسب و امکان ارسال سریع از فروشگاه برایتو همراه با تنوع و کیفیت بالا در اجناس

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • پرداخت آسان آنلاین و کارت به کارت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر یکی از قدیمی ترین همراهان ما در زمان نوشتن است. کشور فرانسه از سال 1950 میلادی توانسته است تا سال 2006 میلادی تعدادی برابر با 100 میلیارد عدد از خودکار بیک را در سراسر جهان به فروش برساند و توانسته است رتبه اول پرفروش ترین خودکار در جهان را به دست آورد. یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین خودکار مورد استفاده در بین اقشار مختلف خودکار بیک Cristal Medium می باشد. این خودکار با قیمتی ارزان و به طور یک بار مصرف تولید می شود که دارای 4 رنگ بندی اصلی، زیبا و شفاف است و می تواند پاسخگوی نیاز اکثر کسانی باشد که می خواهند از نوشت افزار خوب و با کیفیت در روز به کرات استفاده کنند. شما باید در زمان انتخاب یک خودکار خوب به چند ویژگی مهم دقت کنید تولید کنندگان سعی می کنند خودکارها را با بدنه ای شفاف از جنس پلاستیک غیر بازیافتی تولید نمایند. این موضوع باعث می شود مصرف کننده از میزان جوهر باقی مانده داخل خودکار در طول نوشتن مطلع شود. نشانه ای از رنگ نوشتاری خودکار حتماً باید به صورت کاملاً مشهود بر روی قسمتی از بدنه خودکار وجود داشته باشد. به دلیل آن که بعضی از افراد در زمان نوشتن خودکار را بسیار بر روی کاغذ می فشارند، مواد اولیه و مرغوب جهت ساخت مغزی خودکار مهم است تا توان تحمل فشارهای وارد شده را داشته باشد. درب خودکار این امکان را به تولیدکننده می دهد تا با قرار دادن یک گیره امکان اتصال به هر نقطه ای برای شما وجود داشته باشد. همچنین توجه به برندی که تولید کننده خودکار می باشد مورد اهمیت است. سعی کنید از یک برند معروف و با کیفیت خودکار استتفاده نمایید. جوهر به کار رفته جهت ساخت باید کارکردی روان به همراه رنگی شفاف داشته باشد تا با گذشت زمان از عوامل محیطی تأثیر کمتری را بپذیرد و کمتر نشود.

خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

ویژگی های خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

  • بدنه ای شش ضلعی از جنس پلاستیک شفاف که باعث می شود میزان پلاستیک کمتری در زمان ساخت استفاده شده، همچنین مقاومت بیشتری در مقابل فشار را می تواند تحمل کند و در نهایت تطابق مناسبی با ارگونومی دست انسان به وجود می آورد که باعث می شود در زمان نوشتن این خودکار در دستان شما لیز نخورده تا متنی یکدست و بدون قلم خوردگی را در انتهای کار داشته باشید. شما می توانید لذت نوشتن در مدتی طولانی بدون خسته شدن دست را با خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی مترتجربه کنید.
  • درپوش انتهایی با طراحی ظریف، کاملاً همرنگ با جوهر درون خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر که این امکان را به شما می دهد تا در صورت نیاز به یک خودکار آبی بتوانید به راحتی در بین انواع نوشت افزار با رنگ بندی مختلف آن را بیابید.
  • یک درب مخروطی شکل پلاستیکی با امکان اتصال راحت به بدنه همرنگ با درپوش انتهایی و جوهر درون خودکار باز هم در زمان جستجوی رنگ مورد نظر شما را یاری می کند. بر روی این درب یک حفره طراحی شده که در صورت بلعیده شدن، مانع از انسداد راه تنفسی می شود. این موضوع باعث می شود بیشتر متوجه شویم که به چه اندازه اهمیت سلامت مصرف کننده برای خودکار بیک مهم است. همچنین گیره ای پلاستیکی بر روی درب خودکار تعبیه شده که قابلیت حمل در جیب، کیف یا کلاسور را برای شما به سادگی فراهم می کند.
  • بدنه خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر از جنس پلاستیک شفاف غیر بازیافتی تولید می شود تا شما در زمان استفاده از مقدار جوهر باقی مانده به طور اجمالی درون میله خودکار مطلع شوید تا در زمانی به طور کاملاً غافلگیرانه با یک خودکار بدون جوهر مواجه نشوید و به هیچ عنوان در این موقعیت در تلاش نوشتن با یک قلم خالی از جوهر نخواهید بود.
  • تا به حال برایتان بسیار پیش آمده که خودکار را بعد از اتمام نوشتن بر روی یک سطح صاف رها کنید یکی از جالب ترین خلاقیت های شرکت سازنده خودکار Bic طراحی این محصول به صورت شش ضلعی است که مانع از غلطیدن بر روی سطح شیب دار یا صاف می شود.
  • نوک این خودکار ساچمه ای و از جنس استیل ضد زنگ و بادوام بوده و قطر نوشتاری 1 میلی متر را بر روی کاغذ ایجاد می کند.
    جوهر به کار رفته در خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر یک تجربه نوشتنی روان، مداوم و قابل اعتماد را ارائه می دهد این خودکار ایده آل برای روزنامه نگاری، یادداشت برداری و انواع فعالیت های نوشتن دیگر می باشد. فناوری استفاده شده در جوهر باعث شده است تا بسیار روان بنویسد و یک خط نوشتاری واضح را تولید کند که می تواند با همراهی ذهنی شما در یک راستا و به همان سرعت پیش برود.
  • از تجربه نوشتن فوق العاده روان با خودکار بیک مدل کریستال Medium لذت ببرید چون این قلم مجهز به جوهر اختصاصی Easy Glide System می باشد (Ball Point) که باعث ایجاد یک جوهر یکدست و یکنواخت می شود و 35% نوشتن را صاف تر از جوهر سنتی Ball Bic می کند و می توانید یک خط ثابت و زنده را مشاهده کنید.

ویژگی های خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

فعالیت های کارخانه بیک و اهداف آن در جهان

لازم است که بدانید از چه برندی در سبد نوشت افزاری خود استفاده می کنید. تفکرات کارخانه خودکار BIC بسیار جالب است، آن ها آرزو دارند تا در جهان تفاوت مثبتی ایجاد کنند. این شرکت به طور مداوم در تلاش است تا بتواند راه هایی برای کاهش اثرات مخرب محیط زیستی در اثر تولیدات است و در این راستا توانسته است با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و بازیافت محصولات تولیدی خود گامی مؤثر را برداشته باشد. این شرکت توانسته است با تلاش های خود محصولی بسیار ارزان قیمت و با کیفیت را تولید کند که در جهت ترویج دسترسی به آموزش گامی مؤثر محسوب می شود. کارخانه بیک مفتخر است که از صدها سازمان بشردوستانه در سراسر جهان حمایت می کند و در راستای ترویج آموزش مؤثر است.

تاریخچه خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

مشخصات خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

  • خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر دارای طولی به ابعاد 15 سانتی متر می باشد که کاملاً استاندارد بوده و به شما در زمان نگارش کمک می کند تا نگارشی راحت و آسان را داشته باشید.
  • این محصول وزنی برابر با 5 گرم دارد که یک خودکار سبک را در اختیار شما قرار می دهد. در نگارش های طولانی مدت بسیار مهم است که بدانید اگر خودکار دارای وزن زیادی باشد بعد از کمترین زمان مچ دست شما خسته شده و اذیت می شوید. شما می توانید با استفاده از خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر ساعت ها بدون حس خستگی به طور مدام بنویسید.
  • خودکار بیک مدل کریستال مدیوم در 4 رنگ کاربردی (آبی، مشکی، قرمز و سبز) تولید می شود که کاملاً مناسب جهت استفاده جزوه نویسان (دانش آموزان، دانشجویان و روزنامه نگاران) می باشد.
  • قطر نوشتاری برابر با 1 میلی متر، ضخامتی مناسب را جهت نوشتن ایجاد می کند که در بین انواع خودکارها این قطر مورد پسند تر واقع شده.
  • نوع نوک از جنس استیل ضد زنگ و به صورت ساچمه ای می باشد که میزان مناسبی از جوهر را بر روی کاغذ به طور کاملاً یکدست و یکنواخت به طول 800 متر کاملاً منطبق با استاندارد ایجاد می کند.
  • بر روی بدنه میله این خودکار شماره سریال حک شده است و می توانید نام تجاری Bic را به صورت کاملاً برجسته بر روی سری پلاستیکی آن مشاهده کنید.
  • یک برچسب سفید رنگ بر روی بدنه خودکار بیک کریستال وجود دارد که می توانید مشخصات همراه با بارکد و کشور سازنده (خودکار بیک فرانسه اصلی) را مشاهده کنید.
  • در زمان استفاده از خودکار جهت نوشتن جوهر درون میله کم می شود که درون محفظه شفاف ایجاد یک خلأ کرده و باعث می شود نگارش شما به سختی صورت بپذیرد. طراحان خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر با ایجاد یک سوراخ بر روی بدنه شفاف این مشکل را برطرف نموده اند تا در زمان نوشتن فشار درون مخزن با فشار هوای محیط اطراف یکسان گردد.

مشخصات خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

موارد استفاده از خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر به دلیل برخوردار بودن از قیمتی ارزان و کیفیتی بالا در بین مصرف کنندگان دارای محبوبیت بسیار بالایی است. یقیناً می دانید که کسی نیست که از این خودکار خوشنام استفاده نکرده باشد. خودکار بیک مدل Medium مناسب استفاده در مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها و مدارس، بانک ها، ادارات دولتی و خصوصی و غیره می باشد. همچنین این محصول قابلیت چاپ تبلیغات را بر روی بدنه خود دارد. جوهر به کار رفته در این محصول به گونه ای طراحی شده که نه خیلی روان بنویسد و نه خیلی سخت. این موضوع باعث می شود خط شما در زمان نوشتن از کیفیت و ظاهر بهتری برخوردار شود. هستند آموزگارانی که جهت خوش خط شدن دانش آموزان زمانی که برای اولین بار قرار است با خودکار بنویسند، استفاده از خودکار بیک را به خانواده های آن ها پیشنهاد می نمایند. هر چقدر جوهر خودکار روان تر باشد توجه شما به ظرافت نگارش کمتر می شود. توجه داشته باشید که اکثر خوش نویسان از خودکار بیک جهت خوشنویسی و خلق آثار هنری استفاده می کنند. انواع خودکار بیک با قطرهای نوشتاری 1.6 و 1 میلی متر جزو خودکارهایی است که می تواند مناسب استفاده جهت خوشنویسی قرار گیرد.

موارد استفاده از خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

خرید اینترنتی خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر برایتو توانسته است در طی سال ها فعالیت در زمینه فروش نوشت افزار با ارزان ترین قیمت به مصرف کنندگان گامی مؤثر را در این زمینه بردارد. ما بر این باوریم که در راستای افزایش صداقت با مشتری توانسته ایم محیطی امن را به وجود آوریم. فروشگاه برایتو دارای انواع نمادهای اطمینان از جمله نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال می باشد و می توانید قبل از دامنه سایت کلمه https:// را جهت اطمینان بیشتر مشاهده کنید. ضمناً در زمان پرداخت آنلاین به طور مستقیم و کاملاً امن به صفحه اصلی پرداخت آنلاین شاپرک متصل می شوید. شما می توانید با اطمینان 100% از این سایت به صورت آنلاین خرید نمایید. فروشگاه برایتو امکان تحویل اکسپرس اجناس سفارش داده شده را در شهر تهران، انواع پرداخت به صورت کارت به کارت، پرداخت در محل و پرداخت آنلاین، همچنین پشتیبانی 24 ساعته جهت راهنمایی و پاسخگویی به سوالات و تضمین اصالت کالا را به شما می دهد. شما می توانید با خرید خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر (بیک اصل فرانسه) با ارزان ترین قیمت به صورت آنلاین از نوشتن با این خودکارلذت ببرید. لازم به ذکر است در صورت خرید عمده خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر می توانید با همکاران ما در قسمت فروش تماس گرفته تا از تخفیفات لازم بهره مند شوید.

خرید اینترنتی خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

نوع

خودکار درب دار

طول

15 سانتی متر

جنس بدنه

پلاستیک شفاف

مدل

Cristal Medium

گریپ

ندارد

گیره روی درب

دارد

رنگ نوشتاری

4 رنگ

قطر نوشتاری

1 میلی متر

سطح مقطع

6 ضلعی

نوع نوک

ساچمه ایی

طول نوشتاری

800 متر

نوع جوهر

فوق روان

کاربرد

روزمره

نوع بسته بندی

مقوایی

تعداد در بسته

50 عدد

کشور سازنده

فرانسه

فروشگاه عرضه کننده

برایتو

ویژگی های

بدنه شفاف جهت مشاهده جوهر
نگارش کاملاً روان و یکنواخت
درب و درپوش انتهایی همرنگ با جوهر
نوک استیل ضد زنگ و بادوام

رنگ

آبی, سبز, قرمز, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

انتخاب گزینه ها
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر
خودکار بیک مدل کریستال Medium نوک 1 میلی متر

5,200 تومان

انتخاب گزینه ها