پونز بسته 50 عددی

پونز بسته 50 عددی برای الصاق برگه یا اطلاعیه ای مهم بر روی تابلو اعلانات کاربرد دارد. استفاده از این محصول باعث می شود که دیگر نگران جا ماندن از جلسات مهم خود نباشید. با استفاده از پونز این وسیله کاربردی در دسته لوازم التحریر ساعت و تاریخ جلسات و قرارهای کاری شما همیشه بر روی تابلو و جلوی نظرتان است.

این محصول بیشتر در ادارات و مدارس کاربرد دارد. بیشتر در ادارات برای نصب اطلاعیه های مهم، و در مدارس جهت نصب روزنامه دیواری بر روی دیوار.  با خرید اینترنتی پونز بسته 50 عددی با قیمت مناسب از فروشگاه برایتو دیگر نگران گم شدن مدارک و اسناد مهم که باید جلوی چشمتان باشد نباشید.

خرید اینترنتی لوازم تحریر از محبوب ترین خریدهای دانش آموزان با تنوع رنگی و مدل های فراوان می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید آنلاین لوازم تحریر، خرید لوازم تحریر عمده، خرید نوشت افزار اداری با مجموعه برایتو در تماس باشید یا از جدیدترین محصولات ما در صفحه اصلی سایت دیدن کنید.

ویژگی های پونز بسته 50 عددی

در ساخت پونز از استیل مقاوم و با ضخامت مناسب استفاده شده. این امر باعث می شود تا شما بتوانید از آن چندین بار در جاهای مختلف استفاده نمایید. داخل یک بسته تعداد 50 عدد پونز وجود دارد. بسته این محصول از جنس مقوایی بوده که کاملا بعد از مصرف قابلیت بازیافت را دارد. لوازم تحریر و نوشت افزار مورد نیاز خود را از مجموعه برایتو فعال در زمینه فروش انواع لوازم التحریر در سطح بازار خریداری کنید.

کاغذ A4 کپی مکس، خودکار کیان، دستگاه پانچ کاغذ و سایر محصولات اداری برایتو با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت با تنوع رنگی بسیار در سطح بازار موجود می باشد همین حالا خرید خود را شروع کنید.

این نوع از بسته بتندی باعث می شود تا بتوانید تعداد زیادی از برگه های خود را در نقطه ای مشخص متصل نمایید. پونز بسته 50 عددی ساخته شده از استیل ضد زنگ و دارای نوک تیز می باشد. و همچنین دارای تکیه گاهی با سطح مقطع دایره ای شکل است که جهت استفاده آسان به این شکل طراحی و ساخته شده است.

 سوزن منگنه، کاور پلاستیکی کاغذ، ماژیک وایت برد با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه برایتو موجود می باشند که می توانید در هر ساعت از شبانه روز آن ها را از برایتو خریداری کنید.

انواع پونز بسته 50 عددی

در بازار لوازم التحریر به جهت استفاده های فراوان از پونز، این محصل را به نام های دیگری نیز شناخته می شود. از جمله می توان به سوزن نقشه، پونز طلایی، پونز نقره ای یا استیل نیز اشاره نمود. پونز جزو مهمترین ملزومات اداری می باشد. که استفاده از آن جهت نشانه گزاری روی نقشه و متصل نمودن یک یا چند برگه روی دیوار کاربرد دارد.

خودکار، زونکن، ماژیک مارکر، پایه چسب از محصولات پرکاربرد روزانه دانش آموزان می باشد که در مجموعه برایتو با بهترین قیمت و کیفیت موجود می باشد. سوزن ته گرد بسته 50 گرمی را می توانید در کنار پونز خریداری کنید.