سوزن ته گرد بسته 50 گرمی

سوزن ته گرد بسته 50 گرمی از جمله ملزومات پر مصرف اداری است. که یکی از مهم ترین کاربرد سوزن ته گرد، الصاق چند برگ کاغذ به هم و یا نصب آن بر روی تابلو اعلانات می باشد. داشتن یک جاسوزنی مناسب بابت استفاده آسان از این محصول پرکاربرد ضروری است.

با خرید اینترنتی سوزن ته گرد با قیمت مناسب از فروشگاه برایتو می توانید با الصاق چند برگ کاغذ به یکدیگر مدارک خود را بایگانی نمایید. البته قیمت ارزان سوزن ته گرد استفاده از آن را به جای سوزن منگنه منطقی تر می کند و به راحتی از کاغذ های شما جدا می شود. این موضوع برای کسانی که قصد جدا کردن مدارک را از هم دارند راحت تر است.

خرید اینترنتی لوازم تحریر یکی از محبوب ترین خریدهای دانش آموزان می باشد. مجموعه برایتو بستری برای خرید آنلاین لوازم تحریر، خرید لوازم تحریر عمده، خرید نوشت افزار اداری را فراهم آورده است که شما مشتریان عزیز می توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه روز لوازم تحریر و نوشت افزار دلخواه خود را از فروشگاه اینترنتی برایتو خریداری کنید.

مشخصات سوزن ته گرد بسته 50 گرمی

یک بسته سوزن ته گرد شامل 50 گرم سوزن در سایز های یکسان است. سایز هر سوزن تقریباً 28 میلی متر می باشد. که به طور معمول 300 الی 400 عدد در داخل یک بسته را شامل می شود. سوزن ته گرد 3 سانتی متر از استیل ضد زنگ ساخته شده است. پونز بسته 50 عددی را می توانید از در کنار سوزن ته گرد سفارش دهید.

نسبت به قطر سوزن ها از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. و همچنین خاصیت آهنربایی دارد. این موضوع به شما کمک می کند تا با تهیه یک جاسوزنی آهنربایی از پراکندگی سوزن ها جلوگیری نمایید. و در دسترس بودن از مزایای بعدی آن است و از خطرات احتمالی جلوگیری می شود.

برایتو مرجع اصلی فروش لوازم التحریر در سطح بازار با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. کاغذ A4 کپی مکس، خودکار کیان، دستگاه پانچ کاغذ را می توانید با نازل ترین قیمت ها از فروشگاه برایتو در هر طرح و رنگی سفارش دهید.

انواع سوزن ته گرد

در بازار از این محصول شکل های مختلفی وجود دارد. این تنوع در تولید به جهت کاربرد زیاد این محصول می باشد. اگر در یک محیط کاری و اداری قصد استفاده از این محصول را دارید. ما به شما خرید سوزن ته گرد ساده، را پیشنهاد می کنیم. و اگر در حرفه خیاطی مشغول به فعالیت هستید می توانید از سوزن ته گرد رنگی، سوزن ته گرد مرواریدی نیز استفاده نمایید.

 سوزن منگنه، کاور پلاستیکی کاغذ، ماژیک وایت برد را از فروشگاه برایتو با بالاترین کیفیت سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن محصول خود را تحویل بگیرید. خودکار، زونکن، ماژیک مارکر، پایه چسب از موارد پر استفاده اداره جات و دانشگاه ها و سازمان ها می باشد که می توانید آن ها را به صورت تک یا عمده از برایتو سفارش دهید با ما همراه باشید.