خودکار زبرا مدل ساراسا نوک 0.7 میلی متر

خودکار ساراسا 0.7 میلی متر به دلیل کیفیت بالا در ساخت، طراحی منحصر به فرد جوهر و تنوع در رنگ بندی بالا یکی از پرفروش ترین محصولات نوشت افزار می باشد. معمولاً افرادی مانند دانش آموزان و دانشجویان یا روزنامه نگاران جهت ثبت نکات مهم و ضروری می بایست شنیده های خود را بتوانند به سرعت به وسیله یک خودکار ژله ای و روان بر روی کاغذ انتقال دهند و به دلیل سرعت بالا در نوشتن لازم است که بعد از گذشت زمانی بسیار کوتاه جوهر روی کاغذ خشک شود تا اگر به طور ناگهانی دست آن ها روی نوشته رفت خط خورده یا جوهری نشود.

همچنین قلمی مناسب است که بتوانند به وسیله یک گیره آن را به راحتی داخل جیب، کیف یا کلاسور خود متصل کرده تا آن را همیشه در دسترس داشته باشند. توجه داشته باشید که همیشه در زمان ثبت نکات مهم از خودکاری استفاده کنید که جوهری در آن به کار برده شده باشد تا در مقابل عوامل محیطی از خود مقاومت بالایی نشان دهد و همچنین ضد آب باشد. به طور کلی در جهان به این نوع خودکارها که از این نوع فناوری در جوهر خود استفاده می کنند جوهر بایگانی گفته می شود.

برای اولین بار فردی به نام Zebura Kabushiki Gaisha در کشور ژاپن شرکت زبرا را بنا نهاد و بعدها در سال 1982 میلادی در نیویورک شرکتی کاملاً مستقل را تأسیس نمود که توانسته است تا کنون محصولاتی همچون مداد مکانیکی، خودکار، روان نویس و نشانگر را تولید نماید. جوهر به کار رفته در خودکار زبرا مدل ساراسا نوک 0.7 میلی متر توسط شخص دیگری (یک زن و شوهر) ابداع شد که با فناوری Rapid Dry Ink (RDI) به معنای جوهری که به سرعت خشک می شود، موفق شدند جوهری را تولید کنند که کاملاً بر پایه آب بوده و به هیچ عنوان از مواد اسیدی در آن استفاده نشده باشد و بعد از نوشتن در کمتر از یک ثانیه خشک شده و نوشته ای یکدست، بدون لکه و پررنگ را ایجاد می کند.

خودکار زبرا مدل ساراسا نوک 0.7 میلی متر
خودکار ساراسا

ویژگی های خودکار ساراسا 0.7

  • نوک خودکار زبرا مدل ساراسا نوک 0.7 میلی متر ساچمه ای بوده و قطر نوشتاری آن برابر با 0.7 میلی متر می باشد که مناسب افرادی است که در نوشته های خود به نازک نویسی علاقه مند هستند و می خواهند در کمترین فضا بیشترین مطلب را جای دهند.
  • گیره خودکار زبرا مدل SARASA بر روی بدنه شفاف و همخوان با رنگ نوشتاری می باشد که نحوه اتصال این گیره به صورت سوسماری بوده که باعث می شود بتوانید آن را به سادگی خم کرده و بر خلاف گیره های دیگر دارای انعطاف پذیری زیاد می باشد که با استفاده در طولانی مدت همچنان کیفیت خود را همانند روز اول حفظ می کند. مکانیسم استفاده شده به گونه ای است که این امکان را به شما می دهد تا خودکار ساراسا  0.7 میلی متر را از قسمت انتهایی بین انگشتان خود گرفته و با کمی فشار فاصله گیره از بدنه را زیاد کرده تا بتوانید داخل جیب، کیف یا کلاسور آن را به راحتی حمل و جا به جا نمایید.
  • بدنه کاملاً شفاف خودکار زبرا ساراسا از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده که میزان قابل عرضه جوهر باقی مانده را نمایان می سازد، این موضوع به شما کمک می کند تا بعد از اتمام جوهر سعی در نوشتن بیهوده نداشته باشید و قبل از اتمام کامل جوهر، خودکاری جایگزین را فراهم کرده و در کنار دست خود قرار داده باشید. دارای پوشش نرم پلاستیکی با کیفیت بالا و همرنگ با جوهر درون خودکار با شیارهایی عمودی (گریپ) در محل قرار گیری انگشتان که مانع از لیز خوردن خودکار در دست می شود و باعث می شود تا فشار وارد شده به انگشتان در هنگام تحریر به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.
  • جوهر ژله ای با فرمولاسیون منحصر به فرد، ساخت شرکت زبرا با فناوری Rapid Dry Ink (RDI) برای نوشتنی روان که بعد از کشیدن پخش نشده و به سرعت بالا در کمتر از یک ثانیه خشک می شود. جوهر استفاده شده در خودکار Zebra Sarasa Gel باعث می شود که لغزش جوهر بعد از نوشتن بر روی کاغذ به طور یکدست اتفاق بیفتد یعنی وقتی به خط ایجاد شده دقت می کنید شیار سفید یا رگه هایی کمرنگ را نمی بینید که باعث می شود نگارش زیبا، یکدست، با کیفیت و بدون قطعی را تجربه کنید. افکار ذهنی شما به سرعت در حال ظهور و گذشتن هستند که نیازمند جوهری با سرعت انتقال زیاد بر روی برگه و خشک شدن به همان سرعت است که خودکار زبرا مدل ساراسا نوک 0.7 میلی متر این امکان را برای شما ایجاد می کند.
  • بر خلاف خودکارهای دیگر مخزن جوهر خودکار زبرا مدل ساراسا نوک 0.7 میلی متر بسیار قطور بوده و قطری برابر با 6 میلی متر دارد که باعث می شود میزان جوهر بیشتری را در خود جای دهد. این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید به میزان بیشتری از آن استفاده نمایید.
  • خودکار زبرا مدل SARASA CLIP با حذف درب و استفاده از تکنولوژی کلیک در ساخت توانسته است راحتی استفاده برای مصرف کننده را به ارمغان بیاورد. شما می توانید به سادگی با فشار دادن انتهای این خودکار باعث بیرون آمدن و آماده به استفاده شدن آن شوید و هنگامی که به آن نیازی ندارید با فشاری دیگر در انتها باعث خنثی شدن و برگشتن نوک خودکار به درون بدنه شوید.
  • از نشانه های بارز و ظاهری خودکار ساراسا 0.7 میلی متر پلمپ قرار داده شده بر روی نوک خودکار می باشد که مانع از هوا کشیدن و خشک شدن جوهر و غیر قابل استفاده بودن تا قبل از باز کردن پلمپ می شود.
  • یک برچسب بر روی بدنه این محصول قرار دارد که نمایانگر نام، رنگ، ضخامت، مدل و بارکد می باشد.
  • بر روی بدنه مخزن این خودکار نام ZEBRA، قطر نوشتاری 0.7 و کشور سازنده ژاپن حک شده است که نشان از کیفیت، سلامت و اصالت این کالای عرضه شده دارد. پس در زمان خرید این محصول به این نکات ضروری توجه داشته باشید.
  • اگر به دنبال رنگ خاصی از این خودکار بین انبوهی از نوشت افزار هستید اصلاً نگران نباشید چون گیره، کلیک و گریپ پلاستیکی این خودکار همرنگ با رنگ نوشتاری آن می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان با یک نگاه بتوانید رنگ مورد نظر خود را جهت استفاده و نگارش بیابید.
ویژگی های خودکار ساراسا 0.7 میلی متر
خودکار زبرا مدل ساراسا

مشخصات خودکار ساراسا نوک 0.7 میلی متر

  • خودکار زبرا مدل ساراسا نوک 0.7 میلی متر دارای طولی برابر با 14 سانتی متر می باشد که کاملاً منطبق با ارگونومی دست انسان طراحی و ساخته شده است و می تواند بعد از قرار گرفتن درون دست تکیه گاهی مناسب در قسمت انگشتان و بالایی دست را جهت نگارش برای کاربر ایجاد کند.
  • خودکار زبرا ساراسا بیشتر جهت استفاده افرادی است که می خواهند مطالبی مهم و ضروری را در کمترین زمان ممکن بنویسند و ممکن است ساعت های طولانی مشغول به این کار باشند. این خودکار وزنی برابر با 11 گرم دارد که به دلیل سبک بودن کاملاً مناسب استفاده در طولانی مدت می باشد و افرادی که ساعت های زیادی مشغول یادداشت برداری هستند به راحتی می توانند از این محصول استفاده نمایند.
  • خودکار زبرا مدل ساراسا نوک 0.7 میلی متر علاوه بر 4 رنگ اصلی (آبی، قرمز، مشکی و سبز) دارای طیف وسیعی از رنگ های فانتزی و پاستلی از جمله (صورتی، بنفش، سرمه ای، نارنجی، یشمی، سبز کمرنگ، زرشکی، آبی کمرنگ و غیره) می باشد که باعث شده بسیار مورد توجه دانشجویان و دانش آموزان جهت جزوه نویسی قرار بگیرد. چون رنگ بندی های شاد در پاراگراف های مختلف می تواند باعث جذابیت در خواندن و فراگیری مطلوب تر و بهتر شود.
  • نوع جوهر استفاده شده بر پایه آب و بدون استفاده از هر گونه مواد اسیدی می باشد که در کمتر از یک ثانیه بر روی انواع سطوح خشک می شود. و از جمله مزایای این جوهر، کمرنگ نشدن آن بر اثر گذشت زمان و ضد آب بودن بعد از خشک شدن می باشد.
  • از مزیت های مهم استفاده از خودکار ساراسا که می تواند آن را مقرون به صرفه تر از محصولات مشابه خود کند این است که این خودکار قابلیت شارژ مجدد با استفاده از مخزن جایگزین را دارد.
  • دارای نوک ساچمه ای از جنس استیل ضد زنگ می باشد که در مجاورت با رطوبت زنگ نمی زند و مقاومت مناسبی را در مقابل فشار بالای ایجاد شده توسط دست کاربر را تحمل می کند. لازم به ذکر است که تمامی اقلام مونتاژ شده در کنار یکدیگر برای ایجاد یک محصول با کیفیت از مواد اولیه با کیفیت و غیر بازیافتی توسط کشور ژاپن ساخته می شود.
  • از نشانه های بارز جهت شناسایی این محصول حک نام ZEBRA SARASA CLIP همراه با قطر نوشتاری 0.7 به رنگ طلایی با ماندگاری بالا بر روی سطح گیره می باشد که زیبایی خاصی را به این خودکار بخشیده است.
  • ZEBRA در انگلیسی به معنای گورخر می باشد که در لوگو و آرم شرکت ZEBRA عکس سر گورخر به رنگ سفید با راه های مشکی قابل مشاهده است.

فروشگاه برایتو ارائه دهنده انواع خودکار با برندهای متفاوت مانند خودکار بیک، خودکار کنکو، خودکار سلنا، خودکار ساراسا، خودکار کیان و … با قیمت مناسب می باشد. پیشنهاد می کنیم از جدیدترین خودکارهای موجود در فروشگاه اینترنتی برایتو دیدن نمایید و خودکار متناسب با نیاز خود را از فروشگاه برایتو خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر برایتو هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز در سراسر ایران در دسترس می باشد. تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد.

مشخصات خودکار ساراسا 0.7
خودکار ساراسا 0.7

موارد استفاده از خودکار sarasa

آیا علاقه مند به استفاده از خودکار ژله ای هستید، اما بعد از نوشتن از لکه های ایجاد شده بر روی کاغذ متنفرید. آزمایشگاه نوآوری های جوهر زبرا فرمول جوهر ساراسا را نسبت به قبل کامل کرده است که باعث کاهش لکه گیری می شود و در بیشتر سطوح با وجود ساخته شدن جوهر بر پایه آب در کمتر از یک ثانیه خشک می شود! جوهر سریع Rapid بهترین و جدیدترین مبتنی بر پایه آب است، با تمام مزایای خودکارهای ژله ای و روان نویس بدون هیچ گونه اشکالی. مژده برای دانشجویان، دانش آموزان، محققان و روزنامه نگاران، شعار خداحافظ لکه ها و سلام به خشک شدن سریع تر جوهر بر روی سطوح! با استفاده از خودکار ساراسا نوک 0.7 میلی متر.

اگر به دنبال یک خودکار با کیفیت به همراه جوهر ضد آفتاب و روان که بتواند به سادگی بعد از لغزش بر روی ساچمه، با کیفیت و بدون هیچ گونه رده بر روی کاغذ با اثرگذاری بالا با کمترین فشار دست بر بدنه خودکار ماندگار شود، ما به شما خرید خودکار ژله ای زبرا ساراسا را با رنگ بندی متنوع، با استفاده از رنگ دانه هایی براق که می تواند نوشته ای همراه با جوهر صاف و یکدست و بدون خراش را ایجاد کند، پیشنهاد می کنیم. فروشگاه برایتو امکان خرید لوازم التحریر عمده را نیز برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده است. شما می توانید انواع خودکار ساراسا را به صورت عمده با قیمت مناسب از فروشگاه برایتو خریداری نمایید.

موارد استفاده از خودکار ساراسا 0.7 میلی متر
قیمت خودکار ساراسا

قیمت خودکار ساراسا

امروزه به دلیل تغییر در فعالیت های روزمره افراد مدت زمان کاری رو به افزایش است و با وجود افزایش ترافیک و ایجاد آلودگی هوا به صرفه ترین گزینه خرید اینترنتی لوازم التحریر و نوشت افزار به صورت آنلاین می باشد. فروشگاه اینترنتی برایتو در این راستا توانسته است با تنوع گسترده در گردآوری محصولات و قرار دادن آن ها در سبد کالای خود پاسخگوی نیاز مشتریان و مصرف کنندگان در این زمینه محسوب شود.

اگر به دنبال استفاده از یک خودکار ژله ای و روان هستید ما به شما خرید اینترنتی خودکار زبرا مدل ساراسا نوک 0.7 میلی متر را با قیمتی ارزان، عالی و اطمینان از اصالت کالا پیشنهاد می کنیم. خودکار زبرا مدل ساراسا نوک 0.7 میلی متر در جعبه های مقوایی به تعداد 12 عدد از هر رنگ به صورت جداگانه جهت خرید عمده وجود دارد. شما می توانید در صورت سفارشات بالا جهت گرفتن تخفیف با واحد فروش فروشگاه برایتو ارتباط گرفته تا در صورت امکان یک کد تخفیف را در اختیار شما قرار دهند.

خرید اینترنتی خودکار زبرا مدل ساراسا نوک 0.7 میلی متر
خودکار sarasa