با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، زمان شروع فعالیت فروشگاه و ارسال سفارشات ثبت شده از تاریخ پانزدهم فروردین ماه به بعد می باشد.

خودکار کیان نوک 1 میلی متر

Safa Kian Pen
ویژگی های محصول:
  • رنگ: آبی, سبز, قرمز, مشکی
  • نوع: خودکار درب دار
  • طول: 15 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلاستیک شفاف
  • مدل: صفا
  • گریپ: ندارد
  • گیره روی درب: دارد
  • رنگ نوشتاری: 8 رنگ
  • قطر نوشتاری: 1 میلی متر
  • سطح مقطع: 6 ضلعی
  • نوع نوک: ساچمه ایی
  • طول نوشتاری: 1400 متر
  • نوع جوهر: نسل سوم جوهر OBG ، روان
  • کاربرد: روزمره
  • نوع بسته بندی: لیوان
شناسه محصول: 443604 دسته‌بندی: برچسب:

3,100 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.
 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.

حس خوب یک خرید مطمئن با قیمت مناسب و امکان ارسال سریع از فروشگاه برایتو همراه با تنوع و کیفیت بالا در اجناس

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • پرداخت آسان آنلاین و کارت به کارت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

خودکار کیان

خودکار کیان نوک 1 میلی متر یک محصول ایرانی که با نام تجاری شرکت صنعتی قلم خودکار صفا تولید و در بازار نوشت افزار عرضه می شود. کارخانجات صفا برگرفته از نام محمد رستمی صفا مؤسس، مالک و جزو رییس هیئت مدیره می باشد.

این شرکت از سال 1388 پا به عرصه تولید لوازم تحریر (خودکار، مداد، ماژیک و سایر اقلام) نمود و توانسته است با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات و کارآموزیده ترین پرسنل در کنار یک آزمایشگاه کنترل کیفیت محصولاتی ارزان قیمت با کیفیت بالا و قابل رقابت با برندهای مطرح در بازار ایران را تولید و عرضه نماید. همچنین تمامی محصولات شرکت صفا دارای گواهی نامه ISO 9001، قابلیت تولید 240 میلیون خودکار را در سال دارد.

خودکار صفا مدل کیان نوک 1 میلی متر

می توان گفت که شرکت قلم صفا توانسته است به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودکار با یک برند ایرانی باشد که رقیبی جدی با عرضه خودکار صفا مدل کیان نوک 1 میلی متر نسبت به محصولات وارداتی هم تراز خود است. همچنین شرکت قلم خودکار صفا توانسته است به دلیل بالا بودن کیفیت لوازم التحریر تولیدی خود آن ها را به کشورهایی مانند قطر، تاجیکستان، عراق، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان به طور انبوه صادر نماید.

خرید خودکار صفا مدل کیان نوک 1 میلی متر
خرید خودکار کیان نوک 1 میلی متر

راه های شناخت یک خودکار کیان خوب و مناسب

تمام تولید کنندگان در زمان طراحی و ساخت یک خودکار که بتواند قابلیت رقابت با محصولات مشابه در زمینه نوشت افزاری را داشته باشد می بایست به چند آیتم و استفاده از آن در طراحی محصول مورد نظر بهره ببرند. یک خودکار با کیفیت باید قابلیت نوشتن روان را به کاربر بدهد بدون آن که کوچکترین نشت جوهر بر روی کاغذ اتفاق بیفتد. در این راستا می بایست از تکنولوژی هایی منحصر به فرد در فرمولاسیون جوهر خودکار استفاده نمایید.

خوش دست بودن بدنه در هنگام استفاده از دیگر مزیت های مهم است. از نظر ظاهری باید بسیار شیک بوده و متدهای روز دنیا در طراحی آن استفاده شده باشد.افرادی مانند دانش آموزان، دانشجویان یا روزنامه نگاران که به طور کلی از لوازم تحریری مانند خودکار در روز زیاد استفاده می کنند، در زمان خرید یک خودکار با کیفیت به نقطه اتصال خودکار با انگشتان دستشان بسیار توجه دارند.

تولید کنندگان خودکار در این قسمت از بدنه سعی دارند تا با قرار دادن یک قسمت پلاستیکی فومی شکل (گریپ) یا ایجاد چند شیار، اصطکاک مناسب جهت لیز نخوردن در دست را در نظر بگیرند. استفاده از همان رنگ نوشتاری خودکار بر روی قسمتی از بدنه آن جهت پیدا کردن راحت تر در زمان نیاز بین تعدادی خودکار با رنگ های نوشتاری مختلف از دیگر ویژگی های یک خودکار مناسب می باشد.

معمولاً خودکارها به دو شکل درب دار و کلیکی تولید می شود که در دو حالت موجود داشتن یک گیره بر روی بدنه یا درب خودکار جهت اتصال به نقطه مورد نظر که بتواند به سادگی قابلیت حمل و جا به جایی را به شما بدهد واجب است. امروزه کشورهای متعددی سعی دارند تا بتوانند در بازار کشورهایی دیگر نفوذ کرده و اجناس خود را به آن ها بفروشند که معایب بسیار زیادی را برای کشورهای وارد کننده ایجاد می کنند.

ازجمله عقب ماندگی از تولید علم و تکنولوژی روز و همین طور بیکاری تعدادی از کارگران. توجه به این نکته که گفته شد می تواند باعث شود که شما عزیزان با توجه به این مسئله بیش از پیش به حمایت از تولید ملی توجه کنید. نوشت افزار به مجموعه‌ای از ابزارهای نگارش شامل انواع خودکار، روان‌نویس، خود نویس، مداد، مداد نوکی، اتود، پاک کن، تراش و … گفته می‌شود. فروشگاه برایتو مرکز خرید انواع نوشت افزار ایرانی و خارجی با قیمت مناسب می باشد.

خرید اینترنتی خودکار کیان
خودکار صفا مدل کیان

ویژگی های خودکار صفا مدل کیان نوک 1 میلی متر

  • استفاده از بدنه ای شفاف (مخزن خودکار) در خودکار کیان نوک 1 میلی متر که باعث می شود بتوانید از میزان باقی مانده جوهر در زمان تحریر آگاه شوید تا سعی در نوشتن به هنگامی که جوهر خودکار تمام شده است نداشته باشید. این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید قبل از اتمام کامل جوهر، خودکاری دیگر را در کنار دست خود جهت جایگزین کردن داشته باشید.
  • همرنگ بودن سه نقطه مانند درپوش انتهایی و ابتدایی و درب خودکار مشابه با رنگ نوشتاری خودکار صفا مدل کیان نوک 1 میلی متر کمک می کند تا داخل یک جامدادی پر از نوشت افزار به راحتی بتوانید رنگ دلخواه و مورد نیاز خود را بیابید تا در مسیر انجام فعالیت روزانه شما اختلالی به وجود نیاید.
  • قسمتی از بدنه شفاف که در تماس با انگشتان دست شما قرار دارد به گونه ای طراحی شده که شیارهایی تو رفته دارد و باعث اصطکاک بیشتر در زمان استفاده می شود. در همان قسمت شما می توانید کلمه Safa را به صورت حک شده بر روی این بدنه مشاهده نمایید.
  • در قسمت ابتدایی این محصول سری که دربرگیرنده نوک و میله خودکار می باشد به گونه ای با ظرافت طراحی شده که در زمان نوشتن جلوی دید شما را نگیرد. همچنین دارای ضخامتی مناسب است که می تواند در مقابل فشار دست شما مقاومت مناسبی را نشان دهد.
  • نوک خودکار کیان ساچمه ای و از جنس استیل ضد زنگ می باشد و قطر نوشتاری برابر با 1 میلی متر را در زمان نوشتن ایجاد می کند البته شما می توانید با تغییر زاویه گرفتن خودکار در دست، قطر نوشتاری نهایی را به اندازه دلخواه تغییر دهید.
  • گیره ای پلاستیکی متصل بر روی درب خودکار به صورت یک تکه وجود دارد که امکان حمل راحت و بدون دردسر را در داخل جیب، کیف یا کلاسور به راحتی برای شما فراهم می کند و مناسب افرادی است که همیشه جهت نوشتن به یک خودکار همراه نیاز دارند.
  • جوهر استفاده شده در خودکار صفا مدل کیان نوک 1 میلی متر با استفاده از تکنولوژی روز تولید شده که به اصطلاح جوهر نسل سوم نام دارد (Oil Base Gel) یا به اختصار OBG که سازگار با آب و هوای ایران می باشد. همانطور که می دانید کشور ما دارای اقصی نقاطی است که شمال با جنوب آن دارای تفاوت دمایی بالایی است که خودکار کیان صفا می تواند سازگاری بسیار بالایی را از خود نشان دهد بدون آن که جوهر بر روی کاغذ پس داده یا به علت سفتی جوهر سخت بنویسد. طراحان در زمان تولید جوهر خودکار کیان محصولی را تولید نموده اند که سازگاری بالایی با نگارش فارسی داشته باشد و بتواند نوشتاری بسیار تمیز و در عین حال روان و یکدست را بر روی کاغذ ایجاد کند. جوهر و نوک خودکار صفا مدل کیان نوک 1 میلی متر از کشورهای دیگر تأمین می شود.

زمان خرید خودکار دلخواه خود پیشنهاد می کنیم کاغذ A4 کپی مکس را در کنار خرید خودکار قرار دهید. کاغذ A4 کپی مکس شناخته شده ترین نوع کاغذ در بازار لوازم التحریر ایران می باشد. و سال ها است که یکه تاز، در میان برندهای مختلف و مطرح خودنمایی می کند.

قیمت و خرید خودکار صفا کیان
خودکار صفا

مشخصات خودکار کیان صفا

  • خودکار صفا مدل کیان نوک 1 میلی متر دارای طولی به ابعاد 15 سانتی متر می باشد که کاملاً با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و در نگارش طولانی مدت باعث خستگی در مچ دستان شما نمی شود.
  • وزنی برابر با 9 گرم باعث شده تا شما بتوانید از خودکاری سبک در طول زمان تحریر بهره مند شوید. خوب می دانید که افرادی مانند دانش آموزان، دانشجویان یا روزنامه نگاران که به علت نوشتن های طولانی مدت در روز با نوشت افزاری مانند خودکار زیاد سرو کار دارند. می بایست در زمان خرید به این موارد توجه داشته باشند.
  • شما می توانید خودکار صفا مدل کیان را در 8 رنگ بندی مختلف (آبی، قرمز، مشکی، سبز، صورتی، بنفش، نارنجی و آبی کمرنگ) در بازار لوازم التحریر تهیه کنید که می تواند پاسخگوی نیاز شما جهت نوشتن عناوین مختلف با رنگ های متنوع باشد.
  • کلیه خودکارهای کیان دارای 2 سال گارانتی کامل و بی قید و شرط بوده که این موضوع به دلیل اعتماد بالای تولید کننده به محصول نهایی است و می تواند کیفیت بالای خودکار کیان را نسبت به محصول های مشابه اثبات کند.
  • یک برچسب بر روی بدنه شفاف قسمت انتهایی خودکار وجود دارد که برند تجاری صفا، نوع رنگ و قطر نوشتاری، مدل خودکار و قسمتی جهت بارکد بر روی آن ثبت شده است.
  • بر روی بدنه میله خودکار کیان نوک 1 میلی متر که جوهر را نگهداری می کند کلمه Safa به همراه یک کد حک شده است که می تواند نشان از اصالت کالا در زمان خرید این محصول محسوب شود.
  • طول نوشتاری به گفته کارخانه تولیدی صفا در خودکار کیان برابر با 1400 متر می باشد که بالاتر از استاندارد بوده.

خرید اینترنتی لوازم تحریر یکی از دغدغه های دانش آموزان و دانشجویان می باشد که فروشگاه اینترنتی برایتو این فرایند را بسیار راحت و آسان نموده است. فروشگاه اینترنتی برایتو هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز در سراسر ایران در دسترس شما مشتریان عزیز و گرامی می باشد.

خودکار صفا مدل کیان
قیمت خودکار کیان

موارد استفاده از خودکار کیان

به طور کلی خودکار از نظر کاربرد به سه دسته مختلف تقسیم می شود (تبلیغاتی، روزمره و مدیریتی). استفاده از خودکار کیان نوک 1 میلی متر را می توان جزو دسته روزمره در نظر گرفت که طیف بسیار وسیعی را در بر می گیرد و می توان گفت که با اهمیت ترین آن ها می باشد. از این دسته بیشتر در بانک ها جهت استفاده عموم، مدارس، دانشگاه ها جهت استفاده دانش آموزان و معلمان، ادارات جهت استفاده کارمندان و غیره استفاده می شود که به چند دلیل اساسی این گونه شده است.

دلیل اول کیفیت بالا در استفاده از مواد اولیه در ساخت و طراحی زیبا، دلیل دوم قیمت ارزان و عالی که می تواند همیشه در دسترس بوده و قابلیت تهیه برای تمام اقشار را داشته باشد و دلیل سوم تولید شدن توسط دستان توانمند نیروهای کاری بومی و ایرانی که می تواند در راستای حمایت از کالای ایرانی باشد.

مجموعه برایتو خرید لوازم تحریر عمده در تهران را با کیفیت و قیمت مناسب در بستر اینترنت برای شما عزیزان فراهم نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید در هر ساعت از شبانه روز از سایت فروشگاه اینترنتی برایتو لوازم تحریر دلخواه خود را به صورت عمده خریداری کنید.

خودکار صفا مدل کیان
خرید خودکار کیان

خرید اینترنتی خودکار کیان

اگر به دنبال خرید نوشت افزار اداری خوب مانند یک خودکار با جوهری روان هستید که بتواند دستان شما را همگام با کلماتی که در ذهن شما خطور می کند یاری کند و عقب نماند می توانید با خرید اینترنتی خودکار صفا مدل کیان نوک 1 میلی متر با قیمتی ارزان و عالی به این هدف دست پیدا کنید. فروشگاه برایتو با توجه به حمایت از تولید خودکار ایرانی، کیفیت و قیمت این خودکار را تضمین می کند. شما می توانید در صفحه محصولات ما انواع پک های آماده شده در رنگ های مختلف از این خودکار با کیفیت را بیابید.

همچنین بستری ایمن جهت خریدی راحت و آنلاین را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم که می توانید با انواع تحویل اکسپرس و عادی و گونه هایی از پرداخت در محل در صورت امکان یا پرداخت آنلاین و کارت به کارت، به همراه پشتیبانی 24 ساعته ما و پاسخ های فنی به سوألاتتان از خرید خود لذت ببرید.

ما تضمین می کنیم که شما می توانید با خرید این محصول لذت تحریر کردن در مدتی طولانی را بدون خسته شدن دست با خودکار کیان نوک 1 میلی متر تجربه کنید. شرکت صنعتی قلم خودکار صفا، خودکار صفا مدل کیان نوک 1 میلی متر را در لیوان های 50 عددی 4 رنگ اصلی (آبی، قرمز، مشکی و سبز) را به صورت تک رنگ و جداگانه عرضه می کند و رنگ های فانتزی را به دلیل مصرف کمتر به صورت جور در یک لیوان 50 عددی بسته بندی می کند که در سبد محصولات فروشگاه برایتو وجود دارد.

شما می توانید در صورت خرید عمده خودکار کیان جهت ارزان تمام شدن قیمت نهایی بابت گرفتن کد تخفیف و اعمال آن در سبد خرید خود در صورت امکان آن را از همکاران ما در قسمت فروش دریافت نمایید. فروشگاه برایتو مرکز خرید نوشت افزار ایرانی و خارجی با قیمت مناسب و برندهای متنوع در بازار می باشد. تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد. که این موضوع در زمان خرید باعث اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای شما می شود.

قیمت و خرید خودکار کیان صفا
خودکار کیان
وزن0.015 کیلوگرم
رنگ

آبی, سبز, قرمز, مشکی

نوع

خودکار درب دار

طول

15 سانتی متر

جنس بدنه

پلاستیک شفاف

مدل

صفا

گریپ

ندارد

گیره روی درب

دارد

رنگ نوشتاری

8 رنگ

قطر نوشتاری

1 میلی متر

سطح مقطع

6 ضلعی

نوع نوک

ساچمه ایی

طول نوشتاری

1400 متر

نوع جوهر

نسل سوم جوهر OBG ، روان

کاربرد

روزمره

نوع بسته بندی

لیوان

تعداد در بسته

50 عدد

کشور سازنده

ایران

فروشگاه عرضه کننده

برایتو

ویژگی ها

بدنه شفاف جهت مشاهده جوهر, سر نخوردن خودکار به دلیل شیار روی بدنه, گیره و درپوش انتهایی همرنگ با جوهر, نگارش کاملاً روان و یکنواخت, نوک استیل ضد زنگ و بادوام

2 دیدگاه برای خودکار کیان نوک 1 میلی متر
  1. اسعدزاده

    خودکار کیان واقعا بهترین خودکاره. قیمت هاتون از مغازه هم بهتره. تشکر

  2. نیما

    هرچی از راحتی این خودکار بگم کم گفتم. نوشتن رو لذتبخش میکنه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

انتخاب گزینه ها
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
خودکار صفا مدل کیان نوک 1 میلی متر
خودکار کیان نوک 1 میلی متر

3,100 تومان

انتخاب گزینه ها