با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، زمان شروع فعالیت فروشگاه و ارسال سفارشات ثبت شده از تاریخ پانزدهم فروردین ماه به بعد می باشد.

کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی

Papco Sheet Protector A4-11
ویژگی های محصول:
  • نوع: کاور کاغذ A4
  • سایز: A4
  • مدل: A4-11
  • تعداد پانچ: 11 عدد
  • ظرفیت: 35 برگ
  • جنس: پلاستیک
  • طرح: ساده
  • لبه رنگی: دارد
  • نوع بسته بندی: پلاستیکی
  • تعداد در بسته: 100 عدد
  • رنگ: شفاف
  • کشور سازنده: ایران
  • عرضه کننده: فروشگاه برایتو
  • ویژگی ها: دارای نواری با 6 رنگ متنوع قابلیت تحمل وزن بالای مدارک
  • رنگ: آبی, سبز, سفید, قرمز, مشکی, نارنجی
شناسه محصول: 465381 دسته‌بندی: برچسب‌ها: ,

155,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.

حس خوب یک خرید مطمئن با قیمت مناسب و امکان ارسال سریع از فروشگاه برایتو همراه با تنوع و کیفیت بالا در اجناس

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • پرداخت آسان آنلاین و کارت به کارت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی

کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی جزو یکی از محصولات با کیفیت در زمینه بایگانی اسناد و مدارک مهم محسوب می شود. استفاده مکرر از انواع کاغذ باعث شده تا بیش از پیش دسته بندی و بایگانی جهت دسترسی راحت تر در زمان نیاز حس شود. امروزه انواع بایگانی به روش های متفاوت وجود دارد که یکی از مرسوم ترین آن ها استفاده از نوعی پوشش پلاستیکی (کاور کاغذ) جهت قرار دادن انواع اسناد و مدارک داخل آن می باشد که مزیت های فراوانی را دارد. به طور کلی شما می توانید یک مدرک را که می خواهید بایگانی نمایید بدون آنکه پانچ شود یا آسیبی به آن برسد داخل یک کاور مشمایی قرار دهید.  و به وسیله لبه این محصول که دارای تعدادی سوراخ است به کلاسور یا زونکن متصل نمایید.

کارخانه تولیدی پاپکو (PAPCO)

کارخانه تولیدی پارسا پلاستیک با نام تجاری پاپکو (PAPCO) در راستای ایجاد انواع راه های بایگانی آسان در سال 1363 محصولاتی متنوع در زمینه لوازم التحریر و بایگانی بیشتر از جنس پلاستیک را تولید و به بازار عرضه کرد. که یکی از این محصولات کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی می باشد. شما می توانید آن را به عنوان یک کاور ایرانی و با کیفیت در اختیار بگیرید که می تواند خود گامی مؤثر در راستای حمایت از محصولات ایرانی محسوب شود. در اولین کلام قابل ذکر است که این موضوع را بدانید، این محصول از نظر درجه کیفیت، ضخامت و شفافیت در بین انواع کاورهای موجود در بازار از کیفیتی به مراتب بالاتر برخوردار است.

کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی
کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی

ویژگی های کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی

  • کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی تولید شده از با کیفیت ترین مواد اولیه پلاستیکی از جنس ABS  که در کنار ضخامت و مقاومت بالا دارای ظرافت در ساخت نیز می باشد.
  • مشمبای به کار رفته دارای شفافیتی استاندارد می باشد که این امکان را برای کاربر به وجود می آورد تا تعدادی اسناد و مدارک مهم را داخل آن قرار داده تا بایگانی کند. از این رو به آن کاور شفاف پاپکو گفته می شود. و این قابلیت به کاربر امکان می دهد تا بتواند به سادگی مدارک داخل آن را بدون نیاز به بیرون آوردن شناسایی کند.
  • اگر تعدادی اسناد و مدارک در اختیار دارید که حفظ سلامت در نگهداری و بایگانی برایتان بسیار مهم و ضروری است می توانید به سادگی آن ها را داخل کاور پاپکو قرار داده که این امکان را برای شما فراهم می کند بدون نیاز به پانچ کردن کاورها را با تفکیک نام، تاریخ یا هر الویتی که مد نظرتان است داخل کلاسور، کیف، پوشه دکمه دار یا زونکن قرار دهید.
  • یکی از ویژگی های این محصول نوار به کار رفته به ابعاد 1 × 30 سانتی متر می باشد که در رنگ های متنوعی تولید می شود و به سادگی به کاربر امکان دسته بندی اسناد و مدارک را طبق رنگ می دهد.
  • اگر به دلیل نوع حرفه و شغلی که در آن فعالیت دارید مجبور به استفاده زیاد از کاور هستید ما به شما خرید کاور پاپکو را پیشنهاد می کنیم. شاید برایتان پیش آمده باشد که در حین انجام کار باز کردن لبه های پلاستیکی جهت قرار دادن برگه به سختی انجام پذیرفته باشد. که این موضوع باعث می شود در روند کار شما خلل ایجاد کند. محصولات پاپکو به دلیل استفاده از کیفیت بالا و ضخامت مطلوب به سادگی امکان قرار دادن اسناد و مدارک را ایجاد می کند و باعث ایجاد سرعت در کار شما می شود.
  • روند تولید این محصول به وسیله دستگاه های برش و دوخت حرارتی تمام اتوماتیک صورت می پذیرد. تمامی این دستگاه ها منطبق با تکنولوژی روز دنیا می باشد. دوخت های ایجاد شده توسط حرارت یک کاور A4 با قدرت نگهداری تعداد بالایی از برگه را بدون پاره شدن از نقاط دوخت ایجاد می کند.
ویژگی های کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی
ویژگی های کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی

مشخصات کاور A4 پاپکو مدل A4-11

  • داخل یک بسته کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی 100 عدد مشمبا می باشد. این تعداد در نظر گرفته شده در بسته بندی به دلیل استفاده فراوان از این محصول در انواع کارها و شغل ها است. و جهت راحتی و سهولت در استفاده، این تعداد بالا در بسته بندی وجود دارد.
  • سایز A4 ابعادی برابر با  21.7 × 30 سانتی متر دارد. اما کاور پاپکو با ابعادی برابر 23.5 × 30.5 سانتی متر تولید می شود. که امکان قرار دادن 35 برگ کاغذ A4 با گرماژ 80 گرم را به طور استاندارد برای شما فراهم می کند.
  • یک بسته از این محصول وزنی برابر با 566 گرم را دارد. و امکان حمل و جا به جایی آن را داخل کیف یا کوله به راحتی میسر می کند. و می توانید به طور مدام همراه خود داشته باشید تا در موارد ضروری جهت حفظ سلامت اسناد و مدارک و جداسازی آن ها جهت جلوگیری از به هم ریختگی و گم شدن استفاده نمایید.
  • به دلیل استفاده از پلاستیکی با جنسی خاص، با کیفیت و ضخیم باعث می شود تا کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی محصولی مناسب جهت نگهداری انواع اسناد، مدارک و تصاویر برای شما در طولانی مدت محسوب شود. همچنین از نفوذ گرد و خاک و رطوبت نیز جلوگیری کرده و واکنش های شیمیایی مدارک شما را در طول زمان به حداقل کاهش دهد.
  • کاور شیت پاپکو دارای 11 عدد پانچ با فاصله هایی استاندارد در یک طرف از لبه می باشد. که امکان قرار دادن انواع اسناد و مدارک را بدون نیاز به پانچ، داخل انواع زونکن، پوشه دکمه دار، پوشه مقوایی و کلاسور ایجاد می کند.
  • نوار کناری این محصول به دلیل تماس با حلقه های فلزی دارای ضخامت بیشتری نسبت به قسمت های دیگر می باشد. و می تواند ضامن خوبی جهت پاره نشدن و سالم ماندن بر اثر قرار دادن تعداد زیادی اسناد و مدارک با وزن بالا باشد. شما بعد از آن که کاو را با تعدادی برگه پر می کنید و آن را داخل زونکن یا کلاسور قرار می دهید و آن را به صورت ایستاده داخل یک قفسه یا کمد می گذارید فرم قرارگیری کاور ها به صورت عمودی می شود. این موضوع باعث ایجاد فشار بر نقطه اتصال کاور به حلقه ها بوده و اگر کاور از ضخامت مناسبی برخوردار نباشد باعث پاره شدن و در نهایت گم شدن اسناد و مدارک شما می شود.
  • کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی دارای نواری با 6 رنگ متنوع (سفید، مشکی، سبز، قرمز، آبی و نارنجی) می باشد که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در صورت نیاز مدارک خود را طبق رنگ این نوارها دسته بندی و بایگانی نمایید.
ویژگی های کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی
ویژگی های کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی

چند دلیل که ما را ملزم به استفاده از کاور A4 پاپکو  می کند

امروزه به دلیل استفاده زیاد از کاغذ و پرینت هایی با مطالب متفاوت که آن ها را بدون هیچ نظمی مجبور هستید در طول روز بر روی یکدیگر انباشته کنید. می بینید که بعد از گذشت اندکی زمان دیگر قادر به جداسازی آن ها و دسته بندی شان نیستید. کاور را نمی توان به عنوان یک ابزار بایگانی بلند مدت در نظر گرفت. اما به طور کلی ما را در دسته بندی اسناد و مدارک در گام های اولیه بسیار کمک می کند. این محصول پر کاربرد جزو کالاهایی است که ما استفاده از آن را از کودکی در خاطر داریم. مدارس معمولاً کارنامه های ما را داخل یک عدد پوشه پلاستیکی قرار می دادند. این اولین گام های شناخت ما در دوران کودکی از استفاده مناسب و به جا از این محصول بود.

  1. اگر مجبور باشید به تعدادی از برگه های خود چند کالا مانند فلش، CD یا وسایلی از این قبیل را ضمیمه کنید و بعد داخل زونکن یا کلاسور قرار دهید به ناچار می بایست از کاور استفاده نمایید.
  2. در بعضی از مواقع پیش آمده که جهت ارائه یک سند یا برگه ای مهم و اصلی مانند برگه سبز ماشین، سند مالکیت یا عقدنامه به ارگانی خاص به ناچار باید از یک کاور پلاستیکی جهت حفظ سلامت و جلوگیری از پاره شدن استفاده نمایید.
  3. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که جهت تبلیغ و ارائه یک لیست قیمت یا قرارداد همکاری برای رسمیت بخشیدن و احترام قائل شدن به فرد مورد نظر مجبور باشید برگه ها را داخل یک کاور قرار داده تا از کثیفی و تا خوردگی جلوگیری شود.
  4. همانطور که در قسمت های بالا هم گفته شد بعضی از مدارک مهم به دلیل اصل بودن و ماهیت خاصی که دارند. مانند انواع گواهی نامه های تحصیلی و یا گواهی نامه های اخذ استاندارد را نمی توانید پانچ کنید و در راستای فائق آمدن به این مشکل تنها راه، قرار دادن آن اسناد و مدارک داخل یک کاور مشمبایی می باشد. که خود با داشتن تعدادی پانچ امکان اتصال را به انواع زونکن و کلاسور برای مدارک شما به راحتی ایجاد می کند. این گوشه ای از انواع کاربرد های متنوع کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی می باشد. ممکن است شما نیز در راستای رفع نیازهای خود استفاده هایی متنوع تر از این محصول داشته باشید که ما به تعدادی از آن ها طبق الویت اشاره کردیم.
ویژگی های کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی
ویژگی های کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی

خرید اینترنتی کاور A4 پاپکو مدل A4-11

فروشگاه اینترنتی برایتو ارائه دهنده انواع محصولات پاپکو می باشد. و جهت امور اداری و آموزشی با تنوع نوع و رنگ بندی بالا، خرید کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا جهت انواع امور بایگانی به شما پیشنهاد می کند. این محصول می تواند یکی از پر کاربردترین ابزارها جهت بایگانی اولیه یا یک محافظ مطمئن در مقابل رطوبت، گرد و خاک، کثیفی و پارگی اسناد و مدارک شما محسوب شوند. در فروشگاه برایتو این امکان وجود دارد که در صورت نیاز زیاد یک ارگان خاص به خرید عمده کاور A4، با همکاران ما در قسمت فروش تماس بگیرید. تا در صورت امکان با در اختیار قرار گرفتن یک کد تخفیف از امکانات ویژه فروشگاه برایتو بهره مند شوید.

خرید اینترنتی کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی
خرید اینترنتی کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی
وزن0.566 کیلوگرم
نوع

کاور کاغذ A4

سایز

A4

مدل

A4-11

تعداد پانچ

11 عدد

ظرفیت

35 برگ

جنس

پلاستیک

طرح

ساده

لبه رنگی

دارد

نوع بسته بندی

پلاستیکی

تعداد در بسته

100 عدد

رنگ

شفاف

کشور سازنده

ایران

عرضه کننده

فروشگاه برایتو

ویژگی ها

دارای نواری با 6 رنگ متنوع
قابلیت تحمل وزن بالای مدارک

رنگ

آبی, سبز, سفید, قرمز, مشکی, نارنجی

توضیحات

ارسال رنگ لبه به صورت تصادفی می باشد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی
کاور A4 پاپکو مدل A4-11 بسته 100 عددی با لبه رنگی

155,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.