تابلو اعلانات ام دی اف قاب دار شیشه خور مهرگان سایز 120 × 90 سانتی متر

در راهرو ساختمان ها، ادارات، بیمارستان ها و مدارس؛ مدیران و یا کارمندان مربوطه جهت اطلاع رسانی از وسیله کاربردی مانند تابلو اعلانات استفاده می کنند. به طور مثال در راهرو ساختمان ها که باید قبض های خدماتی در جلوی دید همگان بر روی تابلوی اعلانات قرار بگیرد تا اهالی بتوانند به قبض مورد نظر خود دسترسی داشته باشند، باید از تابلو اعلانات معمولی یا فریم دار بدون شیشه استفاده نمایید که در بازار به آن تابلو اعلانات ساختمان (تابلو اعلانات آپارتمان) می گویند و در برخی از ساختمان هایی که دارای لابی می باشند و ساکنین منظره ورودی ساختمان برایشان مهم است بیشتر به دنبال تابلو اعلانات شیک یا به اصطلاح تابلو اعلانات لاکچری می گردند. در طراحی این نوع از تابلو اعلانات شیشه خور همراه با قفل، قسمت هایی جهت قرار گرفتن قبوض، به طور جداگانه در نظر گرفته شده و به مدیران ساختمان این امکان را می دهد تا در نظم بخشیدن و تفکیک قبوض عملکرد بهتری داشته باشند و به وسیله شیشه این تابلو اعلانات می توانند اطلاعیه های مهم را داخل تابلو گذاشته و با بستن شیشه از ورود گرد و خاک جلوگیری نمایند. ولی در بعضی از مکان ها مانند بیمارستان ها، ادارات و مجتمع های مسکونی بزرگ جهت حفظ اطلاعیه هایی که حاوی مهر و امضای اصلی می باشند باید از تابلو اعلانات شیشه خور قفل دار استفاده کرد که در این مکان ها بیشتر از ظاهر شیک به کیفیت، امنیت و غیر قابل دسترس بودن مدارک اهمیت داده می شود. تابلو اعلانات قاب چوبی مهرگان 90 × 120 سانتی متر به دلیل سایز بزرگی که دارد بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که دارای اطلاعیه های زیادی هستند و جهت دیده شدن راحت تر اطلاعیه ها بهتر است از تابلو اعلانات در سایز 80 × 100 یا تابلو اعلانات در سایز 90 × 120 استفاده نمایند. همچنین از ویژگی های مهمی که باید در زمان خرید تابلو اعلانات با کیفیت به آن توجه شود این است که به دلیل استفاده زیاد در روز باید فوم به کار رفته در تابلو از تراکم بالا و کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد از ویژگی های مهم تابلو اعلانات قاب دار مهرگان این است که در این تابلو به دلیل به کار بردن نوار استخوانی در کف فریم، شیشه ها بسیار روان حرکت می کنند و پارچه به کار رفته جهت پوشاندن این فوم از جنس پارچه پولیشی مقاومی بوده که دارای تنوع رنگ بندی جهت راحتی در سفارش تخته اعلانات برای مشتری می شود که پیشنهاد ما به شما تابلو اعلانات شیشه ای قاب چوبی مهرگان که دارای تمامی خصوصیات بالا است می باشد.

تابلو اعلانات شیشه ای
تابلو اعلانات شیشه ای

خرید تابلو اعلانات قاب چوبی مهرگان

اگر به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه به دنبال خرید آنلاین تابلو اعلانات شیشه خور قاب چوبی با کیفیت بالا و قیمت ارزان هستید فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر برایتو با ارسال رایگان محصولات لوازم التحریر و ملزومات اداری آماده رفع نیاز شما مشتریان عزیز می باشد. همچنین با خرید تابلو اعلانات مهرگان شیشه خور مناسب برای ورودی ساختمان ها، ادارات و غیره می توانید از امکان تسویه فاکتور در محل با اطمینان از اصالت کالا یک خرید خوب را تجربه نمایید.

ویژگی های تابلو اعلانات شیشه دار مهرگان سایز 90 × 120

  • تخته اعلانات شیشه ای مهرگان دارای قاب ام دی اف 10 سانتی متر با فریم آلومینیوم با خلوص بالا.
  • فوم به کار رفته با تراکم بالا از مرغوب ترین در نوع خود، پارچه ای از جنس پولیشی و مقاوم در تنوع رنگی بالا.
  • نوار استخوانی جهت حرکت راحت تر شیشه بر روی فریم و دارای قفل خارجی به همراه کلید جهت امنیت بیشتر.
  • روکش پارچه ای تابلو اعلانات مهرگان سایز 90 × 120 در رنگ بندی سبز، زرشکی و سرمه ای قابل عرضه می باشد.
  • به دلیل کیفیت بالا در ساخت و مواد اولیه به کار رفته این تابلو اعلانات دارای 1 سال گارانتی می باشد.
  • لازم به ذکر است تابلو اعلانات شیشه خور مهرگان بدون شیشه عرضه می گردد.

انواع تابلو اعلانات مدرسه

تابلو اعلانات بدون شیشه مهرگان، تابلو اعلانات شیشه خور قاب چوبی مهرگان، تابلو اعلانات شیشه خور فلزی، تابلو اعلانات آپارتمان صدف، تابلو اعلانات چوبی، تابلو اعلانات قاب چوبی و تابلو اعلانات چوب پنبه ای.

ادامه مطلب