گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009

گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009 تولید شده از ترکیباتی فوق العاده با کیفیت که توانسته است به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات مورد نیاز جهت نقاشی کودکان در مهد کودک ها، مدارس و منازل مورد استفاده قرار بگیرد. گواش ماده ای است غلیظ که با استفاده از رنگدانه هایی امکان خلق آثاری برجسته و مات را به وسیله آب و قلم مو برای ما فراهم می کند. این ماده رنگی بیش از 600 سال است که قدمت دارد و روز به روز به دلیل ارزان بودن مواد اولیه جهت تولید و راحتی کار با آن در بین عموم مردم کاربرد و رواج بیشتری پیدا کرده است. معمولاً گواش را جهت خلق آثار هنری و ارزشمند، هنرمندان استفاده می کنند و به دلیل ارزان قیمت بودن این محصول است که والدین آن را برای کودکان خود جهت رنگ آمیزی استفاده می کنند. شرکت نقش تندیس آریا یک تولید کننده ایرانی است که از سال 1340 برای اولین بار با تولید خمیر بازی توانست نام خود را در بین سازندگان لوازم التحریر هنری، فکری و آموزشی مطرح نماید. این شرکت بعدها با افزایش و تنوع در تولید، توانست این محصول را تولید و به بازار عرضه نماید.

گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009

ویژگی های گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009

  • داشتن جعبه ای طلقی نیمه مات با مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرد و غبار این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید این محصول را تا تمام شدن رنگ گواش در سلامت کامل مانند روز اول در اختیار داشته باشید.
  • بر روی جعبه یک برچسب وجود دارد که مشخصاتی بر روی آن چاپ شده است، این مشخصات از قبیل ترکیبات تشکیل دهنده، طرز صحیح استفاده، کد کالا، نشان استاندارد اروپا و غیره می باشد.
  • گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009 به همراه یک پالت تخم مرغی، یک قلم مو سایز متوسط و یک کاردک عرضه می شود که شما را از تهیه و خرید این اقلام ضروری جهت نقاشی کشیدن بی نیاز می کند.
  • گواش 6 رنگ آریا را در بازار با نام رنگ پوستر هم می شناسند که هر رنگ به تفکیک درون یک قوطی پلاستیکی درب دار به صورت پیوسته به یکدیگر قرار دارد. درون این قوطی ها ماده ای رنگی و غلیظ با ترکیبات دکسترین، پلی ال، کربنات کلسیوم، رزین، آب و رنگدانه می باشد.
  • این محصول به طور کامل از مواد غیر سمی (NON-TOXIC) تولید شده است که به گفته شرکت آریا می تواند مورد استفاده کودکان بالای سه سال قرار بگیرد.
  • این محصول به صورت قوطی هایی پلاستیکی و پیوسته به یکدیگر به شکل سری تولید می شود که کمک می کند تا به دلیل وزن بالا در اثر یک ضربه ناخواسته مواد داخل قوطی بر روی زمین نریزد و همچنین به دلیل این پیوستگی احتمال گم شدن به حداقل می رسد.
  • گواش ماده ای است حلال در آب، قبل از استفاده دارای شفافیت و درخشندگی بالایی است که بعد از قرار گرفتن در سطح مورد نظر آب محلول در آن بخار شده و به سرعت خشک می شود و در نهایت سطح نقاشی ماتی را به وجود می آورد. نکته قابل توجه این است که هر قوطی رنگ گواش با یک درب جهت جلوگیری از خشک شدن محافظت می شود اما در صورت به وجود آمدن غلظت بیش از حد می توانید آن را با کمی آب رقیق نموده تا قابل استفاده شود.

گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009

مشخصات گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009

  • این محصول در یک بسته بندی پلاستیکی با ابعاد 23 × 5.5 × 5 سانتی متر و وزنی برابر با 250 گرم تولید می شود که امکان قرار دادن آن درون کیف مدرسه و حمل آن توسط کودکان را ایجاد می کند.
  • یک پالت تخم مرغی جهت انتقال رنگ گواش با 4 حفره جهت ریختن رنگ های متنوع، یک حفره جهت ریختن مقداری آب و یک محفظه جهت قرار دادن قلم مو با ابعادی برابر با 18 × 5 سانتی متر و ضخامتی مناسب، تشکیل شده از مواد پلاستیکی غیر بازیافتی به همراه یک قلم مو به طول 17 سانتی متر و یک کاردک به طول 10 سانتی متر درون بسته بندی قرار داده شده است.
  • شش قوطی در رنگ های (مشکی، آبی، سبز، قرمز، زرد و سفید) که هر یک ابعادی برابر با 4 × 4 سانتی متر دارند، حجمی برابر با 20 میلی لیتر رنگ گواش را در اختیار شما قرار می دهد.
  • گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009 قابلیت پوشانندگی بالای رنگ را دارد که این موضوع به شما کمک می کند که بتوانید به راحتی اصلاحات مورد نظر خود را بر روی نقاشی انجام دهید. همچنین امکان مخلوط کردن هر رنگ با دیگری جهت ایجاد طیف های وسیعی از رنگ را دارید و در نهایت می توانید به سادگی بر روی انواع کاغذ، مقوا، سنگ، چوب، شیشه، سرامیک، پارچه، بوم و غیره نقاشی هایی زیبا و هنرمندانه را خلق نمایید.

گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009

خرید اینترنتی گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009

نقاشی یک هنر است، یک خلاقیت است که باید از سنین پایین آن را توسط ابزاری مناسب، ایمن و بهداشتی در اختیار کودکان قرار دهیم. به گفته محققان آموزش های صورت گرفته در دوران کودکی می تواند نقش بسیار مؤثری در شکل گیری آینده آن ها ایفا کند. گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009 یکی از این ابزارهای کمک آموزشی است که می تواند در این راستا مؤثر واقع شود. به وسیله این گواش کودکان شما می توانند نحوه درست گرفتن قلم مو و استفاده صحیح و به جا از هر رنگ در محل هایی درست در نقاشی را بیاموزند. آن ها می توانند با به کارگیری خلاقیت ذهنی خود اشکالی زیبا را کشیده و آن را به وسیله گواش رنگ کنند. اگر شما به دنبال یک محصولی مناسب در این زمینه هستید ما به شما خرید این محصول را با قیمتی ارزان پیسنهاد می کنیم.

گواش 6 رنگ آریا پیوسته بزرگ طلقی کد 4009