پایه چسب و جای کاغذ یادداشت سنا پلاستیک مدل 501

پایه چسب و جای کاغذ یادداشت سنا پلاستیک مدل 501 کاملا کاربردی جهت نگهداری کاغذ یادداشت و نوار چسب. روی میز کار یک ست رومیزی مناسب و جمع و جور که فضای کمی را اشغال کند مورد نیاز است. ست رومیزی سنا پلاستیک با طراحی بسیار شیک، زیبا و کارآمد به گونه ای ساخته شده است که می توانید آن را به عنوان جاخودکاری، پایه چسب نواری، جای کاغذ یادداشت 10 در 10 و غیره استفاده کنید. این محصول به عنوان یک ست لوازم رومیزی اداری پر مصرف محسوب می شود.

مشخصات پایه چسب و جای کاغذ یادداشت سنا پلاستیک مدل 501

 این محصول با استفاده از مرغوبترین مواد پلاستیکی غیر بازیافتی تولید می شود. و در رنگ بندی متنوع (بی رنگ، مشکی، قهوه ای و آبی) در بازار موجود می باشد. ابعادی برابر با 20.5 × 17.7 × 4 سانتی متر دارد. و با وزن 185 گرم تولید و قابل عرضه است. این محصول همچنین قابلیت هماهنگ کردن با انواع ست کارمندی رومیزی را دارا می باشد. و طراحی آن به گونه ای است که به دلیل یکپارچه بودن تمامی اقلام، بر روی میزهای شلوغ باعث جلوگیری از گم شدن وسایل می گردد.

ویژگی های پایه چسب و جای کاغذ یادداشت سنا پلاستیک

  • در ساخت این محصول از طلقی شفاف، بی رنگ، با ضخامت بالا، استفاده شده ، که از مواد استاندارد و غیر بازیافتی می باشد.
  • لبه های پرداخت شده، جهت جلوگیری از خراشیده شدن پوست دست.
  • تعبیه شیاری بر روی بدنه پلاستیکی جهت دسترسی راحت تر به کاغذ درون آن.
  • این محصول با قابلیت نگهداری 1 بسته سوزن ته گرد یا گیره کاغذ، 1 بسته کاغذ یادداشت 10 × 10 و یک حلقه نوار چسب 2 سانت.
  • همچنین استفاده از تیغ تیز در پایه نوار چسب، جهت استفاده طولانی مدت از این محصول.

خرید اینترنتی پایه چسب و جای کاغذ یادداشت سنا پلاستیک

فروشگاه آنلاین خرید لوازم التحریر برایتو، مرکز خرید عمده ست رومیزی اداری، خرید پایه چسب و جای کاغذ یادداشت سنا پلاستیک را با ارزانترین قیمت جهت تکمیل ست رومیزی و نظم بخشیدن به میز کاری شما، پیشنهاد می نماید. همچنین شما می توانید با مشاهده لیست قیمت ست رومیزی ارزان قیمت با مدل های متنوع محصول مورد نظر خود را در سایت جست و جو کرده و از خدمات ارسال رایگان و تخفیف دار این فروشگاه بهره مند شوید.