با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، زمان شروع فعالیت فروشگاه و ارسال سفارشات ثبت شده از تاریخ پانزدهم فروردین ماه به بعد می باشد.

جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

Azaran Magazine File 3 Compartment
ویژگی های محصول:
  • نوع: زونکن ایستاده 3 خانه
  • ابعاد: 26 × 30 × 30 سانتی متر
  • جنس: پلاستیکی
  • عطف: هر خانه 8 سانتی متر
  • انگشتی: دارد
  • جای لیبل: دارد
  • رنگ بندی: متنوع
  • نوع بسته بندی: مقوایی
  • کاربرد: جا مجله ای و جا روزنامه ای
  • تعداد خانه: 3 خانه
  • کشور سازنده: ایران
  • عرضه کننده: فروشگاه برایتو
  • مدل: 331
  • رنگ: زرشکی, سرمه ای, طوسی, قهوه ای, متنوع, مشکی
  • ویژگی ها: قابلیت سرهم کردن آسان قابل استفاده در طولانی مدت طراحی شیک، ساده و ظریف ساخته شده از بهترین مواد پلاستیکی ABS
شناسه محصول: 690538 دسته‌بندی: برچسب:

239,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.

حس خوب یک خرید مطمئن با قیمت مناسب و امکان ارسال سریع از فروشگاه برایتو همراه با تنوع و کیفیت بالا در اجناس

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • پرداخت آسان آنلاین و کارت به کارت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331 به عنوان پر فروش ترین و با کیفیت ترین محصول در بازار لوازم التحریر جهت نظم دادن به محیط اطراف کاری شما می تواند کاربرد داشته باشد. استفاده روزافزون از کاغذها جهت ثبت اطلاعات مهم باعث می شود تا به مرور زمان با انباشت این اسناد و مدارک مهم نیاز به دسته بندی، مرتب نگه داشتن و بایگانی آن ها امری مهم تلقی شود. شرکت آذران تحریرات (azaran tahrirat) تولیدکننده انواع ملزومات اداری با کیفیت از مواد پلاستیکی، یک شرکت ایرانی می باشد که با تولید جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331 با استفاده از به روز ترین دستگاه های تزریق پلاستیک و خلاقیت در طراحی و تنوع در نوع رنگ بندی
در راستای امور بایگانی قدمی مفید و مؤثر را برداشته است. اگر شما نیز بر روی میز کار خود تعدادی اوراق مهم به طور انباشته و نا منظم دارید که می خواهید آن ها را از یکدیگر تفکیک نموده تا در صورت نیاز بتوانید دسترسی آسان تری به آن ها داشته باشید، می توانید از این محصول با کیفیت ایرانی در امور بایگانی خود استفاده نمایید. به طور کلی این محصول را به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد به سه نام در بازار می شناسند. اگر دارای یک مطب یا کلینیک هستید که به تعداد زیادی مجله جهت سرگرم کردن مشتریان خود که در صف نوبت ایستاده اند، نیاز دارید، در این صورت این کالا برای شما حکم یک جا مجله ای را ایفا می کند و شما آن را به این نام می شناسید. جالب است که در محیط هایی اداری که دنبال کردن اخبار روز از روزنامه می تواند اهمیت بیشتری داشته باشد استفاده از همین کالا و تهیه آن با عنوان جا روزنامه ای یا جا کتابی کاربرد دارد. جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331 از نمای کناری شباهت بسیار زیادی به یک مستطیل دارید که از بالا دارای لبه ای کج و منحنی می باشد که این نوع از طراحی به دلیل ایجاد دسترسی راحت تر به محتویات داخل این محصول می باشد و به دلیل کاربرد و شکل ظاهری که دارد به آن زونکن ایستاده و لبه کج هم گفته می شود.

جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

ویژگی های جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

  • شرکت آذران تحریرات (azaran tahrirat) جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331 را درون یک جعبه مقوایی به صورت قطعاتی پلاستیکی و جدا از هم تولید و بسته بندی می کند تا در زمان جا به جایی، حمل آن توسط مشتری به سهولت انجام پذیرد و بسیار ساده و آسان می توانید بعد از خرید، آن را در محل مورد نظر با استفاده از نقشه راهنمایی که درون جعبه قرار دارد سرهم و مونتاژ نموده و استفاده کنید.
  • همانطور که از عکس این جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331 مشخص است شما این امکان را دارید تا این محصول را درون انواع قفسه، کمد یا بر روی میز کار قرار داده تا درون هر یک از خانه ها به صورت تفکیک شده، انواع کاتالوگ، کتاب، روزنامه، مجله یا اسناد و مدارک را قرار دهید.
  • از نقاط قوت این جا مجله ای پلاستیکی سه خانه می توان به استفاده از مواد اولیه پلاستیکی غیر بازیافتی در زمان ساخت اشاره نمود تا با استفاده از این محصول دچار مشکلات بهداشتی نشوید. امروزه با استفاده زیاد و روزافزون از محصولات پلاستیکی افراد بعد از آن که مشاهده می کنند کالایی که دارند دیگر قابل استفاده نبوده و کیفیت اولیه خود را از دست داده است، آن را دور انداخته و محصولی مشابه را جایگزین می کنند. این موضوع به بعضی از تولیدکنندگان کمک می کند تا با استفاده از همان پلاستیک های بازیافتی کالایی را تولید و با قیمتی ارزان روانه بازار کنند که به طور کلی دارای کیفیتی بسیار پایین بوده و بدنه این محصولات بی کیفیت در مواجه با کمترین ضربه بیشترین آسیب را می بیند. شرکت آذران تحریرات با به کارگیری از مواد اولیه با کیفیت و غیر بازیافتی، محصولاتی با درجه کیفی بالا تولید و عرضه می کند و شما می توانید با تهیه این محصولات در حفظ امنیت بهداشتی خود گام بزرگی بردارید.
  • تولید کنندگان جامجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات، این محصول را در 5 رنگ متنوع مشکی، سرمه ای، قهوه ای، زرشکی و طوسی تولید نموده اند که می تواند پاسخگوی انواع سلیقه ها باشد. یکی دیگر از کاربردهای رنگ بندی این است که باعث می شود شما بتوانید با استفاده از آن دسته بندی و تفکیک مورد نظر را انجام دهید تا در زمان نیاز دسترسی راحتی را به اسناد و مدارک خود داشته باشید.
  • جهت راحتی در تفکیک خانه ها از هم یک جای لیبل بر روی قسمت جلویی جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331 تعبیه شده که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید محتویات آن را به دلخواه کدگذاری نمایید.
  • به هیچ وجه نگران آسیب رسیدن به انگشتان خود در زمان استفاده از جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331 نباشید چون در ساخت آن از لبه هایی با طراحی منحنی شکل استفاده شده که به دلیل خوش ساخت بودن و نداشتن هیچ گونه پلیسه پلاستیکی به شما آسیبی نمی رساند.
  • با وجود انواع باکتری ها در محیط اطرافتان و جهت رعایت نکات بهداشتی، می دانید که به صورت دوره ای می بایست وسایل و ابزار را با دستمالی آغشته به مواد ضد عفونی تمیز کنید یا آن ها را با آب بشویید. این محصول به دلیل ساخته شدن از مواد پلاستیکی بدنه ای مقاوم در برابر رطوبت دارد که باعث می شود بتوانید نظافت را رعایت کنید.

ویژگی های جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

طریقه نصب و مونتاژ جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

بدنه این محصول از پلاستیکی به ضخامت 3 میلی متر ساخته شده است که با طراحی مشبک و مقاومی که دارد باعث می شود تا وزنی مناسب و قابل حمل داشته باشد. درون جعبه جا مجله ای آذران، 7 تکه قطعه پلاستیکی وجود دارد که به صورت کشویی قابلیت اتصال به یکدیگر را فراهم می کند. جهت مونتاژ راحت این محصول می بایست کف پلاستیکی آن را بر روی میزی مسطح قرار داده و به ترتیب هر ستون را به صورت ریلی به روی کف متصل نمایید. همچنین دو تکه باقی مانده به صورت کشویی قسمت پشتی و جلویی این محصول را به یکدیگر متصل می نماید. شما می توانید ظرف مدت کمتر از یک دقیقه آن را از درون جعبه خارج کرده و بعد از سر هم کردن استفاده نماید. البته این امکان وجود دارد که در صورت جا به جایی به مکانی دیگر این قطعات را به راحتی از یکدیگر جدا نموده تا فضایی کمتر را اشغال نماید. در قسمت عطف، محفظه ای خالی جهت ایجاد یک تکیه گاه وجود دارد که به نام انگشتی شناخته می شود. این قسمت طراحی شده به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی این محصول را جا به جا نمایید.

طریقه نصب و مونتاژ جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

مشخصات جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

  • این محصول به دلیل بهره گیری از سه محفظه خالی، هر کدام به ابعاد 8 × 26 × 26 سانتی متر امکان محافظت از تعداد  700 برگ کاغذ سایز A4 یا کوچکتر را داخل هر خانه به شما می دهد. حتی می توانید با قرار دادن مقوایی با قدی بزرگتر از سایز A4 خانه هایی بیشتر جهت جداسازی درون هر محفظه ایجاد نمایید.
  • ابعاد کلی این جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه به صورت مونتاژ شده برابر با 26 × 30 × 30 سانتی متر می باشد که نسبت به فضای کمی که اشغال می کند، قابلیت بایگانی تعداد زیادی برگه را به طور منظم بر روی میز شما ایجاد می کند. البته می توانید با کمی خلاقیت به وسیله پیچ و رولپلاک این محصول را بر روی دیوار هم قرار دهید و این موضوع می تواند به کسانی کمک کند که دارای فضای کمی در محیط کاری خود هستند.
  • وزنی برابر با 800 گرم یک محصولی بسیار سبک و قابل حمل و جا به جایی به وجود می آورد که به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت این امر امکان پذیر شده است تا جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331 دارای وزنی کم، کیفیتی عالی و مقاومتی بالا شود.

مشخصات جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

موارد استفاده از جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

مکان هایی مانند بیمارستان ها، کلینیک ها و رستوران ها که رعایت نکات بهداشتی دارای الویت بسیار زیادی می باشد به طور معمول در اطراف خود بر روی میز، کمد و قفسه ها از ابزاری استفاده می کنند که امکان شستشو و ضد عفونی کردن را داشته باشند. جا مجله ای سه خانه آذران ساخته شده از جنس پلاستیک با کیفیت که قابلیت شستشوی راحت را فراهم می کند. همچنین این امکان را به وجود می آورد که به جز موارد ذکر شده در بالا بسیار مناسب استفاده در شهرهای ساحلی به دلیل وجود رطوبت بالا هم باشد. در بازار لوازم التحریر انواع جا مجله ای وجود دارد که تک خانه، دو خانه و سه خانه از انواع آن ها است. همچنین از نظر جنس این محصول از مقوا، فلز و پلاستیک ساخته می شود. اگر در محیط کاری شما تعداد زیادی کاغذ، مجله یا روزنامه وجود دارد که جهت تفکیک و دسته بندی آن ها طبق تاریخ یا عنوان فضای زیادی برای این کار مورد نیازتان است، بهترین گزینه خرید جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331 می باشد که با وجود سه خانه کاملاً مجزا امکان تفکیک و بایگانی حدود 2100 برگ کاغذ 80 گرم را برای شما ایجاد می کند. البته این محصول جای بسیار کمی را اشغال کرده پس نگران فضای روی میز خود نباشید. حتی اگر باز هم به فضایی بیشتر از این نیاز دارید و برگه های بیشتری در اطرافتان می باشد می توانید به تعداد مورد نیاز از این محصول در کنار یکدیگر در مکان مورد نظر چیده و استفاده نمایید. مکان هایی مانند دفاتر اسناد رسمی یا مراکز آموزشی دارای اسناد و مدارک بسیار مهمی هستند که می خواهند یک برگه را بدون آن که سوراخ کرده یا پانچ نمایند، به وسیله ابزاری مناسب بایگانی نموده تا در زمان نیاز از آن استفاده یا به فردی تحویل دهند، جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331 این امکان را به وجود می آورد تا شما برگه های خود را بدون رسیدن کوچکترین آسیب جداسازی و بایگانی نمایید.

مشخصات جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

خرید اینترنتی جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

کارخانه آذران تحریرات در سال 1352 شمسی اولین بار با ایده تولید ملزومات لوازم التحریر و اداری در شهر تبریز شروع به فعالیت کرد که جزو اولین و برترین تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی در بازار شناخته می شود. این تولیدکننده خلاق تبریزی با تولید بیش از 90 نوع محصول توانسته است جایگاه مناسبی را با کسب گواهی نامه بین المللی ISO 9001 و ISO 2008 از اروپا پیدا کند که گواهی از کیفیت و بالای محصولات تولیدی این شرکت می باشد. همچنین این شرکت توانسته است محصولات خود را به کشورهایی از جمله ترکیه، عراق، سوریه، لبنان، امارات و روسیه صادر کند. فروشگاه اینترنتی برایتو مفتخر است که توانسته اکثر محصولات شرکت آذران تحریرات را در سبد کالای خود قرار داده تا شما بتوانید با استفاده از محصولات این برند ایرانی هم نیاز خود را برطرف نموده و هم در راستای حمایت از تولید ملی گامی مؤثر را برداشته باشید. لازم به ذکر است که اکثر محصولات آذران تحریرات به صورت کارتنی و پک به فروش می رسد پس قبل از خرید با همکاران ما در قسمت فروش هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

خرید اینترنتی جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

وزن0.800 کیلوگرم
نوع

زونکن ایستاده 3 خانه

ابعاد

26 × 30 × 30 سانتی متر

جنس

پلاستیکی

عطف

هر خانه 8 سانتی متر

انگشتی

دارد

جای لیبل

دارد

رنگ بندی

متنوع

نوع بسته بندی

مقوایی

کاربرد

جا مجله ای و جا روزنامه ای

تعداد خانه

3 خانه

کشور سازنده

ایران

عرضه کننده

فروشگاه برایتو

مدل

331

رنگ

زرشکی, سرمه ای, طوسی, قهوه ای, متنوع, مشکی

ویژگی ها

قابلیت سرهم کردن آسان
قابل استفاده در طولانی مدت
طراحی شیک، ساده و ظریف
ساخته شده از بهترین مواد پلاستیکی ABS

توضیحات

ارسال رنگ به صورت تصادفی انجام می شود

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331
جا مجله ای پلاستیکی 3 خانه آذران تحریرات مدل 331

239,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.