تخته وایت برد ساده صدف سایز 120 × 100 سانتی متر

از انواع مختلف تخته وایت برد به عنوان تخته وایت برد دیواری و تخته وایت برد با پایه در سایزهای مختلف در ادارات، اتاق های کنفرانس، راهرو ساختمان ها، دانشگاه ها، هتل ها و مدارس جهت نوشتن و ارائه مطالب مهم به مخاطبین استفاده می شود. یک تخته وایت برد با کیفیت، از ورق 3 میل ام دی اف با پوششی از رنگ مخصوص تخته وایت برد، که آن را با زهواری از جنس آلومینیوم جهت مقاومت بیشتر در برابر تاب برداشتن و تعبیه 2 قلاب بر روی کلاف که قابلیت نصب بر روی دیوار را به کاربر می دهد ساخته شده است.

ویژگی های تخته وایت برد معمولی صدف

تخته وایت برد 120 × 100 ساده صدف که در داخل تولید می شود به عنوان یک تخته وایت برد بزرگ و با کیفیت توانسته است نیازهای مشتریان را به خوبی پاسخگو باشد. در ساخت این تخته وایت برد جهت راحتی در نوشتن از یک ورق ام دی اف 3 میل با کیفیت، بدون ناهمواری و 2 برابر پوشش رنگ سفید بیشتر که باعث طولانی تر شدن عمر تخته وایت برد و مقاومت بیشتر در مقابل خط و خش می شود، استفاده شده است که امکان پاک کردن راحت تر جای ماژیک بر روی ورق تخته وایت برد را به کاربر می دهد. همچنین قاب (زهوار) آلومینیومی، تولید شده از مرغوب ترین شمش آلومینیوم با طراحی گوشه های پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه و فشار همراه با 2 قلاب جهت نصب بر روی دیوار تولید می شود.

فروش آنلاین تخته وایت برد

امروزه افراد به دلیل مشغله های کاری فراوان و هزینه های رفت و آمد بالا ترجیح می دهند خرید لوازم اداری ارزان را از فروشگاه های اینترنتی به دلیل ارائه لوازم تحریر با تخفیف ویژه انجام دهند. فروشگاه اینترنتی برایتو مرکز فروش تخته وایت برد در ایران با ارسال رایگان (طبق قوانین و مقررات سایت) امکان گرفتن استعلام قیمت و خرید تخته وایت برد ارزان را به صورت اینترنتی فراهم نموده است.

چگونه تخته وایت برد را پاک کنیم؟

6 نکته جهت حفظ کیفیت تخته وایت برد

  • بعد از نوشتن آثار به جا مانده روی سطح تخته را سریع پاک نمایید و از ماندن جوهر ماژیک بر روی تخته وایت برد در طولانی مدت جلوگیری کنید.
  • استفاده نکردن از تخته پاک کن هایی که دارای پدی زبر می باشند که باعث افتادن خط و خش بر روی ورق تخته وایت برد می شود.
  • جهت طولانی شدن عمر تابلو، ماهیانه سطح تخته وایت برد ساده را با اسپری تمیزکننده مخصوص تخته وایت برد پاک نمایید.
  • از مواد غیر استاندارد مانند: استون، تینر، الکل و بنزین جهت پاک کردن سطح تخته وایت برد استفاده نکنید.
  • استفاده نکردن از ماژیک غیر وایت برد (ماژیک مارکر یا پرمننت) بر روی انواع تخته وایت برد.
  • تعویض تخته پاک کن بعد از کثیف شدن و یا شستن آن جهت تمیز شدن.