با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، زمان شروع فعالیت فروشگاه و ارسال سفارشات ثبت شده از تاریخ پانزدهم فروردین ماه به بعد می باشد.

خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج

bic cristal large ballpoint pen 1.6mm
ویژگی های محصول:
  • رنگ: آبی, مشکی
  • فروشگاه عرضه کننده: برایتو
شناسه محصول: 767816 دسته‌بندی: برچسب‌ها: ,

22,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.
 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.

حس خوب یک خرید مطمئن با قیمت مناسب و امکان ارسال سریع از فروشگاه برایتو همراه با تنوع و کیفیت بالا در اجناس

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • پرداخت آسان آنلاین و کارت به کارت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج

خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج در بسیاری از آموزشگاه های خوشنویسی مورد استفاده قرار می گیرد و به هنرجوها پیشنهاد می شود. همچنین خودکار بیک 1.6 اصلی برای کسانی که قصد فراگیری خط تحریری پیشرفته با به کارگیری و رعایت ظرافت و ضخامت در نگارش را دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد. برای بسیاری از ما که کیفیت در نوشتن و سادگی در طراحی دارای الویت است همچنان خودکار بیک یک عضو همیشگی کیف یا جیبمان محسوب می شود.

همراه داشتن یک خودکار با کیفیت برای ثبت اتفاقات روزمره، نوشتن آدرس، تلفن، یادداشت‌ برداری از کتاب، مجله و غیره که باید در جایی مانند دفتر یادداشت، ثبت و محافظت شوند یک امر ضروری به حساب می آید. بدون شک خودکار بیک نوستالژی ترین خودکار برای اکثر ما می باشد زیرا در گذشته تنوع خودکار به اندازه‌ امروز نبود و به همین دلیل بسیاری از افراد، تجربه‌ به یادماندنی نوشتن را با محصولات نوشت افزار این کمپانی آغاز کرده اند که این امر باعث نفوذ بیش از اندازه آن در بین مردم شده است. عمدتاً خودکارها با قطر نوشتاری 1 میلی متر بیش از اندازه تولید و عرضه می شوند که دارای محبوبیتی بیشتر است.

ظاهراً 0.6 میلی متر ضخامت بیشتر تفاوتی چشمگیر ایجاد می کند به طوری که این طراحی جثورانه در قطر نوشتاری باعث تولید خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج شده است. این محصول عموماً جهت استفاده برای حاشیه نویسی، نقاشی و ضخیم نویسی می باشد که توانسته است جایگاه مناسبی را در ایران در راستای کمک به هنرمندانی که زمینه فعالیتشان خوشنویسی است، پیدا کند. خوشنویسی با خودکار بیک 1.6 باعث خلق آثاری زیبا و چشم نواز شده که همه روزه مشتاقان به این فعالیت در حال گسترش است.

مشخصات خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج
خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج

ویژگی های خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج

  • خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج با قطر نوشتاری 1.6 میلی متر خطوط واضحی را ایجاد می کند که در صفحه مشخص تر است و مناسب جهت خوشنویسی، نوشتن خط تحریر، حاشیه نویسی و نقاشی می باشد که به دلیل داشتن ساچمه بزرگ و سری با سایز بزرگتر در بین محصولات کارخانه بیک به نام خودکار بیک کریستال لارج شناخته می شود.
  • در زمان استفاده و نوشتن روان بودن و رنگ بسیار خوب این محصول ما را به خود جذب می کند که استفاده از فناوری Easy Glide System باعث ایجاد جریان جوهری روان، واضح و پررنگ شده است که همگام با افکار شما پیش می رود تا اثری جثورانه را از خود به جای بگذارید.
  • سیستم جوهر به کار رفته در خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج حتی از سیستم کلاسیک جوهر بیک کریستال هموارتر است که با وجود ایجاد خطوطی چشم گیر و چشم نواز به سرعت سطح مورد نظر نوشته را پر می کند و با تراکم بالا خطوطی صاف، هموار، یکدست و بدون خراشیدگی را ایجاد می کند و بعد از گذشت چند ثانیه به سرعت خشک شده و ایجاد لکه و کثیفی بر روی کاغذ نمی کند.
  • بدنه‌ دودی شفاف این محصول به شما اجازه می دهد تا میزان جوهر باقی‌ مانده را در زمان نگارش رصد کنید تا بتوانید قبل از اتمام جوهر خودکاری دیگر را جایگزین نمایید و ناگهان با تمام شدن جوهر در هنگام نوشتن مواجه نشوید.
  • اگر در فعالیت روزانه خود با نوشت افزار زیاد سر و کار دارید ما خرید خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج را پیشنهاد می کنیم زیرا به دلیل شکل شش‌ ضلعی بدنه علاوه بر جلوگیری از سر خوردن آن در دست، مانع از چرخش روی سطوح صاف می‌ شود.
  • درپوش مخروطی شکل خودکار به راحتی در انتهای آن قرار می‌ گیرد که یک ترفند هوشمندانه‌ از طرف طراحان برند بیک بوده که می‌ تواند مانع گم شدن درب در زمان استفاده شود.
  • همچنین رنگ درب و درپوش انتهایی خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج هماهنگ با رنگ نوشتاری در نظر گرفته شده است تا بتوانید در بین انبوهی از نوشت افزار رنگ مورد نظر خود جهت نوشتن را به سرعت و با یک نگاه بیابید. اصلاً مهم نیست که خودکار بیک در کدام حالت درون جا قلمی شما قرار داشته باشد. به کار گرفتن رنگ نوشتاری در دو طرف این محصول در هر حالتی یافتن آن را در بین انبوهی از نوشت افزار ساده می کند.
  • بر روی درپوش خودکار نیز سوراخی تعبیه شده که اگر ناخواسته درب توسط کودک بلعیده شد راه تنفس او بسته نشود. این نوع توجه در طراحی نشانه ای از اصل مشتری مداری و رعایت استانداردهای تولید این کارخانه می باشد.
  • خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج اصلی ساخت کشور مکزیک است که جهت تشخیص درست، کلمه MEXICO بر روی بدنه به صورت برجسته، با ظرافت، نزدیک به درپوش انتهایی قابل رؤیت است. از نشانه های دیگر وجود لوگو BiC بر روی بدنه نزدیک به قسمت اتصال خودکار با انگشتان دست می باشد.
  • سری این خودکار از جنس پلاستیک به رنگ شکلاتی بوده که لوگو BiC کاملاً با ظرافت بر روی آن قرار دارد و دربرگیرنده سری ساچمه ای خودکار می باشد.
  • بر روی ساچمه 1.6 خودکار بیک یک پلاستیک ژله ای وجود دارد که شما قبل از استفاده می بایست این پلمپ را جدا نمایید. از جمله دلایل استفاده از این پلمپ، جلوگیری از خشک شدن جوهر در طولانی مدت قبل از استفاده و ایجاد اطمینان خاطر برای مصرف کننده اصلی جهت استفاده نشدن جوهر خودکار تا قبل از خرید می باشد.
  • وجود یک حفره بر روی بدنه باعث می شود تا فشار هوای خارج و داخل یکی شود تا جهت انتقال روان تر جوهر بر روی سطوح به سادگی صورت پذیرد.
  • مشخصاتی از جمله لوگو کارخانه BiC، مدل خودکار به نام Cristal و قطر نوشتاری برابر با 1.6mm به صورت حک شده بر روی بدنه دودی با رنگ سفید مشخص شده است.

خودکار کنکو از دیگر برند های محبوب خودکار در فروشگاه برایتو می باشد که برای نوشتن در مدارس، دانشگاه‌ها و محیط‌های کاری استفاده می‌شود. این خودکار با داشتن نوکی با ضخامت‌های مختلف، قابلیت نوشتن خطوطی با ضخامت‌های مختلف را داراست. پیشنهاد می کنیم از مدل های جدید خودکار کنکو در سایت برایتو دیدن نمایید.

خرید خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج
خرید خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج

مشخصات خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج

  • ابعاد خودکار 1.6 بیک در زمان  بسته بودن درب طولی برابر با 15 سانتی متر دارد و بعد از جدا کردن درب طولی برابر با 14.5 سانتی متر دارد که کاملاً منطبق با استانداردهای تولید خودکار می باشد که این امکان را به شما می دهد تا در زمان استفاده بتوانید تسلط لازم را در نگارش بر روی نوشته خود داشته باشید.
  • سطح مقطع این محصول شش ضلعی می باشد و قطری برابر با 7 میلی متر دارد که بسیار سبک به نظر می رسد و امکان نوشتن در طولانی مدت را بدون هیچ گونه حس خستگی برای کاربر ایجاد می کند. این خودکار به دلیل سبک بودن مناسب استفاده دانش آموزان، دانشجویان، خطاطان و هنرمندان می باشد.
  • یک درب با وجود یک گیره پلاستیکی این امکان را به وجود آورده تا امکان اتصال به لبه جیب، کیف و کلاسور وجود داشته باشد تا بتوانید در هر حال آن را در کنار خود داشته باشید.
  • خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج در دو رنگ پرکاربرد آبی و مشکی جهت استفاده هنرجویان و هنرمندان در زمینه خطاطی و نقاشی وجود دارد البته رنگ بندی فانتزی این محصول نیز تولید می شود اما به دلایلی واردات آن صورت نمی پذیرد که در صورت موجود شدن در آینده حتماً در سبد کالای محصولات فروشگاه برایتو قرار می گیرد پس در زمان خرید توجه داشته باشید که رنگ های دیگر خودکار بیک کریستال لارج نوک 1.6 میلی متر در بازار نمونه اصلی آن نمی باشد و نمونه اصلی فقط در دو رنگ آبی و مشکی وجود دارد.
  • خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج در یک بسته بندی مقوایی به تعداد 50 عدد وجود دارد که به صورت تک رنگ قابل عرضه می باشد. از دلایل استفاده از یک جعبه مقوایی جهت بسته بندی حفظ محیط زیست و قابلیت بازیافت مجدد می باشد.
    امکان نوشتن در سایزهای مختلف با تغییر زاویه خودکار در دست امکان پذیر است. این مطلب بیشتر برای خوش نویسان و هنرمندان حائز اهمیت می باشد. نوشتن کلمات به صورت تحریر و نستعلیق یکی از هنرهای به تکامل رسیده نوشتار در ایران است که از قدیم الایام به وسیله قلم نی دیده می شد. اما امروزه با وجود خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج این امکان وجود دارد تا با استفاده از تکنولوژی های روز بتوانیم بسیار راحت تر و با تسلط بیشتر به خلق آثاری چشم نواز و زیبا بپردازیم.

انواع خودکار سلنا با تنوع رنگی بالا در فروشگاه برایتو موجود می باشد خودکار سلنا یک خودکار با کیفیت بالا است که برای نوشتن در محیط‌های تحصیلی و کاری استفاده می‌شود. این خودکار دارای نوکی با ضخامت‌های مختلف است که به کاربر امکان می‌دهد خطوطی با ضخامت‌های متنوع بنویسد. برای خرید انواع خودکار سلنا به دسته بندی این خودکار مراجعه نمایید.

قیمت خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج
قیمت خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج

محصولات مبتکرانه و با کیفیت کمپانی بیک

بیش از 60 سال است که کارخانه تولیدی Bic برای اکثر نیازهای روزمره در زمینه نوشت افزار محصولاتی با کیفیت و ارزان قیمت که می تواند بسیار قابل اطمینان باشد را در اختیار مصرف کنندگان در سراسر جهان قرار داده است. این شرکت فرانسوی از ابتدا تا کنون یکی از بزرگترین پیشتازان جهان در عرصه لوازم التحریر و نوشت افزار بوده است. البته طیف وسیعی از محصولات این کمپانی مانند فندک، ریش تراش، عطر و غیره جزو دیگر تولیداتش می باشد. واقعاً امروزه بیک یک حضور جهانی دارد به طوری که محصولات آن در بیش از 4 میلیون فروشگاه خرده فروشی و فروشگاه های بزرگ در سراسر جهان در دسترس بوده و به فروش می رسد.

شرکت بیک با قاطعیت توانسته است به نوآوری متعهد باشد که البته با همین اعتقاد در طول سالیان دراز هدایت شده است. این کمپانی توانسته است با ایجاد راه حل هایی ساده اغلب بهترین محصولات را تولید کند و به بازار عرضه نماید. هر بار که بیک یک چالش یا نیاز را مورد شناسایی قرار می دهد با به کارگیری تیم تحقیق و توسعه خود تلاش می کند تا بتواند کارآمد ترین و عملی ترین راه حل ممکن را کشف کند. این را می توان از خودکارهای با کیفیت بیک که به سادگی طراحی شده اند و بسیار صاف و روان و یکدست می نویسند تا محصولات دیگر آن مشاهده کرد. به طور کلی هر محصول تولید شده توسط بیک نبوغ فنی این شرکت را نشان می دهد.

Bic آرزو دارد تا بتواند تفاوت مثبتی را در جهان ایجاد کند این شرکت به طور مکرر در حال جستجوی راه هایی است که بتواند محصولاتی تولید کند که در انتها رد پایی در محیط زیست ایجاد نکند که این موضوع را با به کار گیری بازیافت صحیح محصولات و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در زمان تولید پیش می گیرد. همچنین بیک بخشی از تلاش های جهانی خود را در جهت ترویج دسترسی به آموزش برای اقشار کم درآمد و کم بضاعت در جهان در دستور کار خود دارد و همچنین با افتخار از صدها سازمان بشردوستانه به طور کامل حمایت می کند. فروشگاه برایتو مرکز فروش خودکار در تهران با مناسب ترین قیمت از بهترین برندها می باشد. برای خرید انواع خودکار از طریق منوی سایت به دسته بندی خودکار مراجعه نمایید.

خرید اینترنتی خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج
خرید اینترنتی خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج

خرید اینترنتی خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج

بررسی چند نکته در زمان خرید خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج که نشان از اصلی بودن آن می باشد توسط فروشگاه اینترنتی برایتو قبل از عرضه به مشتری کاملاً انجام می پذیرد ازجمله تهیه از واردکننده اصلی محصولات بیک در ایران، مشاهده کلمه انگلیسی MEXICO (خودکار بیک 1.6 مکزیکی اصل) و چند نشانه دیگر. شما می توانید با اعتماد کامل این محصول را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از این سایت فروشگاهی تهیه نمایید و از خدمات ارسال رایگان در صورت رسیدن مبلغ فاکتور به عدد مورد نظر و تضمین اصالت کالا بهره مند شوید.

به دلیل اهمیت بالای هنر از جمله خوشنویسی و خطاطی با خودکار در ایران و اهمیت وجود این کالا در سبد محصولات، فروشگاه برایتو اقدام به تهیه پک خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج در تعداد و رنگ های مختلف نموده است که این امر باعث می شود که اگر به تعداد بیشتری از آن ها نیاز دارید بتوانید با قیمیت مناسب تر تهیه و از آن در جهت ثبت افکار ذهنی خود بر روی کاغذ بهره مند شوید. فروشگاه برایتو ارائه دهنده انواع خودکار کیان، سلنا، بیک، ساراسا، کنکو و … با مناسب ترین قیمت و تنوع رنگی بالا می باشد در صورت نیاز به خرید خودکار می توانید از طریق فروشگاه برایتو اقدام نمایید.

خرید آنلاین خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج
خودکار بیک 1.6 میلی متر
رنگ

آبی, مشکی

فروشگاه عرضه کننده

برایتو

6 دیدگاه برای خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج
  1. 9216046225

    خودکار بیک 1.6 مناسب برای خوشنویسی است و من از این خرید راضیم
    ممنون بابت قیمت ارزان و کیفیت بالای ارسال

  2. 9361100947

    خودکار بیک 1.6 واسه خوشنویسی عالیه
    این محصول رو پیشنهاد می کنم
    هم کیفیت داره هم قیمتش مناسبه

  3. 9223473151

    من برای خوشنویسی دنبال یک خودکار روان هستم که موقع نوشتن قطع نشه ایا این خودکار بیک ۱.۶ همون چیزی هست که دنبالشم؟

    • مدیر برایتو

      سلام.
      بله. خودکار بیک ۱.۶ کریستال لارج بهترین نوع خودکار برای خوشنویسی می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد. فقط حتما به این نکته توجه داشته باشید که نمونه مکزیکی خورکار بیک ۱.۶ نمونه اصلی آن می باشد که در فروشگاه ما به فروش می رسد ولی متاسفانه در بازار نمونه های تقلبی وجود دارد که کیفیت خوبی ندارد. حتما زمان خرید به این نکته توجه نمایید.

  4. سارا

    برایتو بازم ترکوندی.دمت گرم. راه خدا دستته🌹🌹

  5. احمدرضا

    بهترین خودکار با بهترین قیمت

  6. احمدرضا

    بهترین خودکار با بهترین قیمت عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

انتخاب گزینه ها
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج
خودکار بیک 1.6 میلی متر مدل کریستال لارج

22,000 تومان

انتخاب گزینه ها