پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان

پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان ابزاری مناسب است که امکان قرار دادن انواع تخته وایت برد را چه معمولی و چه مغناطیسی و همچنین انواع گرین برد و تخته وایت برد شیشه ای را تا ابعادی مشخص ایجاد می کند. اگر بیشتر وقت شما در جلسات کاری و اتاق های کنفرانس سپری می شود باید بتوانید مطالب مورد نظر را بر روی یک تخته وایت برد جهت ارائه به مخاطبین خود بنویسید که در این صورت به یک تخته وایت برد با قابلیت جابه جایی احتیاج دارید تا بتوانید نکات مورد نظر را بر روی تابلو نوشته و تابلو را جا به جا کنید و در بعضی از مواقع پیش آمده که جهت حفظ و مرتب بودن اتاق کنفرانس بخواهید بعد از اتمام نوشتن مطالب تخته را به گوشه ای از اتاق منتقل کرده تا جلوی دست و پای شما را در حین ارائه مطلب نگیرد همچنین پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان در کلاس درس به کمک معلمان می آید تا بتوانند مطلب مهم را بدون این که دوباره بنویسند به وسیله تخته ای که بر روی پایه ای متحرک قرار داده شده جا به جا کرده و به کلاس درس دیگری ببرند. از مزیت های دیگر پایه متحرک تخته وایت برد صبا مهرگان این است که این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار بتوانید جهت نوشتن در کلاس درس، اتاق کنفرانس و یا دفتر کار یک وسیله مناسب جهت نوشتن در اختیار داشته باشید. با خرید اینترنتی پایه تخته وایت برد مهرگان با قیمت مناسب و ارزان از لوازم التحریر برایتو می توانید با جابه جایی تخته به هر گوشه ای از اتاق چیدمانی متفاوت نسبت به نیاز خود داشته باشید.

پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان

ویژگی های پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان

  • پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان به گونه ای طراحی و ساخته شده است که به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند طبق نیاز این محصول پرکاربرد در حوزه آموزش را در مکان مورد نظر قرار داده تا با قابلیت مونتاژ آسانی که دارد از آن استفاده نماید و به جهت جمع آوری سریع بابت انتقال آن به جایی دیگر اقدام نماید.
  • همانطور که در عکس این پایه قابل مشاهده است در نقطه اتصال 2 پایه عمودی دو میله به صورت افقی با قابلیت تغییر طول به صورت کشویی وجود دارد که باعث اتصال 2 ستون عمودی نگهدارنده تابلو می باشد و به سادگی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با تغییر سایز آن تابلوهایی به اندازه های مختلف را بر روی آن به سادگی متصل نمایید.
  • جنس پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان از پروفیلی با ضخامت بالا (2 میلی متر) ساخته شده است که توان نگهداری انواع تابلوها را با وزن های متفاوت به سادگی دارد و می تواند یک نگهدارنده مطمئن برای انواع تابلوهایی با سایز بزرگ محسوب شود.
  • همچنین پوششی از رنگ الکترواستاتیک مشکی، با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز بر روی سراسر این پروفیل ها پاشیده می شود که باعث مقاومت رنگ این پایه در برابر رطوبت و خط و خش می شود که امکان استفاده در طولانی مدت را برای شما فراهم می کند.
  • تمامی محصولات شرکت مهرگان در زمینه پایه های نگهدارنده به صورت متحرک و چرخ دار تولید و به بازار عرضه می شود که در صورت نصب نکردن چرخ ها بر روی پایه می توان آن را به شکل پایه تخته وایت برد ثابت در محل مورد نظر استفاده کرد که در این صورت دیگر امکان جا به جایی و منتقل کردن آن به جایی دیگر وجود ندارد.
  • به طور کلی مکانیسم استفاده از این محصول به گونه ای است که شما در زمان نوشتن می بایست کمی بر روی تخته به وسیله دست فشار وارد کنید که این موضوع می تواند باعث جا به جایی تخته از محل مورد نظر شود که در نتیجه امکان تمرکز را بر روی نگارش از شما می گیرد. جهت جلوگیری از این مشکل چرخ های به کار رفته بر زیر پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان دارای قفل می باشد و این امکان را برای شما فراهم می کند تا با ثابت کردن این چرخ ها مانع از حرکتشان بر روی سطح در زمان نوشتن شوید و به راحتی و بدون تکان خوردن تخته نگارش خود را انجام دهید.
  • این محصول به گونه ای طراحی شده که امکان نصب انواع تخته وایت برد، گرین برد، تخته سیاه گچی، وایت برد شیشه ای و تابلو اعلانات را در ابعاد و سایزهای متفاوت (بزرگ) برای شما فراهم می کند.
  • این پایه دارای 4 عدد چرخ با کیفیت و روان می باشد که جهت جابه جایی آسان آن در نظر گرفته شده است و قابلیت متحرک بودن را به سادگی در مواقع نیاز به شما می دهد.
  • پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان به صورت نیمه مونتاژ داخل یک بسته بندی مقوایی صادراتی و کم حجم جهت حمل و نقل آسان قرار گرفته است که داخل جعبه یک نقشه راهنما برای سهولت در نصب وجود دارد که می بایست بعد از استفاده این نقشه را در جایی امن قرار دهید تا این امکان برای شما وجود داشته باشد که در جا به جایی های بعدی بتوانید این پایه متحرک را از یکدیگر جدا کرده و دوباره به وسیله نقشه راهنما آن را مونتاژ و در مکانی جدید از آن بهره مند شوید.

ویژگی های پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان

مشخصات پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان

  • پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان به طور استاندارد معمولاً برای تابلوهایی متوسط و بزرگ به ابعاد 80 × 120 تا 100 × 200 سانتی متر مورد استفاده می باشد و لازم به ذکر است که شما در زمان خرید همواره پایه تخته وایت برد صبا را به صورت جدا از تخته باید تهیه کنید.
  • این محصول در زمان خرید داخل کارتنی به ابعاد 30 × 30 × 120 سانتی متر با وزن 16000 گرم وجود دارد که قابلیت حمل و جا به جایی را برای شما آسان تر می کند.
  • داخل بسته بندی و جعبه این محصول تعداد 4 عدد چرخ با قابلیت قفل شوندگی، 8 عدد پروفیل با تعدادی پیچ و مهره جهت اتصال وجود دارد که به وسیله یک برگه راهنما جهت نصب، امکان اتصال سریع را برای شما در زمان استفاده و بعد از خرید به آسانی فراهم می کند.
  • از ویژگی های استفاده از رنگ الکترواستاتیک با رنگ های رایج معمولی مایع این است که تمامی پروفیل ها با عبور از حوضچه هایی پر شده از مواد اسیدی هر گونه چربی و پلیسه که وجود داشته باشد برداشته شده و بعد در خط رنگ با عبور یک ولتاژ و ایجاد یک بار مخالف بین پودر رنگ و محصول نازل هایی که پودر رنگ را بر روی پروفیل می پاشند باعث می شود که تمام نقاط پروفیل به صورت یکدست حامل مقدار کافی از پودر رنگ بشود و بعد از حرکت به سمت تونل کوره و گرفتن حرارتی کافی در زمانی استاندارد محصول به دست آمده دارای یک رنگ با مقاومت بسیار بالا می شود که در نهایت کالای به دست آمده را می توان در سال های متعدد و طولانی مدت بدون زنگ زدگی استفاده نمود.
  • دو قلاب در پایین و دو قلاب در بالا بر روی پروفیل های این محصول تعبیه شده که به دلیل کیفیت بالایی که دارد امکان اتصال هر نوع تخته در ابعاد مختلف را برای شما به سادگی فراهم می کند به گونه ای که در وزن های بالا به هیچ عنوان خم نمی شود و امنیت بالایی را در زمان استفاده برای شما فراهم می کند.
  • دو پایه که بر خلاف زاویه کل محصول قرار گرفته به اندازه کافی و استاندارد تکیه گاه مناسبی را جهت نگهداری انواع تخته در ارتفاع های مختلف ایجاد می کند و این امنیت را به وجود می آورد تا شما به هیچ عنوان نگران افتادن تخته بر روی زمین نباشید.
    چهار پیچ تنظیم به طور کلی بر روی بدنه وجود دارد که دو پیچ جهت تنظیم ارتفاع و دو پیچ جهت تنظیم طول در نظر گرفته شده که با باز کردن آن ها امکان اتصال هر نوع تخته در سایزهای مختلف را برای شما فراهم می کند.
  • این محصول از بهترین مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است که شامل پیچ و مهره هایی از جنس استیل ضد زنگ، پروفیل هایی با ضخامت بالا، مقاوم در برابر خمیدیگی همراه با پوششی از رنگ الکترواستاتیک (کوره ای) که کل محصول را در مقابل رطوبت و خط و خش محافظت می کند و چهار چرخ با کیفیت و روان با قابلیت قفل شدن که به دلیل اطمینان بالای تولیدکننده از محصول نهایی دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط می باشد.

مشخصات پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان

آموزش نحوه نصب پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان

ابزار مورد نیاز یک عدد کاتر جهت باز کردن بسته بندی و دو عدد آچار 13 به منظور گرفتن و بستن پیچ و مهره های پایه. اقلام همراه داخل بسته پایه تخته وایت برد شامل 4 عدد چرخ، 10 عدد قوطی، 12 عدد پیچ و 2 عدد قلاب جهت نگه داشتن تخته می باشد.
ابعاد قوطی ها به 3 سایز کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم بندی می شود.
2 عدد پایه (قوطی کوچک) که 4 عدد چرخ در محل تعبیه شده پیچ می شود.
2 عدد قوطی متوسط که در طول پایه متصل می شود.
2 عدد قوطی بزرگ که به عنوان ستون مورد استفاده قرار می گیرد.
لازم به ذکر است که 4 عدد پیچ جهت تغییر سایز پایه تخته وایت برد صبا مهرگان بابت قرار گیری انواع تخته وایت برد در سایزهای مختلف درون بسته قرار گرفته است که می توانید برای قرار دادن تابلوهای مختلف از آن ها بهره مند شوید.

آموزش نحوه نصب پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان

خرید اینترنتی پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان

به طور کلی پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان دارای ابعادی است که امکان حمل و جا به جایی آن توسط یک فرد بدون وسیله امکان پذیر نمی باشد. فروشگاه برایتو این محصول را بدون واسطه از درب کارخانه با ارزان ترین قیمت برای شما تهیه و ارسال می کند و شما می توانید با خرید پایه تخته وایت برد بزرگ مدل صبا مهرگان در مکان هایی مانند مراکز آموزشی (دانشگاه ها، مدارس و آموزشگاه ها)، اتاق های کنفرانس ادارات دولتی و خصوصی بهره مند شوید.