با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، زمان شروع فعالیت فروشگاه و ارسال سفارشات ثبت شده از تاریخ پانزدهم فروردین ماه به بعد می باشد.

خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر

Crend Gp1 Pen 0.7mm
ویژگی های محصول:
  • نوع: خودکار فشاری کرند
  • قطر نوشتاری: 0.7 میلی متر
  • فروشگاه عرضه کننده: برایتو
شناسه محصول: 824426 دسته‌بندی: برچسب:

44,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.
 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.

حس خوب یک خرید مطمئن با قیمت مناسب و امکان ارسال سریع از فروشگاه برایتو همراه با تنوع و کیفیت بالا در اجناس

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • پرداخت آسان آنلاین و کارت به کارت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر

خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر ساخت شرکت کرند ژاپن با به کارگیری آخرین فناوری های ژاپنی در زمینه نوشت افزار، بالاترین استاندارد، کنترل کیفیت و با ضمانت جزو خودکارهای ژله ای بسیار روان می باشد که می تواند نوشتاری یکنواخت و صاف را ارائه دهد همچنین خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1  در دو قطر نوشتاری 0.5 و 0.7 میلی متر در 14 رنگ زیبا و شفاف تولید می شود. نیاز به نوشتن و یادداشت برداری از اطلاعات مهم باعث رونق صنعت تولید خودکار در جهان شده است که کشورهایی پیشتاز در این زمینه مانند ژاپن، آلمان، چین، هند، کانادا و فرانسه در صدر جدول با کیفیت ترین ها قرار دارند که به دلیل نیازهای مختلف در این زمینه محصولاتی با ویژگی های مختلف همراه با تنوع رنگی بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. با کمی دقت می توانید مشاهده کنید که خودکارهایی با قطرهای نوشتاری مختلف در رنگ بندی های متنوع با انواع جوهر هایی که دارای استانداردهای خاصی می باشند تولید می شود. اگر فعالیت روزمره شما به گونه ای است که با ثبت اسناد و مدارک مهم مانند پر کردن چک، مدارک مهم تحصیلی و از این دست سر و کار دارید می بایست در انتخاب خودکار با جوهری ضد جعل بسیار دقت نمایید. شرکت CREND معمولاً محصولات نوشت افزاری خود را به وسیله دو سطح کیفی کشور ژاپن (ISO 27668-1 و  ISO 27668-2) تولید می کند که جهت مصارف عمومی و مصارف تخصصی و مهم کاربرد دارد. کرند با هدف پیشبرد فناوری پیشرفته ژاپنی در زمینه تولید نوشت افزار تأسیس شده است و تحولات در رسته فناوری این امکان را برای او فراهم آورده که تمرکز خود را با وجود تیم های تخصصی و حرفه ای در زمینه خاص تولید نرم ترین ابزارهای نوشت افزاری بگذارد. همچنین کمپانی کرند به طور دائم در تلاش است تا به بالاترین سطح استاندارد و کنترل کیفیت در صنعت نوشتن برسد و ادعا می کند که همیشه ابزار نوشت افزاری و با کیفیت و بی نظیری را با تحقیق و توسعه به فروش می رساند و افتخار می کند که تک تک محصولات تولیدی به طور کامل از تمام جهات مورد بررسی قرار می گیرد که این موضوع باعث می شود کیفیت منحصر به فرد کالاهای ساخته شده ژاپنی تضمین شود.

 

خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر
خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر

 

ویژگی های خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر

  • خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر دارای بدنه ای همرنگ با نوع رنگ داخل مخزن به گونه ای که کل بدنه را احاطه کرده تا این امکان را به وجود آورد که مصرف کننده در کمترین زمان ممکن بتواند رنگ مورد نظر خود جهت نوشتن را درون جا قلمی یا کشو بین رنگ های متنوع دیگر خودکار کرند به سرعت پیدا کنید.
  • قسمتی به طول 1.5 سانتی متر بر روی بدنه خودکار CREND به صورت شفاف طراحی شده که امکان مشاهده مخزن جوهر را به شما می دهد تا در زمان نوشتن امکان مشاهده میزان ذخیره جوهر باقی مانده را داشته باشید و در زمان نوشتن جوهر درون خودکار را رصد کنید.
  • این خودکار به صورت کلیکی (فشاری) و بدون درب محافظ تولید شده که استفاده از آن را در زمان نوشتن بسیار ساده می کند و شما تنها با فشار دادن کلیک انتهای خودکار می توانید این محصول را مسلح به نوشتن نمایید. این موضوع در کنار روان بودن جوهر جهت نوشتاری سریع و بدون وقفه طراحی شده است و مناسب افرادی است که همیشه نیاز به یک خودکار آماده به کار در زمان نوشتن دارند.
  • امکان جدا کردن بدنه از کمر جهت مشاهده میزان باقی مانده جوهر درون مخزن برای شما فراهم است که به صورت چرخشی می توانید این عمل را انجام دهید. در زمان باز کردن اجزاء این عمل را در محیطی امن و بسته انجام دهید تا قطعه ای گم نشود. بعد از جداسازی باید مراقب یک فنر تعبیه شده بر روی میله خودکار باشید که در صورت نبودن آن فنر امکان استفاده مجدد از خودکار بعد از بستن و سر هم کردن وجود ندارد.
  • یک قطعه پلاستیکی به طول 4.5 سانتی متر، متصل بر روی انتهای بدنه خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر با نام گیره، همخوان با رنگ نوشتاری وجود دارد که امکان اتصال به جیب، داخل کیف و کلاسور و حمل راحت خودکار را برای شما فراهم می کند.
  • جهت جلوگیری از چرخش خودکار در دست یا لغزیدن بر اثر فشار بر روی سطح مورد نظر، لاستیکی نرم و با کیفیت به طول 5 سانتی متر و بسیار نرم همراه با چند شیار به موازات یکدیگر در نقطه ابتدایی خودکار مکانی که جهت گرفتن و نگارش مورد استفاده قرار می گیرد وجود دارد که این گریپ کاملاً همرنگ با جوهر درون مخزن است.
  • مخزن جوهر در این محصول به ضخامت 6 میلی متر کمک می کند تا بتوانید به وسیله خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر خطوطی دو برابر نسبت به محصولات مشابه را بکشید.
  • درپوشی در انتهای مخزن جوهر تعبیه شده که مانند یک سوپاپ با یک حفره میزان فشار هوای ورودی به مخزن را تنظیم و کنترل می کند. که این فناوری جهت جلوگیری از جوهر ریزی می باشد.
  • داخل مخزن بر روی جوهر خودکار کرند، ژله ای شفاف و قابل مشاهده وجود دارد که باعث می شود از خشک شدن در طولانی مدت جلوگیری شود. همچنین در طرف دیگر بر روی نوک خودکار یک پلمپ ژله ای از جنس پلاستیک قرار گرفته که این قسمت هم باعث جلوگیری از خشک شدن جوهر و مانع از استفاده تا قبل از رسیدن به دست مصرف کننده اصلی می شود.
  • جوهر خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر در دو رنگ آبی و مشکی دارای استاندارد ISO 27668-2 ژاپن می باشد که این فناوری جهت استفاده برای نوشتن اسناد، مدارک و چک جهت ضد جعل بودن به کار برده شده است. لازم به ذکر است که در 12 رنگ دیگر از استاندارد ISO 27668-1 ژاپن استفاده شده که جهت مصارف عمومی، جزوه نویسی و نگارش هایی از این قبیل کاربرد دارد.
  • جوهر به کار رفته در این محصول با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد کارخانه کرند تولید گشته که این موضوع کمک می کند در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از استفاده در انواع سطوح، خطوط ترسیم شده توسط شما خشک شود و بدون ایجاد لکه بر روی کاغذ نوشتاری تمیز و یکدست را به شما ارائه دهد.

 

ویژگی های خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر
ویژگی های خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر

 

مشخصات خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر

  • تولید شده از مواد اولیه و با کیفیت بالا که غیر سمی بوده و فاقد هرگونه فلزات سنگین می باشد. که این موضوع کمک می کند بتوانید خودکار کرند را به راحتی در دسترس کودکان خود قرار دهید.
  • خودکار ژله ای فوق روان کرند CREND در 14 رنگ بندی متنوع (مشکی CGP1J-06F، قهوه ای CGP1J-24F، سرمه ای CGP1J-34F، آبی کمرنگ CGP1J-20F، فیروزه ای CGP1J-33F، سبز CGP1J-04F، سبز کمرنگ CGP1J-27F، آبی CGP1J-03F، بنفش CGP1J-32F، بنفش کمرنگ CGP1J-08F، صورتی CGP1J-19F، قرمز CGP1J-02F، نارنجی CGP1J-13F و زرد CGP1J-05F) موجود است که می توانید با استفاده از این همه رنگ بندی متنوع و جذاب نوشته هایی زیبا و تفکیک شده را ایجاد نمایید. استفاده از رنگ بندی متنوع خودکار برای دانشجویانی که جزوه درسی می نویسند بسیار مناسب است.
  • ارتفاع 15 سانتی متری خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر باعث می شود که به سادگی بتوانید احاطه ای متناسب بر روی نگارش خود داشته باشید تا از بدخطی جلوگیری شود.
  • قطری به ضخامت 1 سانتی متر با سطح مقطع دایره ای شکل بسیار مناسب نگارش کلمات فارسی و انگلیسی می باشد و این تطبیق مناسب با ارگونومی دست باعث می شود تا بتوانید این محصول را به سادگی در دست بگیرید و ساعت ها بدون خستگی از آن جهت ثبت متون خود بهره مند شوید.
  • وزنی برابر با 9.7 گرم از خودکار فوق روان کرند یک نوشت افزار فوق سبک هم ساخته است که می تواند در کنار مزیت های مهم دیگری که دارد یک نوشت افزار ایده آل را برای شما بسازد.
  • از سری مشخصات حک شده بر روی خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1  با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر می توان به چند قسمت اشاره کرد، بر روی بدنه و در قسمت انتهایی مدل GP1 و کلمه GEL 0.7، که نشانگر قطر نوشتاری است وجود دارد، بر روی گیره لوگو شرکت (CREND) و کشور سازه JAPAN وجود دارد، یک برچسب به رنگ سفید و مقاوم در برابر رطوبت که اطلاعات مهمی از قبیل کد رنگ، نام رنگ، بارکد و کشور سازنده (MADE IN JAPAN) قرار دارد و همچنین بر روی بدنه مخزن جوهر کلمه CREND به همراه تعدادی کد به صورت برجسته حک شده است و می توانید خودکار کرند اصلی را با این مشخصات شناسایی کنید.
  • استفاده از جوهر GEL بر پایه آب و استفاده نکردن از اسید و مواد سمی شما را در نوشتن با محصولی کاملاً مناسب و ایده آل یاری می کند که به سرعت بعد از نوشتن خشک می شود، ایجاد لکه نمی کند، نوشتاری شفاف در عین حال پررنگ را به شما ارائه می دهد که دوستدار محیط زیست و سلامت شما هم می باشد.

 

استفاده از خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر بیشتر مناسب چه افرادی است

کارخانه کرند فعال در زمینه تولید محصولات نوشت افزاری با تولید چند نمونه مداد مکانیکی، پاک کن اتودی و خودکار ژله ای کرند با دو قطر نوشتاری 0.7 و 0.5 میلی متر توانسته است به سرعت خود را همتراز برندهای بزرگ نوشت افزار در دنیا بکند که این جایگاه به دلیل استفاده از بالاترین استانداردها، کنترل کیفیت محصولات و ارائه کالاهای برتر با طراحی نوآورانه ژاپنی می باشد. در این قسمت ما به توضیح در رابطه با خصوصیات و ویژگی های بارز خودکارفشاری ژله ای کرند مدل     GP1  با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر پرداختیم که نشان از اهمیت و جایگاه این محصول نوشت افزاری دارد. افرادی مانند روزنامه نگاران و محققان، دانش آموزان و دانشجویان که همیشه و در هر حال نیاز به یک خودکار جهت ثبت اطلاعات در لحظه دارند می توانند از این محصول که در هر حال آماده نوشتن است و می تواند به سرعت افکار شما عمل کند استفاده کنند.

 

خرید اینترنتی خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر

فروشگاه برایتو با نیازسنجی از مشتریان و گردآوری برندهای معتبر در زمینه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب نوشت افزاری توانسته است گامی مؤثر در زمینه رفع نیاز شما عزیزان بردارد. در این راستا خرید اینترنتی خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر با ارزان ترین قیمت را به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند به طور کلی دارای کلیه ویژگی های مهم جهت نوشتن یک متن به سادگی، با سرعت، به صورت رنگ بندی های تفکیک شده، شفاف و خوانا باشد. این محصول را شما می توانید در 4 رنگ اصلی و 10 رنگ فانتزی بعد از تهیه داخل جا مدادی، کیف یا کشو خود قرار دهید تا بتوانید همیشه با پشتکار و ذوق فراوان مطالب مهم خود را نوشته تا در موقعی از آن استفاده نمایید. شما با خرید خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر در هزینه کردهای روزمره خود صرفه جویی می کنید چرا که به دلیل کیفیت بالا با لذت و لبخند می نویسید. از دلایل دیگر تهیه آن این است که می توانید تا آخرین قطره جوهر درون مخزن از این محصول بهره مند شوید.

ویژگی های خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر
ویژگی های خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر
وزن0.015 کیلوگرم
نوع

خودکار فشاری کرند

قطر نوشتاری

0.7 میلی متر

فروشگاه عرضه کننده

برایتو

2 دیدگاه برای خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر
  1. نجات (خریدار محصول)

    خودکار روان
    ضخامت نوشت بالا
    کمی جوهر پس میده

  2. یه اکسوال

    من از این خودکارا دارم اگر دنبال یه خودکار شیک هستین که روون و درشت بنویسه این یه گزینه خیلییی عالیه:::)))) #پیشنهادی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

انتخاب گزینه ها
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر
خودکارفشاری ژله ای کرند مدل GP1 با قطر نوشتاری 0.7 میلی متر

44,000 تومان

انتخاب گزینه ها