خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر

Panter SP-101 Pen
ویژگی های محصول:
  • رنگ: آبی, آبی فیروزه ای, بنفش, سبز, صورتی, قرمز, مشکی, نارنجی
  • نوع: خودکار درب دار
  • طول: 15 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلاستیک مات
  • مدل: SP-101
  • گریپ: دارد
  • گیره روی درب: دارد
  • رنگ نوشتاری: 8 رنگ
  • قطر نوشتاری: 8 میلی متر
  • سطح مقطع: دایره ای
  • نوع نوک: ساچمه ایی
  • طول نوشتاری: 800 متر
  • نوع جوهر: فوق روان
  • کاربرد: روزمره
  • نوع بسته بندی: لیوان
شناسه محصول: 837259 دسته‌بندی:

15,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.
 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.

حس خوب یک خرید مطمئن با قیمت مناسب و امکان ارسال سریع از فروشگاه برایتو همراه با تنوع و کیفیت بالا در اجناس

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • پرداخت آسان آنلاین و کارت به کارت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن
حس متفاوت نوشتن با بدنه مات نگارش کاملاً روان و یکنواخت سر نخوردن در دست به دلیل بدنه غیر لیز دارای بدنه و درپوش همرنگ با جوهر نوک استیل ضد زنگ و بادوام

خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر

خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر دارای خصوصیات و ویژگی هایی است که با قدرت در عین ظرافت توانسته است در بین نوشت افزارهای متعدد جایگاه مناسبی در زمینه لوازم التحریر به دست آورد. برای انتخاب یک خودکار با کیفیت جهت نگارش، نکات بسیار مهمی باید در نظر گرفته شود از جمله می توان به روان بودن جوهر درون میله، نوک ساچمه ای از جنس استیل ضد زنگ، گیره ای بر روی درب جهت متصل کردن خودکار به نقطه مورد نظر (مانند جیب، کیف و گوشه دفتر یا کتاب)، داشتن نشانه ای جهت مشخص کردن رنگ نوشتاری بر روی بدنه، شفاف بودن قسمتی از بدنه جهت مشاهده میزان باقی مانده جوهر درون میله خودکار و داشتن قسمتی مناسب از جنس پلاستیک نرم یا شیار جهت ایجاد تکیه گاهی مناسب برای سر نخوردن خودکار درون دست. تمامی نکات ذکر شده از ویژگی هایی است که در زمان خرید خودکار باید در نظر گرفته شود. البته ظاهر زیبا و بی نظیر خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر جزو مزیت هایی است که می تواند این محصول را مناسب یک انتخاب درست قرار دهد. سال ها است که به دلیل به وجود آمدن مشاغل متنوع و بالا رفتن فرهنگ و سواد بین اقشار مختلف، نوشتن یکی از فعالیت هایی است که در روز هر فرد به طور مدام با آن سر و کار دارد. دانشجویان و دانش آموزان از جمله افرادی هستند که جهت جزوه نویسی به یک خودکار خوب و روان با رنگ بندی متنوع نیاز بیشتری دارند و از جمله کارمندان دولتی، خصوصی، منشی ادارات و همه و همه در هر حرفه ای جهت ثبت نکات مهم یا نوشتن یک شماره تلفن با تهیه خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر می توانند به نیاز روزانه خود پاسخی مناسب بدهند.

خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر

ویژگی های خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر

  • خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر به دلیل کیفیت بالا در ساخت بدنه و استفاده از مواد اولیه مرغوب و غیر بازیافتی یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار نوشت افزار کشور محسوب می شود.
  • نوک ساچمه ای این خودکار از استیل ضد زنگ ساخته شده که باعث می شود نگارشی روان و بی مانند، بدون قطعی در طول نوشتن و مانع از پس دادن جوهر بر روی برگه سفید شما بشود. همچنین قطر نوشتاری برابر با 1.0 میلی متر را ایجاد می کند که یکی از پر مصرف ترین نوع نوک در بین خودکارها می باشد.
  • گیره ای پلاستیکی همرنگ با بدنه و جوهر درون خودکار متصل به درب شیشه ای و شفاف خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر تعبیه شده که قابلیت حمل در جیب یا اتصال به گوشه ای از کیف و دفتر را به سادگی فراهم می کند.
  • بدنه خودکار Panter از جنس پلاستیک با روکشی از مخمل بوده که باعث می شود در نوشتن های طولانی مدت دستان شما عرق نکند. همان طور که می دانید بعد از خیس شدن محل اتصال خودکار با انگشتان دست لیز شده که باعث می شود در زمان نگارش خودکار در دستان شما بلغزد که باعث پرت شدن حواس و از دست رفتن تفکرات ذهنی شما می شود. همان طور که گفته شد خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر دارای بدنه ای ضد عرق بوده که در نقطه اتصال دارای شیارهایی منطبق با ارگونومی دستان شما می باشد که باعث می شود نگارشی لذت بخش را تجربه کنید.
  • زمانی که تعداد زیادی خودکار جهت نوشتن در اطراف خود داشته باشید وقتی به دنبال یک رنگ خاص و مورد نظر در بین انبوهی از وسایل باشید در آن زمان است که لزوم همرنگ بودن بدنه خودکار با رنگ نوشتاری برایتان اهمیت پیدا می کند. خودکار پنتر با طراحی بسیار پویا و هماهنگ با نیازسنجی روز مخاطبین پدید آمده که این موضوع باعث می شود این خودکار ایرانی و با کیفیت در راستای حمایت از مصرف کننده گامی مؤثر برداشته باشد تا جزو محبوب ترین و معروف ترین برندهای مورد استفاده در نوشت افزار محسوب شود به همین دلیل خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متردارای بدنه ای همرنگ با جوهر درون خودکار می باشد  تا در زمان نیاز به یک رنگ خاص به راحتی بتوانید آن را پیدا کنید.
  • جوهر استفاده شده در این خودکار با تکنولوژی ULTRA LOW VISCOSITY تولید شده که باعث ایجاد یک نگارش کاملاً روان، یکدست و یکنواخت برای شما می شود تا لذت نوشتن در مدتی طولانی بدون خسته شدن دست را با خودکار پنتر تجربه کنید.
    خودکار پنتر دارای بدنه ای مات می باشد که این موضوع باعث می شود شما نتوانید از میزان جوهر درون خودکار مطلع شوید. طراحان این محصول آن را به گونه ای ساخته اند که به سادگی بتوانید با چرخاندن سر خودکار میله آن را از داخل بدنه بیرون آورده تا از میزان جوهر باقی مانده مطلع شوید.
  • جوهر درون خودکار پنتر بسیار روان می باشد و در زمان نوشتن کاربر احساس می کند در حال نگارش با روان نویس است به همین دلیل خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر با نام خودکار ژله ای می شناسند.
  • جوهر به کار رفته در خودکار Panter به گونه ای ساخته شده که در طولانی مدت خشک نشود ولی همانطور که می دانید از زمان ساخت تا زمانی که این خودکار به دست مصرف کننده برسد، ممکن است زمانی طولانی را طی کند. به همین دلیل جهت جلوگیری از اثرات عوامل محیطی بر روی جوهر، درپوشی پلاستیکی و ژله ای روی ساچمه قرار می گیرد که هم مانع از خشک شدن جوهر در طولانی مدت می شود و هم باعث می شود مصرف کننده با اطمینان خاطر بیشتری این خودکار را تهیه کند و مطمئن باشد که تا قبل از این کسی از این محصول استفاده نکرده باشد.

ویژگی های خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر

مشخصات خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر

  • خودکار پنتر به طول 15 سانتی متر می باشد که کاملاً متناسب با اندازه ای است استاندارد تا در زمان نگارش احساس خوبی را برای شما ایجاد کند. همچنین قطر این محصول برابر با 1 سانتی متر می باشد که می تواند به راحتی درون انگشتان شما جای بگیرد.
  • وزن خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر برابر با 7 گرم بوده که بسیار نسبت به محصولات مشابه سبک و کم وزن می باشد که این یک خودکار مناسب جهت جزوه نویسی های طولانی مدت می باشد.
  • نوع جوهر به کار رفته در خودکار پنتر با تکنولوژی ULTRA LOW VISCOSITY می باشد که با نوکی به ضخامت 1 میلی متر نوشتاری زیبا را ایجاد می کند.
  • خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر در 8 رنگ بندی متنوع شامل آبی، قرمز، مشکی، سبز، بنفش، صورتی، نارنجی و آبی فیروزه ای که می توانید از این رنگ ها در جزوه نویسی کمک بگیرید.
  • بدنه ای پلاستیکی پوشیده شده با رنگ ضد عرق (Maatt Coated) و همخوان با جوهر درون خودکار.
  • هر یک عدد خودکار قابلیت نوشتن تا طول 800 متر را بدون قطع شدن جوهر یا پس دادن بر روی برگه را به شما می دهد.
  • اخذ تاییدیه SGS در سال 2015 به عنوان نوشت افزار آنتی باکتریال و تاییدیه انجمن متخصصین پوست ایران گواهی نامه استاندارد کیفیت CE اروپا و دریافت گواهی نامه استاندارد ISO 10002 در سال 2018 و برگزیده کارآفرین چند دوره در سال های متعدد از افتخارات این برند ایرانی می باشد.

مشخصات خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر

خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر مناسب استفاده برای چه افرادی است؟

توجه ویژه در تولید خودکار پنتر SP-101 به کیفیت، ایمنی محصول و استانداردهای بین المللی و ملی در کنار قیمت مناسب یک نوشت افزار مناسب برای استفاده اکثر اقشار جامعه را ایجاد کرده است. تولیدکنندگان پنتر بر این باورند که استفاده از محصولات این شرکت توانسته است با ایجاد یک حس خوب در بین مصرف کنندگان، مشتریانی همیشگی را به دست آورد و همانطور که گفته شده نشان این کارخانه به گونه ای طراحی شده که پویایی در کنار ظرافت و زیبایی را با هم به ارمغان آورد. خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر با رنگ بندی زیبا و متنوع مناسب جزوه نویسی در دانشگاه ها و مدارس، استفاده در پیشخوان بانک ها و مراکز اداری می باشد. اگر به تند نوشتن عادت دارید این خودکار به دلیل داشتن جوهری بسیار روان و ژله ای باعث می شود که با کمترین فشار بر روی کاغذ بتوانید نکات مورد نظر خود را یادداشت برداری کنید. جوهرهای به کار رفته در این خودکار بسیار پررنگ و زنده می باشد. که باعث می شود در طولانی مدت عوامل مؤثر محیطی اثر مخرب کمتری ایجاد کند پس با اطمینان با استفاده از این خودکار جهت نوشتن اسناد و مدارک مهم می توانید تا سالیان دراز آن ها را حفظ نمایید. استفاده از رنگ نقره ای براق بر روی درپوش انتهایی و سر خودکار توجه هر بیننده ای را جلب می کند و همین توجه به جزئیات در طراحی، توانسته است از پنتر یک خودکار منحصر به فرد را ایجاد کند. از نکات ایمنی لحاظ شده در طراحی این محصول ایجاد یک حفره بر روی سر درب این محصول می باشد که باعث می شود در صورت بلعیدن به وسیله کودک راه تنفسی باز بماند.
مشاغل جهت تبلیغات مؤثر بیشتر با استفاده از هدیه دادن یک خودکار تبلیغاتی که نام یا لگو خود را بر روی آن حک کرده باشند، خود را در دسترس افرادی که می خواهند قرار می دهند. از ویژگی های مهم خودکار پنتر داشتن بدنه ای است با قابلیت چاپ انواع تبلیغات.

موارد استفاده خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر

خرید اینترنتی خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر

فروشگاه برایتو دارای بستری مناسب جهت ارائه بهترین خدمات فروش اینترنتی لوازم التحریر و نوشت افزار در ایران می باشد که به طور تخصصی اقدام به تهیه و عرضه این محصولات جهت رفع نیاز مجموعه مراکز فرهنگی مانند دانشگاه ها، مدارس، ادارات، بیمارستان ها و بانک ها نموده است. شما می توانید با جستجو در دسته لوازم اداری، نوشت افزار یا لوازم التحریر و هنر انواع محصولات مد نظر را با ارزان ترین قیمت جستجو کنید. فروشگاه برایتو تأکید دارد که اقلام عرضه شده بدون واسطه از تولیدکننده یا واردکننده اصلی با برندهای معتبر و ضمانت نامه تهیه می شود. ما در قسمت فروش دارای کادری باتجربه و سابقه کاری بالا هستیم که می توانند مشاوره لازم را در صورت نیاز جهت خرید یک لوازم التحریر مناسب به شما بدهند. سال ها است که خرید خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر را به دلیل کیفیت بالا و قیمت ارزان به مصرف کنندگان پیشنهاد می کنیم و به دلیل تولید این محصول در ایران توانسته ایم گامی در راستای حمایت از تولید ملی با همراهی شما برداریم. در مشاغل گوناگون افراد به دلیل نوشتن زیاد، به تعداد زیادی خودکار در ماه نیاز دارند به همین دلیل این محصول را به تعداد عمده تهیه می کنند تا قیمت تمام شده این محصول مقرون به صرفه تر باشد. اگر جزو کسانی هستید که نیاز به خرید عمده خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر را دارید می توانید با همکاران ما در قسمت فروش تماس گرفته تا در صورت امکان جهت اعمال تخفیف کد مربوطه را در اختیار شما قرار دهند. لازم به ذکر است خودکار پنتر (Panter SP-101) به صورت عمده داخل یک پک شامل 50 عدد خودکار از یک رنگ می باشد.

خرید اینترنتی خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر

وزن0.015 کیلوگرم
رنگ

آبی, آبی فیروزه ای, بنفش, سبز, صورتی, قرمز, مشکی, نارنجی

نوع

خودکار درب دار

طول

15 سانتی متر

جنس بدنه

پلاستیک مات

مدل

SP-101

گریپ

دارد

گیره روی درب

دارد

رنگ نوشتاری

8 رنگ

قطر نوشتاری

8 میلی متر

سطح مقطع

دایره ای

نوع نوک

ساچمه ایی

طول نوشتاری

800 متر

نوع جوهر

فوق روان

کاربرد

روزمره

نوع بسته بندی

لیوان

تعداد در بسته

50 عدد

تعداد در کارتن

6 لیوان

فروشگاه عرضه کننده

برایتو

1 دیدگاه برای خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر
  1. نجات (خریدار محصول)

    خودکار با کیفیت و زوان بدون پس دادن جوهر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

انتخاب گزینه ها
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر
خودکار پنتر مدل SP-101 نوک 1 میلی متر

15,000 تومان

انتخاب گزینه ها