زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 بسته 20 عددی

A4 Arch File Folder Pack of 20
ویژگی های محصول:
  • نوع: زونکن سلفونی بایگانی
  • سایز: A4
  • عطف: 7/5 سانتی متر
  • تیگل: ندارد
  • لبه فلزی: ندارد
  • انگشتی: دارد
  • جای لیبل: دارد
  • گیره قفل شونده: دارد
  • جنس قفل: فلزی
  • رنگ بندی: متنوع
  • تعداد در بسته: 20 عدد
  • نوع بسته بندی: پلاستیکی
  • کشور سازنده: ایران
  • عرضه کننده: فروشگاه برایتو
  • ویژگی ها: مخصوص بایگانی
شناسه محصول: 854477 دسته‌بندی: برچسب:

960,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.
 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.

حس خوب یک خرید مطمئن با قیمت مناسب و امکان ارسال سریع از فروشگاه برایتو همراه با تنوع و کیفیت بالا در اجناس

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • پرداخت آسان آنلاین و کارت به کارت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن
مخصوص بایگانی

زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 بسته 20 عددی

زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 بسته 20 عددی این محصول ایرانی و خوش ساخت به دلیل دارا بودن امکان ثبت اطلاعات مهم و نگهداری آن درون خود توانسته است جایگاهی مناسب در بین برندهای مختلف داخل اتاق های بایگانی ادارات، بیمارستان ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکزی از این قبیل به دست آورد. همانطور که می دانید جهت نگهداری اسناد و مدارکی که می خواهید آن ها را به صورت طولانی مدت بایگانی نمایید معمولاً از انواع زونکن سلفونی با کیفیتی متوسط و ارزان قیمت استفاده می شود. از گذشته حفظ و نگهداری از این اسناد و مدارک مهم یکی از دغدغه های بزرگ جهت انواع بایگانی در مراکزی که نام برده شد بوده است که بتواند در صورت نیاز، دسترسی راحتی را برای ما در کوتاه ترین زمان فراهم کند. فکر کنید در دانشگاهی مشغول به طی مراحل آموزشی خود هستید و سوابقی از خود را در دوره تحصیلی طبق درخواست دانشگاه به آن ها ارائه داده باشید و تعداد زیادی هم مانند شما همین کار را انجام داده اند. در این لحظه نقش ابزاری جهت بایگانی مناسب و استاندارد مانند زونکن ها بیشتر به چشم می خورد. معمولاً دانشگاه ها دارای اتاق های بزرگ بایگانی به عنوان یک بخش کاملاً جدا هستند که بعد از قرار گرفتن مدارک شما داخل آن اتاق افرادی آموزش دیده و متخصص طبق دستورالعمل های از قبل مشخص شده شروع به دسته بندی مدارک طبق سال، ماه، رشته تحصیلی، جنسیت و دسته بندی هایی از این قبیل می نمایند و شما می بینید که حتی بعد از گذشت سال ها با در اختیار داشتن یک کد شماره چند رقمی در بین صدها زونکن می توانید به مدارک خود دسترسی داشته باشید و آن ها را دریافت نمایید. دراین راستا انواعی از بایگانی وجود دارد که می بایست طبق همان شرایط زونکنی مناسب را انتخاب نمود. اگر شما به دنبال جمع آوری تعدادی اسناد و مدارک هستید که در طول روز می خواهید چندین بار به آن ها مراجعه کنید باید از زونکن هایی با کیفیت بالا به همراه قفل خارجی استفاده کنید و اگر همین مدارک را می خواهید در طولانی مدت کاملاً مرتب و جهت جلوگیری از به هم ریختگی و گم شدن مدارک داخل یک قفسه به کمک یک زونکن بایگانی ارزان قیمت همراه با قفل معمولی نگهداری نمایید و نسبتاً مراجعه کمی به آن دارید می توانید از زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی استفاده نمایید. زونکن اتحاد یک زونکن ایرانی بوده و به عنوان زونکن ارزان و با کیفیت در بازار لوازم التحریر شناخته می شود که می تواند دربرگیرنده انواع نیازها در امور بایگانی به حساب آید.

زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی

ویژگی های زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی

  • در ساخت بدنه اصلی زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی از یک مقوای ضخیم و با کیفیت با ضخامت 3 میلی متر استفاده شده که این امکان را به شما می دهد که اگر تعداد زیادی کاغذ را درون آن به صورت پانچ شده قرار داده باشید درزمان جا به جایی ساختار کلی زونکن به هم ریخته نشده و به اصطلاح بدنه آن خم نشود. این موضوع کمک می کند تا شما بتوانید با استفاده از این محصول امکان بایگانی اسناد و مدارک مهم خود را داخل انواع قفسه و کمد در طولانی مدت داشته باشید.
  • استفاده از مقوا در ساخت زونکن باعث ایجاد یک نقطه ضعف می شود، همانطور که می دانید رطوبت می تواند به سادگی این محصول را به طور کامل از بین ببرد. تولیدکنندگان زونکن با قرار دادن روکشی از جنس سلفون با تنوع رنگی بالا، این زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی را در مقابل رطوبت به طور کامل ایمن می کنند و دیگر رطوبت به سادگی نمی تواند به بدنه مقوایی این محصول صدمه ای وارد کند و به همین دلیل، هستند اداراتی که استفاده از یک زونکن سلفونی را به زونکن با جلد کتان ترجیح می دهند.
  • همچینن این محصول به عنوان یک زونکن براق، با استفاده از یک روکش سلفون بر روی بدنه مقوایی این امکان را به شما می دهد که لکه های ایجاد شده بر روی آن را با استفاده از یک دستمال نمناک به سادگی بتوانید پاک کرده و تمیز نمایید که باعث می شود در راستای حفظ سلامتی هم مفید واقع شود.
  • داشتن یک قفل با کیفیت ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ که تولید شده از ورق هایی با ضخامت مناسب می باشد، توانسته است محصولی مناسب را در زمینه انواع امور بایگانی به وجود آورد. همانطور که می دانید زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی در گام اول به صورت ورقه هایی آماده از مقوا با روکشی از سلفون به صورت آماده از کارخانه های تولیدکننده تهیه می شود و یک قفل با 4 حفره جهت اتصال به بدنه زونکن که از قبل تهیه شده به وسیله دست های توانمند تولیدکنندگان داخلی با استفاده از پرچ به یکدیگر متصل می شوند. ابزارهای ساده مانند یک چکش و یک سمبه بر روی یک میز کار لازم است تا یک استاد توانمند بتواند قفل را به وسیله پرچ روی تکه ای از مقوا ثابت کند و با چکش کاری قلاب های قفل را با فاصله ای استاندارد تنظیم نموده تا محصول نهایی با ظرفیت 600 برگ کاغذ a4 یا کوچکتر میزبان مناسبی محسوب شود.
  • زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 بسته 20 عددی با عطف 7.5 سانتی متر تولید می شود که دقیقاً متناسب با ارتفاع حلقه های قفل داخل زونکن است این نکته بسیار مهم است که بدانید ظرفیت زونکنی با عطف 7.5 سانتی متر برابر با تعداد ضخامت 600 برگ کاغذ 80 گرم می باشد که قبل از قرار دادن آن ها داخل زونکن می بایست آن ها را به وسیله دستگاه پانچ 2 سوراخ پانچ نموده تا قابلیت اتصال را داشته باشد. البته این امکان وجود دارد که اگر تعدادی کاغذ با اهمیت بالا دارید که نمی خواهید آن ها را پانچ کنید می توانید با قرار دادن آن ها داخل یک کاور سایز A4 که دارای لبه هایی پانچ شده است قرار داده و به وسیله آن مدارک را داخل زونکن بگذارید.
  • این محصول دارای 7.5 سانتی متر عطف می باشد که تولیدکنندگان این زونکن با قرار دادن مقوایی ضخیم (لیبل زونکن) امکان نوشتن هرگونه کد یا عنوان جهت جداسازی در صورت کنار هم بودن تعدادی زونکن بایگانی را برای شما فراهم کرده اند.
    زونکن ها بعد از قرار دادن تعداد زیادی کاغذ داخل آن ها بسیار سنگین می شوند و وقتی که آن ها را کنار یکدیگر بدون فاصله داخل کمد یا قفسه ای قرار می دهیم امکان جا به جایی و درآوردن آن ها از جایشان برای کاربر بسیار سخت می شود. تولیدکنندگان زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی با قرار دادن یک جای انگشت دایره ای بر روی عطف به قطر3 سانتی متر این امکان را به وجود آورده اند تا بتوانید با قلاب کردن انگشت خود داخل آن حفره تکیه گاهی مناسب جهت جا به جایی زونکن را به دست آورید. لازم به ذکر است که این حفره پانچ شده بر روی عطف زونکن به وسیله حلقه ای ضخیم از جنس استیل ضد زنگ محافظت شده و به طور کلی دارای ساختار مقاوم تری می شود و باعث می شود تا در زمان کشیدن بدنه زونکن آسیب نبیند و پاره نشود.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های زونکن روکش سلفون اتحاد این است که در مجاورت رطوبت یا ریختن مایعات بر روی این زونکن، این محصول رطوبت را به خود جذب نمی کند و به سادگی خراب نمی شود.
  • همچنین این پک در نظر گرفته شده شامل زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4  کارتن 20 عددی بوده که داخل یک بسته بندی پلاستیکی و با قابلیت انتخاب 13 رنگ متنوع (مشکی، سفید، قرمز، آبی، سبز، طوسی، صورتی، زرد، بنفش، سرمه ای، زرشکی، قهوه ای و نارنجی) می باشد که می تواند دربرگیرنده انواع سلیقه ها باشد.

ویژگی های زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی

مشخصات زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 بسته 20 عددی

  • این محصول به طور کلی دارای ابعادی استاندارد و برابر با 7.5 × 32 × 28 سانتی متر می باشد و امکان قرار دادن انواع کاغذهای کوچک و بزرگ تا ابعاد 29.7 × 21 سانتی متر (قطع A4) را بعد از پانچ کردن به شما می دهد.
    دارای حفره ای مقاوم شده با حلقه ای از جنس استیل به قطر 3 سانتی متر بر روی عطف که امکان جا به جایی راحت داخل انواع کمد یا قفسه را به شما می دهد.
  • قفل به کار رفته در زونکن سلفونی اتحاد ابعادی برابر با 5 × 9 سانتی متر دارد که ارتفاع هر 2 حلقه این محصول برابر با 7.5 سانتی متر بوده که امکان قرار دادن 500 الی 600 برگ کاغذ را به شما می دهد.
  • همانطور که می دانید بعد از پانچ کردن کاغذها و قرار دادن آن ها داخل حلقه های قفل زونکن کاغذ ها همچنان می توانند کمی قابلیت حرکت را داشته باشند و در جا به جایی های زیاد این موضوع می تواند باعث آسیب رسیدن به لبه های کاغذ و پاره شدن آن ها شود، جهت جلوگیری از این مشکل گیره ای از جنس استیل ضد زنگ با ابعادی برابر با 1.5 × 12 سانتی متر امکان ثابت نگه داشتن کامل کاغذها را به صورت فشرده به شما می دهد.
  • زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 بسته 20 عددی به طور کلی دارای وزنی برابر با 10500 گرم می باشد که امکان جا به جایی بعد از خرید را برای شما فراهم می کند.

زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی

از زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 بسته 20 عددی بیشتر در چه مواردی استفاده می شود

معمولاً هستند شهرهایی شمالی در داخل کشور که هوای آن ها دارای رطوبت بالایی می باشد. همانطور که گفته شد به طور کلی رطوبت می تواند به عنوان یک نقطه ضعف در زونکن های ساخته شده از جنس مقوا محسوب شود. زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی ساخته شده از جلدی از جنس مقوا با روکشی مشمبایی بوده که این محصول را در مقابل رطوبت به طور کامل محافظت می کند. بیشتر شهرهای ساحلی به خرید این نوع زونکن علاقه نشان می دهند. استفاده از یک روکش با قابلیت شستشو (تمیز کردن با دستمال نمناک) می تواند از زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی به عنوان یک زونکن مورد علاقه بیمارستانی نام برد. مراکزی مانند کلینیک ها، بیمارستان ها و کارخانه های تولید مواد بهداشتی که رعایت نکات نظافتی برایشان الویت بسیار زیادی دارد از وسایلی در محیط کاری خود استفاده می کنند که بتوانند به طور کامل و بدون رسیدن آسیب به آن ها موارد ضد عفونی را برایشان انجام دهند. زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4  کارتن 20 عددی این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید به طور مکرر با استفاده از دستمال آغشته به الکل یا مواد ضد عفونی کننده سطوحش را تمیز کنید. مقوا به طور کلی در زمان تولید دارای رنگی متمایل به قهوه ای می باشد. زونکن اتحاد با یک روکش سلفونی در رنگ های متنوع وجود دارد. معمولاً سازمان ها و ادارات داخل اتاق های بایگانی خود هر سال یک رنگ مشخص از زونکن را به طور یکدست جهت دسته بندی اسناد و مدارک در نظر می گیرند که منظره ای زیباتر را رقم می زند. زونکن سلفونی اتحاد به دلیل تنوع رنگی بالا می تواند انتخاب مناسبی در این امر محسوب شود.

موارد استفاده زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی

خرید اینترنتی زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 بسته 20 عددی

این محصول به عنوان یک زونکن مقوایی ارزان قیمت، مناسب انواع بایگانی در ادارات، بیمارستان ها، دانشگاه ها و مدارس می باشد و شما می توانید بدون نیاز به صرف هزینه زیاد این محصول را از فروشگاه اینترنتی برایتو به سادگی تهیه نموده و همانطور که گفته شد در امور بایگانی در جهت حفظ و نگهداری اسناد و مدارک مهم خود در بلند مدت استفاده نمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز به خرید عمده زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی با قسمت فروش ما تماس حاصل نموده تا در صورت امکان کد تخفیفی را دریافت نمایید تا با اعمال آن داخل سبد خرید از این مزیت بهره مند شوید.

خرید اینترنتی زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی

وزن10 کیلوگرم
نوع

زونکن سلفونی بایگانی

سایز

A4

عطف

7/5 سانتی متر

تیگل

ندارد

لبه فلزی

ندارد

انگشتی

دارد

جای لیبل

دارد

گیره قفل شونده

دارد

جنس قفل

فلزی

رنگ بندی

متنوع

تعداد در بسته

20 عدد

نوع بسته بندی

پلاستیکی

کشور سازنده

ایران

عرضه کننده

فروشگاه برایتو

ویژگی ها

مخصوص بایگانی

رنگ

آبی, بنفش, زرد, زرشکی, سبز, سرمه ای, سفید, صورتی, طوسی, قرمز, قهوه ای, مشکی, نارنجی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 بسته 20 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

انتخاب گزینه ها
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 کارتن 20 عددی
زونکن اتحاد 7.5 سانت سلفونی سایز A4 بسته 20 عددی

960,000 تومان

انتخاب گزینه ها