با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، زمان شروع فعالیت فروشگاه و ارسال سفارشات ثبت شده از تاریخ پانزدهم فروردین ماه به بعد می باشد.

زونکن سفید کاوردار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 مدل T-2016

White Classeur A4
ویژگی های محصول:
  • نوع: کلاسور کاوردار
  • سایز: A4
  • ابعاد: 8 × 28 × 32 سانتی متر
  • جنس جلد: مقوایی با روکش پلاستیک
  • عطف: 8 سانتی متر
  • تیگل: ندارد
  • لبه فلزی: ندارد
  • انگشتی: ندارد
  • جای لیبل: دارد
  • گیره قفل شونده: دارد
  • مدل: T-2016
  • جنس قفل: فلزی
  • نوع قفل: زونکنی
  • رنگ بندی: سفید
  • نوع بسته بندی: مقوایی
شناسه محصول: 988305 دسته‌بندی:

83,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.

حس خوب یک خرید مطمئن با قیمت مناسب و امکان ارسال سریع از فروشگاه برایتو همراه با تنوع و کیفیت بالا در اجناس

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • پرداخت آسان آنلاین و کارت به کارت
  • اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

زونکن سفید کاوردار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4

زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 به طور کلی در جا به جایی اسناد و مدارک مناقصه شرکت ها و رزومه آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. زونکن ها در انواع مختلف جهت امور بایگانی و نگهداری اسناد و مدارک به تفکیک مورد نظر جهت دسترسی آسان در موقع نیاز کاربرد دارند. و آن ها طبق استفاده و کاربرد به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که می توانید طبق نیاز با تهیه یکی از انواع آن، اقدام به رفع نیاز خود نمایید. زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 یکی از پرکاربرد ترین انواع زونکن در بازار لوازم التحریر می باشد که آن را با نام زونکن کاور دار سفید می شناسند. اگر در حرفه ای مشغول به فعالیت هستید که در راستای عقد انواع قراردادهای کاری ملزم به شرکت در انواع مناقصات مهم می باشید، حتماً با این محصول آشنایی دارید. زونکن مناقصه ای به طور کلی به زونکنی گفته می شود که دارای یک کاور مشمبایی دور تا دور بدنه بیرونی همراه با لبه ای باز که قابلیت قرار دادن جلد کاتالوگ شرکت یا عکسی مرتبط با محتویات داخل خود را به شما بدهد. معمولاً زونکن های مناقصه ای در بازار با رنگ سفید عرضه می شوند که به مانند زونکن های معمولی دارای یک قفل به تعداد دو حلقه (رینگ) بوده که فاصله هر حلقه به طور استاندارد 8 سانتی متر می باشد که امکان متصل نمودن انواع کاغذ تا سایز A4 را به صورت پانچ شده یا انواع کاور شیت کاغذ به شما می دهد و با بهره بردن از ظاهر شیک و اداری که دارد این امکان را به وجود می آورد تا بتوانید به سادگی انواع اسناد و مدارک مناقصه ای خود را داخل آن قرار داده تا با کمترین هزینه، ظاهری اداری و رسمی به فعالیت کاری خود ببخشید.

زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 مدل T-2016

ویژگی های زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4

  • از مهم ترین خصوصیات زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 نسبت به انواع زونکن سلفونی یا زونکن کتان این است که، در این محصول شما این امکان را دارید تا بتوانید با قرار دادن یک عکس از فعالیت کاری خود و مرتبط به مناقصه ای که در آن شرکت می کنید. کل این محصول را همراه با برگه های داخلی آن به یک کاتالوگ مختص به کار خود جهت مشارکت در مناقصه تبدیل نمایید.
  • در زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 می توان به وجود یک قفل فلزی از جنس استیل ضد زنگ با ضخامتی بالا اشاره نمود. شما در استفاده از قفل زونکن کوشا بدون تردید می توانید به طور مکرر آن را باز و بسته و مدارکی مهم را از داخل این زونکن استخراج و یا به آن اضافه نمایید.
  • به طور کلی بعد از قرار دادن تعدادی کاغذ داخل زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 و بستن دهانه های قفل به وسیله یک اهرم این امر قابل مشاهده است که در اثر جا به جایی و حمل زونکن محتویات داخلش به صورت کاملاً مهار نشده قابلیت حرکت دارند که باعث می شود بعد از گذشت اندکی زمان کاغذها از قسمت پانچ دچار پارگی شده که اگر مدرکی بدون آن که شما متوجه شوید از داخل آن بر روی زمین بیفتد می تواند در ادامه روند کار شما، ایجاد اختلال نماید. در این راستا یک گیره از جنس استیل ضد زنگ با دو حفره به فاصله 8 سانتی متر با مکانیسم فنریت می تواند کاغذ ها را بر روی یکدیگر فشرده و ثابت نماید. در این صورت می بینید که به سادگی از به هم ریختگی و گم شدن بر گه های داخل آن جلوگیری می شود.
  • این زونکن دارای 7.5سانتی متر عطف می باشد که کاملاً با ارتفاع قفل به کار رفته همخوان است و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید 500 برگ کاغذ 80 گرم را بعد از پانچ کردن داخل آن قرار دهید.
  • تولید کنندگان زونکن کوشا یک جیب از جنس پلاستیک با ظرفیت 20 برگ کاغذ A4 را بر روی یکی از لت های آن قرار داده اند که اگر قصد جا به جایی چند برگ کاغذ مهم را داشته باشید می توانید بدون نیاز به پانچ کردن آن ها را همراه با این محصول حمل نمایید.
  • امروزه به طور معمول انواع زونکن را با بدنه ای از جنس مقوا با ضخامت 3 میلی متر و تراکم بافت مناسبی می سازند. در زونکن کوشا 3 تکه مقوا داخل یک کاور پلاستیکی مات و سفید رنگ قرار گرفته که بعد از قرارگیری زیر دستگاه های پرس حرارتی شکل اولیه زونکن به دست می آید. از مزیت های مهم این محصول بهره بردن از روکشی تمام پلاستیک و ضد رطوبت می باشد که می تواند از دو منظر با اهمیت باشد. اول آن که می توانید هر چند وقت یک بار به طور دوره ای با دستمالی نمناک آغشته به مواد ضد عفونی سطح زونکن کوشا را تمیز نمایید. دوم آن که در مناطق ساحلی که درجه رطوبت هوا بیش از حد می باشد این محصول می تواند به سادگی با شرایط آب و هوایی آن مکان سازگاری داشته باشد. که باعث می شود بتوانید در طولانی مدت با صرف کمترین هزینه اسناد و مدارک خود را دسته بندی و بایگانی نمایید.
  • زونکن کوشا دارای 7.5 سانتی متر عطف می باشد که با قرار دادن یک لیبل بر روی آن امکان نوشتن نام یا کد مورد نظر را در 13 سطر برای شما فراهم می کند. اگر به طور کلی مشغول به فعالیتی هستید که روزانه با تعداد زیادی زونکن سر و کار دارید و باید به طور مکرر به آن ها مراجعه کنید، لیبل قرار گرفته بر روی عطف زونکن می تواند محلی مناسب برای نوشتن عنوان یا کدگذاری آن ها باشد. شما می توانید به سادگی با در نظر گرفتن یک دسته بندی استاندارد و مناسب با قرار دادن یک کد بر روی زونکن در کمتر از چند ثانیه در بین هزاران برگه یک سند را استخراج نموده تا از مطالب مهم آن بهره مند شوید.
  • در مجموع زونکن ها دارای 3 شکل مختلف در قفل مورد استفاده می باشند. قفل دایره ای یا حلقه ای به شکل O، که بیشتر مورد استفاده در کلاسورها بوده، قفل قوسی شکل (Arch) و قفل D شکل که ترکیبی از 2 مدل قبل است که می توان این مدل قفل را در زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 مشاهده کرد که هم قابلیت ورق زدن راحتی را دارد و هم باعث می شود امکان استفاده از گیره جهت ثابت نگه داشتن برگه ها را فراهم کند.

ویژگی های زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4

مشخصات زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4

  • زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 دارای ابعاد 8 × 28 × 32 سانتی متر می باشد که به راحتی امکان قرار دادن انواع مجله، کاتالوگ یا مدارک مختص به مناقصه تا سایز A4 را به شما می دهد.
  • یک زونکن با کیفیت به طور کلی و طبق تجربیات کسب شده باید دارای وزنی مناسب باشد. یعنی به طور خلاصه تولیدکننده در زمان ساخت از استانداردهای لازم تبعیت کرده باشد. همانطور که گفتیم این زونکن دارای مقوایی با ضخامت 3 میلی متر واقعی با تراکم بالا است که با در نظر گرفتن قفل و روکش پلاستیکی به کار رفته بر روی آن وزنی برابر با 614 گرم را دارا می باشد. که این نشان از کیفیت بالای زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 دارد.
  • قفل به کار رفته تولید شده از استیل ضد زنگ بوده و دارای ابعادی برابر با 5 × 9 سانتی متر بر روی سطح می باشد و 2 حلقه با ابعاد 4 × 4.5 سانتی متر ارتفاعی به وجود می آورد که کاملاً همخوان با عطف زونکن بوده و قابلیت قرار دادن 500 برگ کاغذ 80 گرم را به سادگی به ما می دهد.
  • یک گیره از جنس استیل ضد زنگ همراه با ضخامتی مناسب در ابعاد 12 × 1.5 سانتی متر متصل به حلقه های قفل با قابلیت حرکت وجود دارد که با عملکردی فنری شکل با کمک یک کلید تعبیه شده به صورت باز و بسته می تواند فیکسچر مناسبی برای کاغذهای داخل زونکن محسوب شود.

مشخصات زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4

موارد استفاده از زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4

شرکت های خصوصی که فعالیت هایی تخصصی را در زمینه های کاری مختلف مانند راهسازی و انواع امور شهرداری انجام می دهند می بایست به فراخوان هایی که از سوی شرکت های دولتی انتشار می شود توجه کنند. در مجموع اگر توان انجام پروژه را داشته باشند می توانند با جمع بندی پروژه هایی که از قبل به صورت موفق انجام داده اند (رزومه کاری) و قیمت تمام شده پیشنهادی خود را در کنار یکدیگر قرار داده و به صورت یک پکیج با ظاهری مرتب، شیک و اداری جهت شرکت در مناقصه داخل یک زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 قرار داده که جهت آماده سازی های نهایی می توانید اگر تیزر تبلیغاتی هم داشته باشید به صورت رایت شده داخل یک لوح فشرده درون محفظه تبعیه شده داخل زونکن قرار داده و در نهایت با تجهیز جلد این زونکن به عکس های مورد نظر و مرتبط با مناقصه ای که در آن شرکت می کنید، داخل یک پاکت قرار داده، پلمپ نموده و ارسال نمایید و از جمله مواردی که از زونکن کوشا بهتر است که استفاده نشود می توان به این مورد اشاره کرد: این محصول به دلیل داشتن جلدی مشمبایی به طور کلی باید در قسمت هایی که حرارت بالایی وجود دارد استفاده نشود. سطوحی زبر و برنده می تواند به شدت به بدنه این زونکن آسیب برساند. در زونکن های مقوایی چون تعداد زیادی کاغذ درون آن ها جای می دهند و دارای صحافی عمودی می باشد به دلیل وزن بالای ایجاد شده بعد از آن که زونکن را به صورت ایستاده بر روی کمد یا قفسه قرار می دهند لبه های زونکن کج شده و بعد از گذشت زمانی اندک از بین می رود. به همین دلیل است که نواری از جنس استیل و ضد زنگ با ضخامتی مناسب در قسمت های پایینی زونکن های مقوایی کشیده می شود، زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 به دلیل داشتن روکشی از جنس پلاستیک امکان متصل کردن این نوار را به تولیدکنندگان نمی دهد. پس باید در زمان استفاده و جا به جایی احتیاط بیشتری شود.

موارد استفاده از زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4

تاریخچه زونکن

فردی به نام (Friedrich Soenneckdn) توانست در سال 1886 میلادی در شهر بن آلمان زونکن را اختراع و به ثبت برساند. در اوایل زونکن ها را از یک جلدی با جنس چوب می ساختند که با قرار دادن چند لولا، بدنه هایی متحرک را ایجاد کرده تا به سادگی به کاغذهای درون زونکن دسترسی ایجاد شود. بعدها با پیشرفت تکنولوژی انواع زونکن در ساختارها و اندازه های مختلف و رنگ بندی هایی متنوع جهت دسته بندی و بایگانی اسناد و مدارک به وجود آمد که می توانید به سادگی داخل یک منزل، فروشگاه، دانشگاه، مدرسه، بیمارستان و یک اداره رد پایی از این کالای کاربردی را مشاهده نمایید.

خرید اینترنتی زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4

خرید اینترنتی زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4

امروزه با گسترش خدمات در بستر حوزه الکترونیک، مصرف کننده قادر شده تا به سادگی بدون واسطه به وارد کننده یک محصول دسترسی داشته باشد. این موضوع باعث می شود تا دست دلالان در این حوزه کوتاه شده و بدون واسطه گری، یک کالا با قیمتی ارزان تر نسبت به قبل از تولیدکننده یا واردکننده به طور مستقیم به دست مصرف کننده برسد. در این راستا فروشگاه اینترنتی برایتو سعی نموده است با فراهم کردن بستری مناسب چه از نظر قیمت، چه از نظر کیفیت و همینطور تنوع بالا در نوع اجناس و رنگ بندی پاسخگوی انواع نیازهای مرتبط به حوزه لوازم التحریر و نوشت افزار در اموری همچون بایگانی، آموزشی و غیره باشد. زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 به عنوان یک محصول با قابلیت حفظ و نگهداری اسناد و مدارک مهم امکان جا به جایی یا بایگانی را به کاربر می دهد. شما می توانید ارزان ترین قیمت زونکن سفید کاور دار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 را در برایتو مشاهده نمایید و در صورت نیاز جهت مشاهده انواع زونکن های دیگر در منو لوازم اداری، زیرمجموعه زونکن ها، محصول مورد نظر خود را جستجو نمایید.

وزن0.614 کیلوگرم
نوع

کلاسور کاوردار

سایز

A4

ابعاد

8 × 28 × 32 سانتی متر

جنس جلد

مقوایی با روکش پلاستیک

عطف

8 سانتی متر

تیگل

ندارد

لبه فلزی

ندارد

انگشتی

ندارد

جای لیبل

دارد

گیره قفل شونده

دارد

مدل

T-2016

جنس قفل

فلزی

نوع قفل

زونکنی

رنگ بندی

سفید

نوع بسته بندی

مقوایی

مناسب برای

مناقصات، کاتالوگ

فرم صحافی

عمودی

قابلیت نگهداری

500 برگ کاغذ 80 گرم

نیاز به پانچ کاغذ

دارد

کشور سازنده

ایران

عرضه کننده

فروشگاه برایتو

ویژگی ها

مناسب برای اسناد مناقصه ای
گیره با کیفیت خارجی
مورد استفاده در طولانی مدت
بسیار شیک و بادوام
افزودن طرح مورد نظر روی دو طرف جلد
دارای یک جیب با ظرفیت 20 برگ A4

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زونکن سفید کاوردار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 مدل T-2016”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
زونکن سفید کاوردار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 مدل T-2016
زونکن سفید کاوردار کوشا 7.5 سانتی متر سایز A4 مدل T-2016

83,000 تومان

 با ثبت نظر برای این محصول 5000 امتیاز به ارزش 500 تومان دریافت کنید.